Jump to content

Audi A3 (8p) 1.9 tdi


чоко

Recommended Posts

Колеги реших да пусна нова тема , за колегите които си караме 1.9 tdi 105 hp

включително и аз , има доста неща които колегите трябва да знаят .Нека дискутираме само хора които са с този мотор , да казват неща свързани с този автомобил които излиза от 03> .Аз карам същия автомобил всеки говори различни неща лоши и добри, че примерно 2.0 тди по надежден и наи вече от към вървеж, да вярно е слабичък е 1.9 но с едно чипче върви доста прилично /аз още нямам чип/ Имам колата от пет месеца , взех я в доста окаяно състояние от към подръжка, карано е само и толкова иначе на вид външно е трепач, Броня от faselift/xenon original / джанти 18 / люк/ подгрее седалки/ много добър салон рекаро тъмно червено с сиво/ мотора е на реални 188000 км когато я взех от Плевен я вкарах в сервиз Ауди и там ми потвърдиха това, саединитела беше свършил тракаше много , идвам я закарах до Ямбол , там беше подменен с к-т плътен маховик от голф3 1Z мотор 90 hp които казва че му трака и имало вибрации нека заповяда да пробва 228 мм е саединитела, имам вече 12000 км супер се държи, колата нямаше здрав амортесьор / поръчаха се веднага 4 бр KAYABA-gaz колата залепна на пътя , с ниски пружини съм , смениха се и 4 бр дискове с накладки ATE , колата закупих с проблем постоянно включваше вентилаторите -смених цялата перка която е много скъпа защото върви к-т с блок за управление .но същата работа оказа се датчик за темп но на радиатора , проблема се оправи, после направи ми беля стоповете светеха си постоянно , кво ли не ровихме по колата и накрая се оказа модула за управление, ремонта му е много скъп 180 лв ми взеха , иначе от към разход е супер повечето време ми е градско 5.5 /100 - откъм антифриз проблеми няма мотора се води -BKC

Това че за 2 kw хващам голем данък 186 лв

сложих волан от ауди А3 2007 г faselift с бутони за опция да си оправляваш CD -но това по късно че тук няма кои да ми го свърже трябва се търси лентов кабел от такова ауди и още нещо, ако колега знае кои може да направи това нека сподели , някои лагер има за смяна но още е рано да се каже кои е , иначе автомобила си е супер преди това карах ауди А3 8 L -за което не съжелявам че съм го продал, макар и да беше 220 hp и то с много труд направено, ми това е колеги ще се надявам да пишат колеги с този тип мотор , да знаем за добрите и лошите качества на тия автомобили , е разбира се нека пишат и други колеги които знаят разни неща, можех и 2.0 140 да взема даже са по евтини но така съм си решил , поне засега ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прозвуча си като чиста реклама, преди продажбата колега  :hilezh:

... малко са хората с 8P  и 1.9 двигател 

Редактирано от OkObOkO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам същото,моето е с ремап в маднес моторспорт,малко под 140 коня е по мое изискване ,върви прилично,гори 5.5 градско с 18 джанти,карам го от година и половина,до сега съм имал проблем с АГР клапана и още един с една гарнитура на вакум помпата (тандем помпа) гарнитурата на капака и на се произвежда за помпа ЛЮК за 1.9 (решението ,ако на някой му се случи е цял ремонтен комплект - 60 лв)
Иначе екстериорно съм му сменил само волана с фейслифтов и съм му купил оригинални ескови джанти 332 stile, занапред смятам да сменя бронята решетката и капака с тези след 2005 и по възможност ако си намеря изгодно и оригинални ксенонови фарове.

Колега дай повече инфо за окачването,кви пружини,как става че и моята е висока и като сложа 18-ките е като Q5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вакум помпата и аз имам проблем, от нагорещената нафта капака се изкривя и затова подлизва нафта и, мирише трябва се чалоса капака и се оправя, относно ЕГР кво си му правил??? Нещо чека ли светна ???

Щом си правил ремап явно си с изолиран вече такъв, а има ли осезаема разлика след чипа откъм вървене че те тия коли вървят до 3000 об и нагоре тъпчат яко. Пружините съм с червени спортни и газови нови амортесьори,

Доволен съм засегс , постно снимки да видим колата де :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5.5 градско ти гори на село или един път ти е показало, айде два да са! Знам много добре, как, кога и по какъв начин може да ти даде 5.5, нормално градско си е 7 на 100 и нагоре според зависи от много работи, като може малко под това число и много над него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вакум помпата и аз имам проблем, от нагорещената нафта капака се изкривя и затова подлизва нафта и, мирише трябва се чалоса капака и се оправя, относно ЕГР кво си му правил??? Нещо чека ли светна ???

Щом си правил ремап явно си с изолиран вече такъв, а има ли осезаема разлика след чипа откъм вървене че те тия коли вървят до 3000 об и нагоре тъпчат яко. Пружините съм с червени спортни и газови нови амортесьори,

Доволен съм засегс , постно снимки да видим колата де :))

При мен беше гарнитура. ЕГР-а ми светна чека преди чипа и после го изолирахме и го изключихме софтуерно да не свети лампата,но сега забелязвам че пак сълзи нафта и може би ще го сменя.Иначе след ремапа колата върви много повече и съм много доволен,разхода мога да кажа че не се промени или поне не се усеща голяма разлика,но вървенето определено е друго.Примерно съм забелязал нещо, специално на моята кошница, ако карам нормално на втора и вече стигам между 3 и 4 хиляди оборота и рязко и намачкам газта ,почва да върти гуми в движение(при изкл. ИЕСПИ),преди не можеше.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сз съм за ремап , ама се ослушвам още дали да не сложа турбинка от 150 ARL

та да я съживиме малко, и да има повече тяга :))предстои ми смяна на микроключето в бравата , купих си го -7 лв струва ще видя кво ще направя с предна дясна врата .. Ако някои знае дали се сваля рамката на стъклото нека сподели ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за смяната на микро ключето, няма нужда от сваляне на стъклото! Махай корите и бъркай. Един човек го свали пред мен за 5-10 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,айде и още един с 8Р 1.9 TDI  :eusa_angel:

Имам я от един месец и много и се кефя, засега ме слуша но още няма фото сесия.В най скоро време и това ще стане.

Взех я със развален компресор за киматроника - скъсан съединител.Отидох на смяна с нов компресор /Valeo/ 760лв. с труда и консумативите по смяната.

Иначе други проблеми за сега няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих минал от 8п на 8л, освен ако не е с пълен комплект екстри и С лайн вътре и вънка. Иначе 131-цата си е много добър двигател и върви колкото 2.0тди на 8п.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я имам от година и също съм много доволен!За сега съм сменял ремъци,ролки,водна помпа и комплект съединител без маховик.Скоро смених 3 подгревни свещи и температурен датчик.По екстериора фейслифт стопове и LED плафони за задния номер.По интериора-кожен трилъчев волан и скоростен лост.В момента монтирам светлинен пакет,като ми остават задния плафон,светлини в краката и амбиентното осветление на дръжките.Като е готов нацяло ще кача снимки:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ти преди това нали имаше едно напомпано 8л , то пак ли си беше първоначално 131к. ? пусни снимки на новото да видим. Обаче честно казано имам възможност да се возя често в 8п 2.0тди, просто като лукс и удобство почти няма сравнение с мойта 8л, купето е доста по-широко, вярно е по-тежка, но друго стои на пътя, мерак ми е след известно време да мина на 8п :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 2/23/2014 at 14:34, OkObOkO написа:

Прозвуча си като чиста реклама, преди продажбата колега  :hilezh:

... малко са хората с 8P  и 1.9 двигател 

имаш ли я още 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...