Goshkata Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Здравейте, колата е ауди 80 б3 1.8 карбуратор. Оборотите падат на празен ход като е на газ. Като я загаса и поседи 10-15 мин, след това при запалване няколко минути са много ниски оборотите на празен ход, понякога постоянно са ниски на празен ход. Между 400 и 600, преди държеше 1000. И много трудно пали като е студена. Почти невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 провери ли плочката под карборатора да не би случайно да сцепена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Погледнах я днес, здрава е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 колега това нещо предполагам има и гасс . рпоблема го имаш и на 2те горива или само на 1 то . и как по точно провери плочката в какво състояние е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Проблема е само на гас. На бензин са добре оборотите. А за плочката, отворих там дето е въздушния филтър и я развих, на 3 гайки се държи поогледах я не видях да е сцепена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 щом като е само по газеното може би е някъде в изпарителя или от него до сами мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Най вероятно е от изпарителя защото преди да застудее сменях антифриза и неволно без да видя бях изтръгнал един маркуч който влиза в изпарителя и я палих така, после видях и го сложих и май от тогава почнаха постепенно да се влошават оборотите. Ако е от него трябва ли да се сменя или може да се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 изпарителя на колко години е? само на газ ли палиш? и зимно време ли палиш на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Изпарителя нямам представа на колко години е, от няколко месеца съм с тази кола. Винаги когато я прибирам превключвам на бензин и сутрин я паля на бензин. Казаха ми че този изпарител бил електронен за моно инжекция и за това не палела като е студена на газ. Но незнам дали е така защото човека който ми го каза дори не погледна изпарителя. Само предположи. А аз не разбирам защото преди никога не съм имал кола на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Възможно е изпарителя да е тръгнал да "мре". Все пак има мембрани.За твое спокойствие един анализ на газовата,и ще разбереш да ли е изпарителя. Като имаме предвид че си карбуратор и работи на бензин,то най вероятно е изпарителя. Системата ти няма стъпков мотор.На газ при карбуратор празния ход се коригира от изпарителя. Успех.До колкото вида на изпарителя, този които ти го казва,че е така,май не разбира. До сега сам виждал какви ли не изпарители ,за инжекцион, за обикновенна уредба ,за метан и всички имат мембрани за контрол на налягането на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване