Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Сега виждам снимката - бравос :zustimm:
Аз снощи се прибрах от поредния трип. Тоя път му врътнах едни близо 2000 км., пак по всякакви пътища И слънце ни пече и дъжд ни валя и буря ни вя, но машината добре се представи. :hilezh:  Ще сложа 2-3 снимки малко по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Супер е Радо. Забелязах, че и на тебе багажника ти не е подравнен. Трябва да взема да си запазя всички снимки на кабриа на които багажника им не е подравнен..Да не кажа всяко второ. При мен вече е подравнен но не перфектно-перфектно. При мен а и в повечето случай съм виждал хлътването е от шоф. страна а изпъкването от другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята сега след боята го бях подравниял идеално, но гледам сега пак избягало леко точно от шофьорскаа страна. допускам обаче че не затегнах много силно "буферчето".
E те тук е снимано отзад преди няколко дена от последния трип

30935_1462350093_406_30935.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E как иначе Ники :lol:, за какво друго са кабриата, ако не докато караш да се наслаждаваш на това напр. ;)

(от последния трип)


1136_1462353776_118_1136.jpg

1209_1462353809_234_1209.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си я нагласил как си трябва, ся съм убеден, че още повече ти е кеф.Снимките са супер!

Като гледам тия заливи.....и спининга сам тръгва...:hilezh:.

Редактирано от niki76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникални снимки, много красота, както природата, така и кабриолета! Надявам се скоро да се похваля и аз първо с покупка на кола, а после и с някой трипче! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е идеята, яхвайте кабриата, а красиви места бол :zustimm:
За какво иначе ги стягаме по цяла година, няма да ги вардим за изложбени експонати я :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата, колеги! Надъхващи снимки пускате. :)

 

 

И аз скоро ще свалям горнището...

 

 

 

Горнището на двигателя - главата - имам предвид, не покрива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сме минали по един или друг начин по тоя път :hilezh: Лошото е само, че поизтърваш част от сезона, ама важно е ремонта да е успешен и качествен :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сигурно дали ще е само част от сезона - най-вероятно ще се окаже паркиран в продължение на поне година. Преди да стигна до двг на Аудито имам да мина през едно Субару (което за съжаление ми е всекидневка) и евентуално една Лада, хаха! Проекти да искаш! :hilezh:

 

А за петака имам планове да го правя torque monster с винтов компресор от Мерцедес и някои други благинки, които някой друг път ще ви ги разкрия. Крайната цел е кола, която да се движи изключително леко с много нютонметри от 800 до 3500 оборота, по-рядко да ми се налага да връщам предавки, по-лесно да изпреварвам и като цяло да имам по-лека откъм стил на каране кола.

 

Няма да сменям блока и няма да сменям главата - колата ще си остане напълно numbers matching, със същия агрегат, с който е излязла от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, niki76 написа:

Благодаря Цецо, евала за това, че използваш тия моменти и ги цениш.Наслука!!!:flehan:

Улова на ЛС, ще ти пратя ;)
 

Преди 1 час, Muko написа:

Аз да попитам. От къде са снимките?

Някъде по "козите пътеки" из йонийските острови ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сряда ще идвам да хледам въпросното Ауди - - - > http://www.cars.bg/c984079 бяхте писали за ходовата част да гледам, но предполагам, че е евтина и каквото и да има за сменяне ще е дребни пари. Притеснява ме ако ома проблем с мотора. Искам да знам може ли да се закачи с диагностика и за какво трябва да се ослушвам? При кой мога да я закарам за обстоен преглед в СФ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

       В кой район на София е колата?  Ще ти пратя по късно на ЛС, къде може да я огледате, както и какво да гледате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой май си е мислил "Абе, аз защо пък да не си имам един гюрук за през лятото и едни вериги за през зимата?" :huh::hilezh:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една питанка по монтажа на задната броня.
В средата на бронята има един пластмасов "език" - хоризонтален, а от задната част на колата има съответно един метален "език"
Интересува ме кое над кое се намества пластмасовия "език" под металния ли влиза понеже има едно, като изрязано жлебче в металния и съответна издутина на пластмасовия или пък пластмасовия остава над металния "език". :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато още не си монтирал бронята, може ли да наснимаш долните ламарини, да видя по груби мерки моята кола колко е била преправяна, спрямо заводската геометрия?

 

Иначе, логично погледнато, пластмасовото езиче на бронята трябва да е над езичето на задните ламарини. Защото бронята се държи на каросерията, а не обратното. И да речем, че разтоварваш нещо от багажника и ти се наложи да го опреш на бронята. В този случай, ако пластмасово езиче е под металното, страничните водачи на бронята ще отнесат напрежението. Докато ако пластмасовото езиче е НАД металното, то централната задна част на багажника ще се използва за опорна точка, а тя е много по-здрава.

 

И дори при моята кола е така. Аз като сменях задна броня, я монтирах точно с пластмасовото езиче над металното. Но отново казвам, моята кола не трябва да се ползва за пример, особено относно геометрията на задницата (защото точно там някога е имало удар).

 

Всъщност, за какво жлебче иде реч?

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя бронята ми не е свалена, но ще я свалят др. седмица Въпросът е че така, както ти казваш бронята се огъва в средата стпои не естествено и опира в капака, а не трябва. Според мен е обратното, но исках някой които знае баш, как е да каже. Възможно е и да се хваща допълнително 2те "езичета" с някой болт знам ли :nixweiss:  В металния "език" има прорез - продълговат, а на пластмасовия има издатина отгоре също продълговата и ми се струва, че тази издатина трябва да влезе в този прорез, когато пластмасовия език мине под металния. Иначе на тия брони избягвай да подпираш каквото и да е ;)


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполага се, че трябва аз да знам баш как се монтира, защото вече съм го правил няколко пъти. :hilezh: Иначе, моята броня както съм я монтирал за последно не седи сгъната. Даже си седи много добре със стандартен луфт между капака и нея. Ако я бях монтирал както ти предполагаш, че трябва да бъде, луфта щеше да е забележително по-голям! (все пак отново да повторя, точно моята кола не трябва да е критерий за това)

 

Ти все пак като ходиш да я свалят, нащракай снимки на ламарините грубо да видя колко са си били играли по моята кола.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...