Sag Публикувано 8 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2006 Явно е сложно за обяснение :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 8 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2006 Момци, пак ви казвам, погледнето си датчиците около масления филтър, ама убаво...После пак ще говорим дали на дизел не може да се намери от къде са му течовете на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2006 Ще кажа да гледат и там, но колата беше в свестен (уж) сервиз да и оправят теча, и толкова го оправиха. Бате Весо -- невъзможни неща няма, но понякога нали знаеш ... :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 10 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2006 При мен лекия теч внезапно да се превърне в голям проблем.Паля колата и на дневния километраж ми изписва "OIL".Викам сега пък какво ти стана,а пък в същото време оранжевото квадратче с "масльонката" не мига.Вдигам капака,поглеждам сондата- тя слязла почти на минимума Долях масло,отивам на канал и гледам масления филтър целия облян,върху него масления датчик и той същия по кабелите му се маслени капки и около гайката.Утре ще се сменя датчик и се надявам с това проблема да се оправи.Сега въпросът е дали със смяна на датчика ще се махне този надпис "масло" от дневния километраж.Като запаля отначало мига една-две минути и после изчезва.Или пак ще се ходи за чистене на грешки.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 10 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2006 (Редактирано) Надписът OIL няма нищо общо с това, че ти е паднало маслото. Моето беше под минимума в един критичен момент и OIL не свети. Това е подсещане за смяна на маслото, In1 i In2 са освен за масло и за други работи. Просто трябва да се закачи на компютър и да ти го изчистят и зададат интервал когато пак да светне. Иначе за датчика - бинго! Редактирано 10 Септември 2006 от Бате Весо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 11 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2006 много странно, снощи се върнах от море, 1000км каране, не е да не съм настъпвал десния педал повечко, самоче нивото на маслото не е мръднало... Това направо ме хвърли в тъч...Ще сменям гарнитури, пък ще видим.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 11 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2006 При мен също понякога не спада. Но все пак тече от датчика до масления филтър или по-точно от опръстното уплътнение, което има той. То е съвсем малко - сигурно 1мм дебело. Ако си намеря от къде да го взема ще е супер, че 65лв. за датчик - не е добра идея, при условие, че смотаната гумичка е 20ст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване