Jump to content

Ауди а3 Въпрос


Recommended Posts

A бе, с твоята разнообразна и богата палитра от изразни средства човек трудно може да ти различи шегата от сериозната декларация... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря конкретно за този мотор, не съм го сравнявал с 1.8Т. Просто не мога да разбера, защо при завишение с 15-20% от номиналната мощност, която е заводска и като такава в никакъв случай не би трябвало да бъде максималната, която може да се изцеди от компонентите, вие предричате разпад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото...

двата мотора не са съвсем идентични.

Работят на различни смеси.

Частите в двигателя са различти. 1.8Т е с ковани бутала и по здрави биели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото...

двата мотора не са съвсем идентични.

Работят на различни смеси.

Частите в двигателя са различти. 1.8Т е с ковани бутала и по здрави биели.

Ако е само бутала и биели да му слагам от 1,8т направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не мога да разбера, защо при завишение с 15-20% от номиналната мощност, която е заводска и като такава в никакъв случай не би трябвало да бъде максималната, която може да се изцеди от компонентите, вие предричате разпад?

А представи, че може и да не са 15-20% по-висока мощност, а даже и да има спад на мощността и мотора пак да се счупи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото...

двата мотора не са съвсем идентични.

Работят на различни смеси.

Частите в двигателя са различти. 1.8Т е с ковани бутала и по здрави биели.

Продължаваш да сравняваш двата двигателя.

 

А представи, че може и да не са 15-20% по-висока мощност, а даже и да има спад на мощността и мотора пак да се счупи. 

 

Твърденията до сега са, че при достигане на такава мощност двигателят едва ли не ще се пръсне като балон. Дори не говорим просто да се сложи турбо, ясно е, че ще има заигравка с много странични фактори и части. Странно ми е защо хората казват, че е невъзможно да се извадят толкова коне без двигателя да да се саморазпадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърденията не касаят мощността, а надуването на неподготвен мотор, без адекватно управление на горивото и запалването. Не е проблем и със 100кс да счупиш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пич, какви 7 000 оборота, като след 6 500 е пълна тишина в колектора. Това не е хонда та да се върти до 9000 оборота. 

 

Иначе съвсем по темата:

 

Да, трябва да се направи чип за да върви адекватно на тези обороти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, какви 7 000 оборота, като след 6 500 е пълна тишина в колектора. Това не е хонда та да се върти до 9000 оборота. 

 

Иначе съвсем по темата:

 

Да, трябва да се направи чип за да върви адекватно на тези обороти. 

много добре си варви до 7000 хич не е тишина обаче начина по които го правя оставам без регулатор и си обрашта обортомера а това не е полезно затова искам поне да спира на 7000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

безмислено е.

 

Не е. За сега много добре тръгна колата и си върви до 7400 без да тъпче! Просто питам някои ако знае нещо за което несам се сетил да сподели. За сега сам намислил да олекотя малко маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чувал съм , че олекотяването на маховика жертва въртящ момент във високите обороти.

има варианти за засилване на атмосферка ...но $$$$$....

примерно: разпределителни валове, порт на главата, дюзи, чипец, интейк за студен въздух, генерация...

общо взето от изброеното е към 2000лв и нагоре, за 15-20к.с. и мизерен момент...

супер безмислено...

по добре сложи 1.8т и туй си е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като сложа 1.8т и ще фръкнаааа :hilezh: Джоба ми ще олекне с 1300лв в наи добрия случаи и колата пак няма да върви после 400 за ремапи чипове после турбината ще издаде багажа......... И за слагането много нерви а и в пловдив ми направиха цена за слагане 700-800лв :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, ти ако мислиш, че с 1500-2000 лева ще накараш АДР да върви...................................................
Много по-добре е да смениш с 1,8Т и с времето ще си го позасилваш!!
Даже получаваш 2в1 :D Като го караш сток - ще ти е силен, после като ти поумалее- чип.
като ти умалее още повече турбо ,фмик,дюзи ,поНпа и друг чип......
Както решиш де, но ако ще правиш силов тунинг на атмосферен двигател на кола 1350 кг, според мен никакъв смисъл...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, ти ако мислиш, че с 1500-2000 лева ще накараш АДР да върви...................................................

Много по-добре е да смениш с 1,8Т и с времето ще си го позасилваш!!

Даже получаваш 2в1 :D Като го караш сток - ще ти е силен, после като ти поумалее- чип.

като ти умалее още повече турбо ,фмик,дюзи ,поНпа и друг чип......

Както решиш де, но ако ще правиш силов тунинг на атмосферен двигател на кола 1350 кг, според мен никакъв смисъл...

 

Че тои АГНа вече си варви МНОГО добре прости искам още много малко да го засиля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е , кво си му правил че върви повече ? Изброй нещо и някой може да помогне....

Еми колектора от 1,8Т , 4баров регулатор щот оригиналния е 3 и 2 откачени букси за да няма регулатор и си варви до 7300 7400 без да тъпче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...