Jump to content

Проблем с Ауди А4 2.5 TDI 180коня


pavkata_88

Recommended Posts

Здравейте колеги , направо към въпроса ... Имам Ауди а4 2.5 ТДИ 180 коня куатро (ако е от значение) 2001 година.Преди няколко седмици глътна въздух свърши и нафтата и угасна.Налях и за 40 лв въртях 1 час ама не пожела да запали...И така няколко седмици по-късно(понеже си карам другата кола) реших да я пробвам ама пак не иска...като тръгна да въртя виждам как нафтата заминава нагоре към помпа ли е филтър ли е и аз нз не ми се подигравайте излизат няколко маркуча от тая помпа мисля че е...Просто за пръв път се сблъсквам с дизел...след като спра да въртя нафтата се прибира на обратно в посока към двигателя а мисля,че ако всичко е наред не трябва да изчезва пустата нафта?!?! С две думи ебати шибания двигател нищо не мога да му схвана ако някой разбира повече в София съм младост 1 може ли да дойде да я погледне и евентуално обезвъздуши или да ми се обясни тук във форума,Колата си вървеше отлично преди зимата ,но като захладня малко и се почнаха едни ходения по мъките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не искам да те плаша,но до колкото знам на тези -2,5тди моторите-електрониката на нафтовите помпи се охлажда от горивото което минава през помпата-ако съм в грешка моля по-знаещите веднага да ме поправят.Та това което знам е ,че не е хубаво да въртиш по много без гориво,или след смяна на горивен филтър например.Имало начин на обезвъздушаване,но за съжаление не мога да помогна,защото не съм запознат с материята на 2,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами щото бая почетох едни пишат върти други дърпай вече и аз нз какво да е...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи ебати шибания двигател

Ааа Не така, колега! :zustimm:

И с 1.9 да си и с 6.0 V12 ТДИ, като остане без нафта, еднакво е.

Иначе и аз играх в тоя филм миналата година! Трябва ръчно да се подкачи нафта(обикновено с помпичка), след което се отвиват дюзите една по една, докато излезе въздуха и започне да блика горивото. Помпичката се слага(аз поне там я сложих), между горивния филтър и прозрачната гумена тръбичка.

Успех :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което знам за 2,5 е - НИКАКВО ВЪРТЕНЕ КАТО ХАМАЛИН,а за дърпане да не говорим.Пак казвам това е което аз знам.Един приятел работеше в 'БОШ' сервиз и ми каза веднъж,че като нищо можеш да изгориш електрониката на помпата от много въртене без гориво.

п.п.Колегата в по-горното мнение ти е обяснил съвсвем точно за ПОМПИЧКАТА

Редактирано от plamen.b
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми, ама няма кой да ползва търсачката... Ето последната, сравнително подробна:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141838&st=0&p=2033654&fromsearch=1entry2033654

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих я с много въртене пък ако нещо се е скапало ще се кара на сервиз иначе си запали с 15 мин въртене на почивки...За сега няма проблеми,но вече ще знам как се прави благодаря за бързите отзиви.Да се надяваме,че не съм скапал нещо,а по принцип ако взема въздух от къде най-вероятно ще е предполагам повечето 2.5 мотори имат една и съща болест :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах в същата ситуация, само че с 1.9ТДИ AFN, проблема го реших като я дръпнах с въже. Знам ,че не е добре, но бях на зор и нямаше време за обезвъздушаване, пък и все пак зависи как ще се направи - включих 3-та предавка и много бавно отпуснах съединителя.

Редактирано от masklin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...