Емка Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 Колеги Здравейте,значи днес съм пръснал цялата кола/незнам как ще я събера:)/ Измих интеркулера.. и всички тръби до него.. имаше наличие на масълце по тях .. пробвах оста на турбото усеща се лек луфт когато го мърдам нагоре и надолу, а навътре и навън няма наличие на луфт .. понеже съм нов и нямам понятие кое от двете е нормално , всеки майстор който питам казва различно мнение .. та ако има по компетентен нека каже да знам какво случва.Как мога да разбера дали ЕГР-а ми е наред, измих го добре,семерингата беше станала от гума на пластмаса и от там ми сълзеше, после забелязах че дупките които са отстрани под шапката от едната страна е запушена с черен силикон и аз го махнах защото едвам се държеше в последствие на миенето, има още малко нагар мисля да го изтържа внимателно с ножче/дали е правилно или някакъв препарат да ползвам/, колата я купих скоро имаше омасляване и преди да им направя обслужването реших да направя и тази процедура уж всичко да е наред, но да видим. Ако съм сгрешил нещо извинете ме , не е нарочно .. просто съм нов.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) Нормално е турбината да има малък луфт, стига да не опира в стените на корпуса, както и да не се мърда аксиално(сам си видял, че е добре).Нормално е и да има омасляване по турбопътищата, стига да не говорим за половин литър, турбината се лагерува върху втулка, който пък се смазва принудително от маслопоток под налягане налягане, при което малко количестно масло (под формата на маслени пари) винаги минава през не особено съвършенните лабиринтни уплътнения и попада в турбопътищата и там се кондензира, най-често при студен двигател, когато загрее парите си изгарят почти напълно в цилиндрите.С износването на турбината все повече масло попада в турбопътищата, като с времето почват и проблемите, зацапан дросел, затлачен дебитомер, неясно губене на масло, оттам нарушена работа на мотора като цяло.За ЕГР-а нямам идея. Редактирано 12 Май 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване