Закупуване на кола от Англия чрез транспортна компания

Здравейте колеги,

свързах се с човек, който продава коли от Англия из цяла Европа чрез така наричаните от него "транспортни компании".

Идеята е следната:

1. Аз съм харесал колата на снимки/видео и му я поръчвам. 

2. Продавача отива при "транспортната компания" и плаща такса за превоза на колата до България.

3. От компанията проверяват колата, че дори и ми дават 1 година гаранция след това.

4. Свързват се с мен с всички подробности след което аз правя депозит в размер на 50 %. Депозита се прави по сметки на компанията.

5. След депозита пускат колата и до 7-8 дни трябва да дойде при мен.

6. Дават ми 10 дни да тествам колата по сервизи и т.н.

7. След 10-тия ден отивам при тях и ако я взимам им превеждам останалите 50 %, а ако искам да я върна - те ми връщат първите 50 % и аз заплащам такса в размер на 280 евро за да я транспортират обратно.

Така според мен ако цялото това нещо е измама мога да изгоря с 50 % стойността на колата, което в лв е около 3000.

Моля Ви споделете дали сте чували за подобен вид сделка и ако може да ме насочите към хора които са минали по този път за да ме светнат.

Прикачвам email-a който получих от купувача :

============

Here are all the information about the transaction.
I will pay the transportation fees to your address when I let the car to the transport company.
You will pay only 180 euro to register the car on your name.
The company will take care of all documents and papers to register the car on your name, practically they will make all.
Before making the transport, the experts of the company will check the car, they will make an inspection of the car and the documents, after that you will receive a warranty certificate for 1 year. I have been informed from the company about the using conditions:
You have to make a deposit of 50% from the car's price to the bank account of the transport company. The transport company will contact you with all details of the car, details of transaction, contract, and the method of payment to confirm the deposit. The deposit of payment will remain at the transport company as a guarantee until we finish the transaction. (you will receive the car, registered on your name and after that i will receive the money). As soon as the transport company receives the payment confirmation, the transport to your address will start immediately.
After you have made the deposit of the payment to the company, the car will arrive to your destination in maximum 7-8 working days.
When you receive the car you can check it, you can test it, also you can go with the car to service and make an inspection. Since you receive the car, you will have 10 available days to check it, even to go at any service to check it. If you don't like the car after test it, the delivery company will pay you back the payment deposit of 50%, and you will pay only 280 euro to transport  the car back to me.
You have to understand that the money you will pay for the car does not come in my account until we will finish the transaction.
If you decide to keep the car, you will pay the rest of 50% of the money at the end of transaction, only after you receive the car registered on your name with all the papers and the documents on your name. If you agree with the conditions of the transport company, I need your details to start the transaction:
Name:
Address:
Postal code:
City:
Phone number:
ID number:
After I receive your details, I will go to the transport company, I will let the car and the documents, and they will contact you with all information, instructions and how to proceed.
This transport company works very easy and it is very safe.
I am waiting your final decision!

=================

Предварително благодаря,

Росен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе още ли има рибки бе?  А и кво ти предлага, я кажи, кола с ляв волан от Англия на невероятно тънка цена? Една две теми ти давам, където сме обсъдили тези оферти:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140400

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140438&hl=%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0+%2B%D0%BE%D1%82+%2B%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%8F

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди много години,един стар измамник ми каза следната приказка: 

-Този свят ще съществува,докато съществуват балъците  :bandit:

Иначе по темата... ще изгориш със 3000 лв и 280 евро :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измама е! Преди 6-7 години продавач от mobile.de се опита по същия начин да ми пробута тая схема. Аз му казах, че не ми пречи да отида на място да видя колата, а и той няма да плаща транспорт. Исках му адрес и удобен ден да огледам колата. След това повече отговор не получих.

Не се хващайте на дебелашки схеми. Ако се уплаши от лична среща значи е измама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

• Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.