vladi4ki Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Здравейте колеги, карам в момента а6 18т 1998г, сега я купих и колата още не е в България, тази кола ми се струва че не е динамична както трябва да бъде, карал съм преди такива и ми се струва че бяха доста по- пъргави, проблема е,че не е в България и се опитвам в свободното си време тук да си пооправя колицата, четохме я тук с един приятел и уж нямало никакви грешки, на мен ми прави впечатление, че като дам газ на колата турбото надува маркуча, но после като пусна газта разтоварва някак на пресекулки, не знам дали трябва да е така ? Ако някой може да ми даде някакви идеи приложими на полеви условия ще бъда много благодарен!!! Части тук мога да си намирам всякакви втора употреба, но в сервиз да ходя боли много!!! Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) Сложи си един бустметър за да видиш на какво налягане надува турбото. Причините за "невървеж" може да са доста - турбо пътища, дебитомер, вакууми, самото турбо и т.н. Трудно е да се каже без да се премери и види какви стойности дават с ВАГКОМ примерно. Редактирано 12 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi4ki Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Колега днес смених блоу оф-а защото стария беше заминал, има усезаемо подобрение, но пак не е както трябва, споменах за колегата, който има някакъв WAG и като я четем изписва сега дебитомер, не е проблем и него да го сменя, но не знам калко доверие може да се има на неговата диагностика, а тук не мога да намеря нищо за измерване не налягането, иначе колата е много хубава и работи идеално и студена и загряла, та въпроса ми е: може ли от дебитомер да не е толкова рязка и ако е така да взема друг? Иначе днес и проверих турбо пътищата, смених вакум маркуча, който е от колектора до блоу оф-а и самият него и вече колата си ускорява равномерно без прекъсвания и много по добре, но все пак ми се струва, че трябва да е по динамична от ниските обороти, имайки в предвид, че е на реални километри и е обслужвана както трябва, Иначе като гледам цените на консумативите тук ще я обслужа напълно( ангренаж, масла и филтри) на по добри цени от БГ, просто влизането в сервиз е скъпичко и за това налучквам с нужните ремонти, ПИШЕТЕ МИ МОЛЯ ВИ,възможно ли е от дебитомер да е по мудна като ускорение иначе да си работи перфектно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Това имам в предвид - да си сложиш бустметър за да видиш на какво налягане работи турбото и да си погледнеш с VAGCOM какви стойности дава дебитомера при каране до "прекъсвач" на 2-ра и 3-та предавка. Ако дебитомера не е в ред не очаквай да върви както трябва, но все пак трябва да се провери. Смяната на части на принципа "проба-грешка" е финансово неизгоден си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi4ki Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Колега оказа се дебитомера наистина, смених го и колата стана друга, сега е перфектна!!! Само да споделя, че 5л масло, маслен филтър, горивен и въздушен филтър взех на промоция като кит за тази кола за 38 евро !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване