Jump to content

Проблем с вървежа на 1Z


O_X_I_G_I_N

Recommended Posts

Колеги, здравейте! Колата е 80 Б4 ' 93 година, 1.9тди. Проблемът е, че колата един вид няма пълна газ. Ако натисна педала до долу и започне да ускорява, ако отнема съвсем леко газта се усеща още по силно ускорение, мотора като наближи 3800-4000 си сменя звука,преграква един вид, а също така ако съм натиснал педала до долу пуши, а ако е почти до долу - не. Днес обаче забелязах, че ако съм с пуснат климатик, колата при ускорение спокойно подминава тези обороти и върви още след тях. Пълната газ я няма и с климатика , но мотора не умира като наближи 4000 оборота. Някакви идеи къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко че с тази електроника не може да и направиш диагностика. Но от доста неща може да идва проблема. Няма пълна газ само при оскорение или на място? Според мен имаш проблем с надува на турбината. ако можеш сложи бус метър да видиш колко надува. Като пуснеш климатика еку-то ти обогатява горивната смес. Може и от центровката да ти го прави тоя номер.На мен три пъти ми се случи това като при теб. Единия път от центровка, другия от пренадуване на турбото н75 клапан се прееба. третия път от милиграмите на помпата, тоест сичко е наред давам сичката гас турбото надува на 1бар а колата спира да ускорява. Не си споменал какъв цвят е пушека но предполагам черен. Консултирай се най добре с някой майстор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, то нали знаеш... Майстори много... Отивам при тях с проблема закачат я на ваг-кома или vcds и като не извади живи данни и казват ами не знаем и т.н.... Бяха ми казвали, че тоя мотор можел да се диагностицира с KTS, но майстор с такава програма не се намира лесно, при положение, че тея другите програми за диагностика са по-евтини. Започвам да се чудя дали да не я закарам във Фолксваген да видя там какво ще кажат. А относно центровката, ако е докарана на белези на ангренажа от къде другаде може да е проблема? Знам, че и плочката на помпата може да се мести, ама тя мисля, че регулира количеството впръскано гориво. Иначе за центровката и аз мисля, че е нещо такова, защото смяната на звука около 4 е именно сякаш няма достатъчно предварение, затова пуснах запитване тук, защото не съм намерил майстор с KTS да я закачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно те разбирам виж аз какво правих заради таз диагностикаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157125 Ако си близо до варна има човек който може да я закачи. Ако не и стига предварение ще пуши бяло. Ако питаш мен избор нямаш почвай да проверяваш  турбо путища и вакоми а най добре вземи бус метър трябва да надува на 0.9бар. Ако милиграмите на помпата са много колата е мудна в ниските и не е задулйително да пуши много.Може дебитомера да се е предал. Пак ти повтарям земи бус метур виш налягането и тогава ше гадаем.Каквото и да се е скапало имам сичко за таз кола ако прочетеш темата ми ще разбереш. Ще ти помогна и аз съм го преживял знам как е. дано да не е от гнп-то.



Има много елементарни работи които се сещам и които ми ги е правила но аз поне виждам налягането постоянно. Я сподели в ниските обороти как е?



Има хора тука дето доста разбират дано да се включат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ниските обороти е доста добре. Турбото го чувам да се завърта на около 1400 оборота и към 1800-2000 вече започва на върви доста прилично. Бууст метъра от интернет ли да го поръчвам или от магазин да го търся. Някакви съвети относно къде да го поставя? И другият проблем на колата е, че от 2000 до 2400 оборота мотора тръпне, а тампоните принципно са здрави. Все си мисля, че диагностиката най ще реши проблема но съм от Велико Търновска област и Варна ми е далечко само за една диагностика, така че ако може да ми дадеш насоки относно поставянето на бууст метър ще съм много благодарен, все пак е най-безболезнения вариант на първо време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бус метър има и в магазините за авто аксесоари има и в интернет от кадето взеш. Най добри са на марката вдо ама са скъпички. За поставяне земаш троиник ф4мм пластмасов струва стутинки. Ако нямаш изведен оригинално щуцер на смукателните колектори. Срежи маркучето от турбото до н75 и сложи тройника и ще стане. На турбото са две маркучета едното е за гейта другото е за н75. Аз за сега така съм го свързал и отчита вярно мерил съм го с ваг ком. И си прав по добре диагностика ама няма живи данни мамицата и.



аз съм чувал че в търново има някъв специалист но не съм сигорен.



Ти пробва ли таз помпа да я завартиш на някаде предварение,закаснение. Ако не си пробай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата я нагласете с ваг ком, малко под зелената черта на графиката при загрял мотор..Не е проблема от турбината.Кога тресе мотора , при студен или при загрял двигател? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как по точно да се закачи на вак ком? То тресенето може да идва от доста неща.



На мен ми намирисва на електронен блок дано да не е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е ,но тайминга на помпата се прави с Ваг ком, нищо че е старата електроника.Главата на помпата ако е пипана , може да се получи същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чувал че тайминга го нагласят с ваг ком но не съм виждал.Моето ауди с старата електроника го мъчих много пъти но нищо не изкара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с тръпненето го има при загрял мотор, при студен досега не съм я пробвал, защото тръпненето се изявява най вече на 4-та и 5-та предавка и ми е правила впечатление като тръгна на дълъг път, а относно помпата веднъж е отваряна за смяна на уплътнения и имам съмнения, че от тогава насам тръгна проблема, но не съм 100% сигурен, а относно настройката на тайминга с ваг ком, как може да се осъществи, понеже почти никакви менюта не излизат във ваг кома и това при 3-4 човека които се занимават с диагностика се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме, че става с KTS, само остава да намеря майстор във Великотърновския край който да има такъв софтуер. Във Фолксваген дали ще могат да я закачат да кажат какво и е или ще искат да я правя там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма хубав кабел там, аз по тази причина си купих кабел преди време. Трябва да се пипне малко главата на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при един човек с KTS, но и KTS-а не прочете колата, а той по друг метод провери аванса и се оказа, че на празен ход е 1 градус, даде предварение до 8 градуса и сега не пуши и МОЖЕ БИ е малко по-пъргава, но проблема с това, че няма пълна газ остана. Една от дюзите проверихме на 175 атмосфери отваря, не капе, пръска добре, НО все пак диагностика не можахме да извършим. Колега ти със сигурност ли можеш да я прочетеш?

Редактирано от O_X_I_G_I_N
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мога да се свържа с компа.Лошото е че не дава много информация, Има само една една табличка, с 10 показателя,който са в някакви относителни стойности ,прочитам някакви грешки ако има , (а аз имам една постоянна заради map - сензора.) Това което ползвам основно е графиката на за тайминга на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти знаеш ли на празен ход колко градуса е нормално да е предварението? И количеството впръскано гориво от плочката на помпата ли се регулира?

Редактирано от O_X_I_G_I_N
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като градуси незнам колко са, намествам я малко под зелената черта на графиката.И да, от там се регулира,като е в повече започва да придърпва при мен,нямам идея колко е в стойности.Регулирал съм я ,докато ми хареса как върви. :zustimm:



8e793b70930f6820.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ако го разчитам правилно означава, че последната колона са граници между които може да варира дадена стойност, а за започване на впръскването дават от 3 градуса след ГМТ до 4 градуса преди ГМТ, прав ли съм? Това данни от вагкома ли са?

Редактирано от O_X_I_G_I_N
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , не са данни от ваг кома.При старата електроника единственото което може да се види е това.Като влезеш в " Engine", Избираш " group 000",

Появяват се десет прозореца със стойности и с помощта на тази табличка добиваш някаква представа какво се случва. Отделно има и приложение към вагкома ,което ти дава тайминга на ГНП-то в графичен вид в реално време.Ако имаш път към Варна ,може да ти демострирам

. :zustimm:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...