Nasiof Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Здравейте ! Карам Ауди 80 Б3 (МОНО инжекция) и преди около две седмици на лице се появите тази аномалия ,казвам аномалия защото както на единият ден си я палех на бензин ,следващата сутрин просто не чух помпата(принципно като дам на контакт се чуваше отзад помпата ) съответно не можах да запаля!Добре,че имам газ и успях да запаля колата. Първо разбира се проверих бушона на помпата и бушона на релето към нея- не бяха изгорели.И така подпалих към сервиза за да я прегледа някои "жичкажия" .Диагнозата ,която и постави е "изгубен плюс" .....започна голямото "гъзене" по колата къде може да се е загубил този плюс.Бяха проверени отново двата бушона,релета (намиращи се под волана), реле скрито под лявата кора до педалите на шофьорското място -НЯМАШЕ прегоря реле!Съмнението ,че може да е от алармата ,която съм премахнал защото те имали и те някакво реле което оказвало влияние ако не сме го премахнели(думи на жичкажията) е за жалост се оказа ,че не и това.Също беше проверен всеки съмнителен кабел и изолиран за всеки случай .Сетих се ,че стъпковият мотор правеше проблеми изразяващи се в промяната на оборотите от време на време.И го изключих ме след което токът към помпата ДОЙДЕ НО КОЛАТА ПАК НЕ ЗАПАЛИ НА БЕНЗИН П.С има налят бензин в нея на стойност 27лв или една 10л бутилка . Тогава отидох да проверят дали не ми е заминала помпата.След изкуствено стимулиране на помпата се оказа читава и със замерено налягане от 3.6 Бара.(леко успокоение,че не трябва да се ръся над 100 лв за помпа)Преминахме към дюзата която мина през " ултра-звук" за почистване и отново изкуствено стимулирана я пробваха дали впръсква при всякакви обороти ами да ви кажа лично я наблюдавах и доста задоволително си впръскваше на уреда.Но за съжаление отново НЕ успях да запаля на бензин ! Имах вече ток към помпата тя си работеше но ИМПУЛС към дюзата нямаше.Казаха ,че бил компютърен проблем защото той изпращал импулсът към дюзата след като замери нивото на въздуха.Добре.....Отидох да я закачим на компютър да и се изчистят грешките.Като преди това се опитахме да изчистим тези грешки като премахнахме плюсът от акумулатора -без успех!Тръгнахме да търсим буксите ,две на брои за да включим компютъра , ДА ама НЕ на програма излизат ,че тяхното местоположение е под волана след като се свали жабката но НЯМАШЕ и след от тях ! Снимка на колата със свалена дюза и изключен стъпков мотор като преди това е измерено налягането на помпата с апарат ! От тогава насам я карам само на газ (разбира се доста трудно пали когато паднат минусови температури), с включен отново стъпков мотор, без плюс съответно и без ток до помпата ! Моля за споделянето само на акуратни мнения и решения относно проблема! Благодаря предварително ! Редактирано 28 Февруари 2014 от Nasiof Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 мисля си, че остава да се провери момента на подаване на искра...... щом има гориво и впръсква от дюзата. Дали е в точният момент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване