Jump to content

ауди 80 тди смяна инсталация на двг


venci b4tdi

Recommended Posts

Здравеите колеги имам проблем с гнп-то на колата ауди б4 1з 92г. И реших направо да сменч гнп-то взех от ауди а4 афн помпа. дебитомер и инсталациа. да ама греда нешто не става. буксите са различни. ако някои е правил подобхно нешто и сподели ще съм му благодарен. Чудясе дали да не взема инсталация от ауди б4 94г с пиербург дебитомер и само да сменя компа  заради геометрията. Приемам всякакви савети благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,проблема да не в ел блока на гнп-то?

ако мислиш да сменяваш инсталацията заради ел.блока,то по-добре си вземи помпа втора ръка и си карай.

щом имаш гнп от А4,ще ти трябват още дебитомер,умна дюза,даттчика за педала на газта,и компютър+работа по инсталацията и сметката набъбва доста(ако не си го правиш Ти )http://prodavalnik.com/izplnitelen-mehanizm-bosch-2467135137-0986440903-positioner-1-9tdi-i33668415

това мисля,че ще ти свърши работа.

 

п.п. за каква геометрия става на въпрос,че нещо не схванах.

де не мислиш да слагаш тубрина с променлива геометрия?

 

ето малко инфоhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=121487&hl=

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взел сам помпа дебитомер инсталация и диузи от афн ходих при ифидик и каза няма оправия  с таз дуртата помпа та идеята ми е да сложа инсталация от б4 след 94г че поне си приличат после комп от афн. аз си прая колата



ако слагам от а4 инсталация трябва и всички датчици за това си мисля от б4 94г 



някой няма ли схема за б4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом така си решил,не е невъзможно. аз се отказах преди 1 година от тази операция,сложих си помпа втора ръка .продадох колата и си взех пак б4-ка но 94г.с пластмасовия дебитомер.

мисля,че колега от Добрич беше преработил ауди б4,по начина който ти си избрал.

може да се включи по темата и да ти даде полезна информация :zustimm:

 

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=7398

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи си иннсталация от Б4 с дебитомер пиербург

буксата на ГНП при тази инсталация е  крьгла - пренарейдаш тази букса на гнп-то от афн по вече новата инсталация на Б4 и до тук добре

ако вземеш комп от афн ще трябва да правиш нов софт защото рурбото на афн-а е с геометрия и клапан н75 там е на вакуум а при теб турбината ти е с гейт и н75 е на налягане

имам комп от б4 който ще ти свьрши работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един комшия сменя на б4ката помпата с пасатова-на външен вид е същата имаше разлика в буксата... но кабелите бяха надписани и на двете така че отряза буксата на пасата и сложи неговата и всичко си тръгна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако смениш буксата на помпата от А4,и си останеш с оригиналната инсталация,няма да запали,ако на старата инсталация сложиш и компа от b4 94г. пак няма да запали.

за да си ходиш на работа с колата,трябва да си вземеш помпа като твоята(с излишното гориво на горе)или ако си намериш само електрониката(читава),сменяваш и даваш газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,с кръгла букса е.

на всички б4-ки тди,буксата е кръгла.това,че си се нахванал с подобна интервенция е похвално :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ел.блок едва ли ще намериш(само блок,дават цяла помпа)аз дадох 250лв. за цяла помпа.в първия пост съм ти дал линк в продавалник.ел блока е чисто нов и ще ти свърши работа(като твоят е)малко е скъп но е нов.

 

п.п. когато си търсих за мойта кола гнп,ходих в магазин на бош,обявиха ми цена от 1200лв само за електрониката :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха турбо от АРЛ?

Ще чакаме снимките да видим как ще го натаманиш това GT1749VB на Б4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не трябва да преправяш ако сложиш инсталация от последните Б4-ки

компа трабва да е от пасат или а4 до 97 година АФН, 98-ма година са вече с двойна букса на еку-то

а ако вземеш еку от голф афн ще имаш заигравка с кабелите при педалите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.  Инсталацията  я прокарах но греда има разлика в инсталацията на 92г и 95г.Пратиха ми я без релета и не знам каква са ако някои има схема или знае какви са ще сум благодарен



Опитвам се да намеря схема в аутодата за цялата инсталация ама не мога



Някои да ми препоръча маистор за варна че ми писна вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам схемите на б4 с новото и с старото еку , само че са на компа в офиса.И на мен ми минават тея помисли за афн под капака , само чакам нещо да излезе от строя.утре мога да ти ги кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрашвейте колеги имам подобно питане за тизи гнп-та

карам б4 1.9 тди 95г. 1з дшигател и ми ззмина помпата купих друга ама незнам да ще стане за мен

помпата е от а4 също 1з дшигател обаче

маита помпа е с 2 букси едната с 7 другата с 3 кабела

тази от а4-ката е с 1 с 10 кабела като 7-те кабела и на 2-те помпи са черни и номерирани от 1 до 7 а останалите 3 и на 2-те помпи са с еднакви цветове и вскички кабели влизат на едни и същи места .Помпите са абсолютно еднакви но ме протеснява това с буксите то лесно ще стане побългаряването но не сам сигорен дали вътре са вързани по един и същ начин

Ако някои моше моля кашете нещо по вапраса благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравей те колеги аудито е готово вече и реших да споделя придрожено с снимки какво съм правил.  Първо почнах с смяна на гнп и пренареждане на кабелите което беше грешка. Номерацията на кабелите на а4 няма ништо общо с на б4.  Ето я и новата помпа от а4 афн



После разглобих таблото и започнах да разкачам старата инсталаия



Изкарах старата инсталация като си записвах обстойно кое за каде е



Инсталацията на б4 92г и на б4 95г има огромна разлика ето я и новата

post-87478-0-41951900-1396002987_thumb.j

post-87478-0-23240000-1396003171_thumb.j

post-87478-0-14766300-1396003292_thumb.j

post-87478-0-51322400-1396003683_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прокарах новата инсталация но греда няма схеми за нея имам аутодата и етка но не пише какви релета трябва да сложа на буксите на новата инсталация, защото имат огромна разлика двете инсталации от 92г и от 95г. И решеничто сервис ИФИДИК. Големи благодарности към него върна живота на аудито. взех си колата и почнах да я зглобявам защото му я закарах разглобена и те първа стана интерестно. Зглобих сичко както трябва и греда няма никва мощност. Имам буст метър и гледам налягане 0.4бар. отивам при ифидик човека и направи центровка милиграми сичко ок дебитомера е 6 няма грешки пребирам се и на баирите слизам да я тикам. Да поясня с комп от а4 1з я запалихме, компа от афн на стои в багажника щото нямам още турбо и н75. Така пребирам се пуснах отпуска 5 дена и почнах да се чудя. Проверих сичко турбо, кулер, вакоми, маркучи, сичко ок. Изолирах н75 щото не е същия като на 1з 95г. Следователно трябва да пренадува но пак няма мощност. Зех си една бира и разсъждавам.Викам си има 1з при б4 и а4 дето варвят на 0.6бар налягане и на 0.9бар. после се сещам има един комп от б4 96г я да сложа него и аудито литна чак пренадува. И така сичко си дойде на място. Чакам да взема заплата че 1000лв тръшнах да я правя тази трансплантация и слагам турбо от арл чип и ще пиша какво ще излезе. 



ето я завършена



Ако някой реши да си праи ауди 80 1.9тди 1з с променлива геометрия и е с железния дебитомер на бош му трябва. гнп от афн или 1з с излишната нафта отзат на помпата, инсталацич от б4 след 94г дебитомер пиербург, реостат на гаста, комп от афн до 97г  за турбо е ясно и н75, и най вече време, пари и нерви 



Най накрая едно хубаво почистване

post-87478-0-34606800-1396006699_thumb.j

post-87478-0-73281000-1396007214_thumb.j

post-87478-0-56750700-1396007234_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги след цялата трансплантация забелязвам че колата е супер лагава. Турбото надува чак на 2500об а преди не беше така надуваше по рано. На какво може да се дължи това? Нещо явно пропускам. Центровката е както трябва дебитомера е нарет, турбото също, но не вдигнели 2500об е много умряла. Ще съм благодарен на всякви съвети. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

колега и аз мисля да почна едно такова начинание с ауди б4 1.9тди 1з 1992г с металния дебитомер бош и да я направя с променлива геометрия но все още се чудя по въпроса.. колата съм я купил за 500 лв и си струва да направя трансплатацията. Смених турбото с к14 и дззите с 205-ци но с този старя комп няма кой да ми направи софта че да тръгне малко тази количка да върви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...