spoilera Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Тоя рестриктор се счупи и го смених с тръбичка със същата форма, но явно е с по голям вътрешен диаметър и заради това е станала цялата работа, иначе маркучлетата са нови и със сигурност не са скъсани, смених ги сичките докато разбера от какво беше проблема.Мерси на всички колеги за включването в темата, проблема е решен! Редактирано 23 Октомври 2013 от spoilera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 я дай една снимка кое маркуче си затапил колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoilera Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Снимката е от нета Редактирано 24 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 аз съм с абк мотор и го нямам този маркуч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Ц ц ц. Естествено, този мотор е с друг вид картерна вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 и аз си мисля че там имаше тройник който от тази страна беше с много малък вътрешен диаметър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване