Jump to content

Неоткриваем проблем


dreakman

Recommended Posts

Здравеите.  Всичко запо4на така. Колата взе да гаснее в движение, управа се след 2 3 изгасвания и след 1 2 дена същото. И така докато накрая изгасна и не искаше да пали. След 10сетина минути я запалех даржеше си обороти но като я изфурсирам прави следното 900 оборота 2100 , 900 - 2100 ....... Първо си помислих 4е е филтър горивен смених го не се управи чистех колектори едно друго вакуми гледах всичко нормално ..... закачих я показа гре6ка на електро магнитния клапан на нафтената помпа взех нов 28 лева слойих го запали направих 2 3 завои4ета и пак огасна и до там пак 9000 - 2100 оборота като натискам газта до долу .......... Не знам ве4е какво да права някои има ли си представа за какво става въпрос. 

И тоя клапан нали не вар6и никфа друга работа освен да отваря и затваря пътя на нафтата. За6тото като му махна ватре пружинката демек да си седи отворен постояно варви, не гаснеее но след 2000 оборота не варви а турвината надува .,, HELP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе тя надува ама на колко? Що не видиш дали актуатора движи? Да не е зацапана и скоро и за турбо да даваш пари?  Най-добре направи лог и ще ти се каже къде е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При пълна газ на празен ход не иска да се изфорсира такали? 



Ако е така търси проблема, резервоар-горивопроводи-горивен филтър, имаш нещо запушено колата не и достига гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...