hondata Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте може ли да попитам симптомите какви са при изгоряла свещ 1 на брой миналата година смених три защото само 1 беше здрава възможно ли е леко да е не спокоен двигателя сутрин при студено палене защото на мен го има това нещо за не повече от 20 секунди изчезва и не се появава през деня Поздрави! Редактирано 16 Ноември 2013 от hondata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Опитай да подгрееш колата повече - 2-3 пъти дай на контакт преди да запалиш. По този начин свещите ще нагреят цилиндрите и ще разбереш дали е от температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 С една жичка от акумулатора пробваш дали работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 17 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 на плюса и на свеща ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedkopetrov Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Да колега, ако преискрява значи е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Да колега, ако преискрява значи е наред. Колега. Дизеловите свещи не искрят. Те се нагряват и стават оранжево червени. Тогава вече всичко е наред. Е друг е въпроса колко време и отнема за да загрее. До колегата пуснал темата: Не чакай да видиш искри. Стига и да загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Относно преискряването, колегата имаше предвид да преискри самата жичка при допира със свещта. По-този начин не е необходимо да се свалят всичките, а жичката задължително ще пусне поне една искрица при осъществяването на контакт, ако свещта работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 17 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Днес проверих сички свещи и са ок като подгрея два пъти и го няма това тресене. И един друг въпрос чука ли много ако има повредена дюза но иначе не прекъсва и си върви идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedkopetrov Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Относно преискряването, колегата имаше предвид да преискри самата жичка при допира със свещта. По-този начин не е необходимо да се свалят всичките, а жичката задължително ще пусне поне една искрица при осъществяването на контакт, ако свещта работи. Точно това имах в предвид... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Днес проверих сички свещи и са ок като подгрея два пъти и го няма това тресене. И един друг въпрос чука ли много ако има повредена дюза но иначе не прекъсва и си върви идеално Такааа... Понеже и аз карам печица, с ръка на сърце мога да кажа, че като е по-студеничко (+5 градуса и надолу) колата претриса при запалването, но само няколко секунди (5 сек. са мнооого даже). Не съм го пробвал номера с двойния подгрев на А3-ката - 80-ката атмосферка палех така при -25 по Целзий. А при повредена дюза по-скоро ще пуши повече и ще работи неспокойно (най-вероятно, докато е студен двигателя) ... ама чукането по-скоро си е заводско, те са си фуражомелки тея дизели. Тва на майтап, ама за чукането е по-добре някой да чуе, че моята почукваше при потегляне и се оказа разцепен обтегач на пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Сори за забележката. Не съм разбрал какво е имал предвид колегата. А до чукането, щом върви нормално и не прекъсва и не си усетил загуба на динамика една ли е запушена дюза. Иди някъде да чуе майстор. Може да е нещо малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) А, и да добавя нещо, което днес разбрах. На тея каляски подгревните им свещи работят под определена температура. Това, което прочетох е, че компютъра взема данни за температурата от сензор и преценява дали и колко дълго да греят свещите. Дори забелязах, че тази сутрин, когато запалих, имаше индикация за подгряване на свещите на таблото - до сега не я бях виждал. Също така под 5-6 градуса имам и снежинка до температурата - може и да има нещо общо с времето за подгряване. Редактирано 18 Ноември 2013 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Снежинката няма директна връзка с нищо извън това да ти привлече вниманието, че пътят може да е заледен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 колеги колата е ок аз просто си внушавам нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 аз пък знам,, че това с подгряването няколко пъти преди палене води точно до изгаряне на свещ. Тука вече много хора, различни мнения, но при мен разлика с няколко опита или директно палене няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itallianeca Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Ако е под 10 градуса на вън и колата не е палена цяла нощ,на сутринта е нормално да потропне за няма и 5 секунди при запалване,но тука играе роля и марката масло и вискузитета на маслото,щото между 5в 40 шел,5в 40 лукойл,и 5в 40 кастрол има балкан разлика,с шел и лукойл щи тропа повече отколкото с кастрол,а да не говориме ако не си и сипал правилния вискузитет,ако колата е под 500 000 реални километра специялно 1.9 тди 8 литровката се сипва 5в 40,аз лично на мойта и сипвам специално турбо дизелово масло на кастрол едге 5в 40 турбо дизел,доста по тиха е и доста по гладко и леко върви мотора от колкото ако и сипа на шел 5в 40,ама и кастрола си е доста по скапичко.А ако и смениш вискузитета примерно 10в 40 мотора ще върви по тегаво,пробвал сам го,а на скоро ми доляха в един сервиз 5в 30 така тропаше не е истина понеже е прекалено тънко,даже и разхода на гориво ми са дигна ужас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване