Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги. Качвам една снимка на дросел клапа. Тя е същата като моята. Имам следният въпрос. Тоя капак дето е от страни... Ако го махна, има ли какво да почиствам вътре, има ли някаква уплътняваща гарнитура под него, която трябва да се смени и НАЙ ВАЖНОТО!!! Има ли смисъл да се разглобява там и да се чисти каквото и да е и МОГА ЛИ ДА СИ НАВРА ТАРАЛЕЖ В ГАЩИТЕ. Ако някой има снимка на такъв дросел с отворен капак ще ми е полезно да погледна. А и още нещо. Някакъв номер на гарнитурата която е под дросела че нещо не мога да я открия... Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не барай там освен ако си отписал дросела така или иначе и е последна надежда за съживяване! Там не подлежи на "профилактично" чистене - чисти се само въздухопровода и самата клапа (и от двете страни).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва второто съм го правил ама отдавна. Идеята ми беше така или иначе ще я свалям пак да я чистя че оня ден като я видях беше насъбрала доста шит заради картерната вентилаця дето я "оправих" и сега всички маслени пари отново се набутват през дросела... и така де питах се понеже съм чел, чул и разбрал, че вътре има графитни писти върху които има триене и контакт. Поради тая причина се отделял графитен прах ала бала и понякога пречел на работата. ИИИИИИИИИ мислех си за спрей за електрически контакти малко и затваряне наново без друга намеса. Или някъде не съм прочел правилно ... незнам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако работи нормално не я барай, че графитения прах да не ти излезе през носа (една нова дросел-клапа струва между 500 и 1000 лева!).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

780 с доставка до месец за да сме по точни :) А иначе номерчето на гарнитурата дето е под дросела да имаш на идея какво е и каква и е цената, понеже последният път бях в леко полеви условия да се каже (на село) и импровизирах. Рязах гарнитурата ръчно от онея зелените картони дето едно време правиха гарнитурите за москвич и лада, но сега не ми се занимава и искам да си взема направо готова.

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи точно златната среда на това, което казах - между 500 и 1000 ;)

 

Не познавам двигателя ти (AGN) лично, но до колкото виждам по схема, дросел клапата ти седи хоризонтално, има гумено уплътнение от лявата страна към двигателя!? За това ли става дума?



Коя моделгодина е колата?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата е 1998-ма, а  мотора е AGN. Иначе ДА, точно така седи дросел клапата и е закачена към двигателя с лявата си част. Ама нямам спомен да е гумено. Предния път като я свалих беше гарнитура и пак такава сложих. Я прати схема на това което гледаш че да метна едно око и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно не е гумено, моя грешка.

За номер 9 ли става дума?

 

Или за номер 6 на втората илюстрация...?

post-79387-0-74782100-1369806795_thumb.j

post-79387-0-16976600-1369807008_thumb.j

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ахам. Добре. Мерси много. Иначе тея номера от ЕТКА ли ги вадиш. Аз имах инсталната ама се прецака нещо схемата с ъпдейтите и съм я изтрил. Трябва пак да я тегля. Ако имаш линк към някаква със работещи ъпдейти ще съм благодарен да го дадеш.

 

ПС: Със 64 битова 7-ца съм :)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...