sgn@abv.bg Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 Здравейте пичове, от скоро карам Audi 100 2.5tdi 115hp AAT 1993 година.Както се возех, колата изгасна и няма палене на стартер и на скорост.Всички ремъци са изправни, имаше и гориво.След като развих металните тръби, които излизат от помпата и влизат в цилиндрите, се оказа че няма никакво налягане.Въпросът ми е, има ли някой със същия двигател, да се е сблъсквал с подобен проблем, има ли някакво лесно решение, или трябва помпата да се ремонтира или смени.Предлагайте решения и съвети.Това са снимки на помпата: http://tefeca.snimka.bg/automobiles/naftovata-pompa-na-audi-100-2-5tdi-115hp-aat-1993.753578.30528440 http://tefeca.snimka.bg/automobiles/naftovata-pompa-na-audi-100-2-5tdi-115hp-aat-1993.753578.30528454 http://tefeca.snimka.bg/automobiles/naftovata-pompa-na-audi-100-2-5tdi-115hp-aat-1993.753578.30528471 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 Провери дали работи клапана на изхода на помпата. Откачи кабела и подай директно 12в. Пробвай и се ослушай дали цъка. Виж и дали е пълен с нафта прозрачния маркуч. Ако се окаже, че е свършила нафтата в системата ще трябва да напълниш системата с ръчна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 22 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2013 Клапанчето работи, също така пълнихме системата с ръчна помпа.Пълен блокаж на помпата, никакво налягане.Вероятно електрониката е изпушила.И сега се чудя, дали да купя от морга, или да дам тази за ремонт,риголаж,рециклиране,центровка,обучение или както там се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 22 Май 2013 Доклад Share Публикувано 22 Май 2013 (Редактирано) няма електроника,твоята май е стария модел с графитен плъзгач в ел.модула.Отвори капака на ел.модула , някой да стартира а ти гледай дали ще се премести ротора на соленоида.Като пали компа подава напрежение към намотката на соленоида за да се подаде необходимата порция гориво към дюзите.Ако не помръдва там е проблема.Въртейке се тоз ротор в долния му край оста му управлява колко гориво да подава помпата.тоз графитния плъзгач подава инфо към компа за ъгловото завъртане на ротора.Ако това 4удо работи остава да има механичен проблем около елемента който създава налягането .ако ми погеднеш снимката на аватара там моге да се ориентираш кое е соленоид и ротора му. Редактирано 22 Май 2013 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 23 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 Пичове, свалих помпата и ще я нося в сервиз.Като има развитие, ще споделя какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 24 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Днес един човек ми върза колата на компютър и даде следните грешки:00541, 01237, 00552, 00539.Сега започвам да превеждам от английски, ама съм доста бос на технически английски, дано чичо гугъл помогне, помагайте и вие ако знаете нещо, и ако имате мерак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 (Редактирано) 01237 - клапан на помпата, за който ти писах да пробваш - вземи го извади и махни сърцевината и пак го сложи да е сигурно, че не спира той нафтата.00539- температурен датчик в помпата - едва ли ще загасне от него00552 - дебитомер - също няма да загасне от него.00541 - това едва ли номера, по-скоро е 542 - умна дюза. От това също няма да загасне Защо не направихте копи и пейст с обясненията, които дава софтуера.http://www.ross-tech.com/Search-Results.html?q=01237 Огледай кабелите. Прилича ми на масов проблем с кабели. Сега като се замисля да не сте гледали грешките без да е на мястото си помпата. Ако е така, затова има толкова грешки. Редактирано 24 Май 2013 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 24 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 mshbul благодаря ти сърдечно за бързата реакция и за отговор.и помпата не беше на колата и може-би затова има толкова грешки, както каза.И да споделя днес какво се случи.Свалихме помпата, и я занесохме в сервиз за дизели и ремонт на дизелови помпи.Човека от сервиза я разглоби и каза че механиката и е здрава.Същия заяви, че не можело да се закачи само помпата за диагностика, а трябва да монтираме отново помпата на колата и да му я закараме сглобена за диагностика. Утре ще има продължение с ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Значи е от клапана. Пробвай като му извадиш сърцевината. Щом е било без помпата от това са грешките. Ама кой е тоя луд майстор да диагностицира без помпа и да не му хрумне, че са от това грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 27 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Вадихме сърцевината на клапана, ама пак нищо.Вече ми писна, не ми се занимава повече с майстори и сервизи на Бош.Поръчах си от Спас помпа, същата като моята, до последно работила.Утре сменям ремъка и слагаме помпата.Дано да тръгне и да няма нужда от центровки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgn@abv.bg Публикувано 28 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 Колата вече е с нова(втора ръка) помпа от бат Спас, който е много точен и коректен.Колата се движи и всичко е ок.Проблема с нафтовата помпа така и не се разбра окончателно, даде един куп грешки, които споделих по-рано.Смятам, че нещо и изпуши ел.блока или нещо по електриките, защото механиката и е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване