O_X_I_G_I_N Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Колеги, здравейте! Колата е 80 Б4 ' 93 година, 1.9тди. Проблемът е, че колата един вид няма пълна газ. Ако натисна педала до долу и започне да ускорява, ако отнема съвсем леко газта се усеща още по силно ускорение, мотора като наближи 3800-4000 си сменя звука,преграква един вид, а също така ако съм натиснал педала до долу пуши, а ако е почти до долу - не. Днес обаче забелязах, че ако съм с пуснат климатик, колата при ускорение спокойно подминава тези обороти и върви още след тях. Пълната газ я няма и с климатика , но мотора не умира като наближи 4000 оборота. Някакви идеи къде може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Жалко че с тази електроника не може да и направиш диагностика. Но от доста неща може да идва проблема. Няма пълна газ само при оскорение или на място? Според мен имаш проблем с надува на турбината. ако можеш сложи бус метър да видиш колко надува. Като пуснеш климатика еку-то ти обогатява горивната смес. Може и от центровката да ти го прави тоя номер.На мен три пъти ми се случи това като при теб. Единия път от центровка, другия от пренадуване на турбото н75 клапан се прееба. третия път от милиграмите на помпата, тоест сичко е наред давам сичката гас турбото надува на 1бар а колата спира да ускорява. Не си споменал какъв цвят е пушека но предполагам черен. Консултирай се най добре с някой майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Колега, то нали знаеш... Майстори много... Отивам при тях с проблема закачат я на ваг-кома или vcds и като не извади живи данни и казват ами не знаем и т.н.... Бяха ми казвали, че тоя мотор можел да се диагностицира с KTS, но майстор с такава програма не се намира лесно, при положение, че тея другите програми за диагностика са по-евтини. Започвам да се чудя дали да не я закарам във Фолксваген да видя там какво ще кажат. А относно центровката, ако е докарана на белези на ангренажа от къде другаде може да е проблема? Знам, че и плочката на помпата може да се мести, ама тя мисля, че регулира количеството впръскано гориво. Иначе за центровката и аз мисля, че е нещо такова, защото смяната на звука около 4 е именно сякаш няма достатъчно предварение, затова пуснах запитване тук, защото не съм намерил майстор с KTS да я закачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 напълно те разбирам виж аз какво правих заради таз диагностикаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=157125 Ако си близо до варна има човек който може да я закачи. Ако не и стига предварение ще пуши бяло. Ако питаш мен избор нямаш почвай да проверяваш турбо путища и вакоми а най добре вземи бус метър трябва да надува на 0.9бар. Ако милиграмите на помпата са много колата е мудна в ниските и не е задулйително да пуши много.Може дебитомера да се е предал. Пак ти повтарям земи бус метур виш налягането и тогава ше гадаем.Каквото и да се е скапало имам сичко за таз кола ако прочетеш темата ми ще разбереш. Ще ти помогна и аз съм го преживял знам как е. дано да не е от гнп-то.Има много елементарни работи които се сещам и които ми ги е правила но аз поне виждам налягането постоянно. Я сподели в ниските обороти как е?Има хора тука дето доста разбират дано да се включат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 В ниските обороти е доста добре. Турбото го чувам да се завърта на около 1400 оборота и към 1800-2000 вече започва на върви доста прилично. Бууст метъра от интернет ли да го поръчвам или от магазин да го търся. Някакви съвети относно къде да го поставя? И другият проблем на колата е, че от 2000 до 2400 оборота мотора тръпне, а тампоните принципно са здрави. Все си мисля, че диагностиката най ще реши проблема но съм от Велико Търновска област и Варна ми е далечко само за една диагностика, така че ако може да ми дадеш насоки относно поставянето на бууст метър ще съм много благодарен, все пак е най-безболезнения вариант на първо време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Бус метър има и в магазините за авто аксесоари има и в интернет от кадето взеш. Най добри са на марката вдо ама са скъпички. За поставяне земаш троиник ф4мм пластмасов струва стутинки. Ако нямаш изведен оригинално щуцер на смукателните колектори. Срежи маркучето от турбото до н75 и сложи тройника и ще стане. На турбото са две маркучета едното е за гейта другото е за н75. Аз за сега така съм го свързал и отчита вярно мерил съм го с ваг ком. И си прав по добре диагностика ама няма живи данни мамицата и.аз съм чувал че в търново има някъв специалист но не съм сигорен.Ти пробва ли таз помпа да я завартиш на някаде предварение,закаснение. Ако не си пробай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 ето снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Помпата я нагласете с ваг ком, малко под зелената черта на графиката при загрял мотор..Не е проблема от турбината.Кога тресе мотора , при студен или при загрял двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Как по точно да се закачи на вак ком? То тресенето може да идва от доста неща.На мен ми намирисва на електронен блок дано да не е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Вярно е ,но тайминга на помпата се прави с Ваг ком, нищо че е старата електроника.Главата на помпата ако е пипана , може да се получи същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 И аз съм чувал че тайминга го нагласят с ваг ком но не съм виждал.Моето ауди с старата електроника го мъчих много пъти но нищо не изкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Трябва хубав кабел. За да успееш Sent from my Blade III using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 това не го знаехдобре че вече го нямам тоз проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 Проблема с тръпненето го има при загрял мотор, при студен досега не съм я пробвал, защото тръпненето се изявява най вече на 4-та и 5-та предавка и ми е правила впечатление като тръгна на дълъг път, а относно помпата веднъж е отваряна за смяна на уплътнения и имам съмнения, че от тогава насам тръгна проблема, но не съм 100% сигурен, а относно настройката на тайминга с ваг ком, как може да се осъществи, понеже почти никакви менюта не излизат във ваг кома и това при 3-4 човека които се занимават с диагностика се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159466 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 Разбрахме, че става с KTS, само остава да намеря майстор във Великотърновския край който да има такъв софтуер. Във Фолксваген дали ще могат да я закачат да кажат какво и е или ще искат да я правя там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Никой ли няма хубав кабел там, аз по тази причина си купих кабел преди време. Трябва да се пипне малко главата на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Днес ходих при един човек с KTS, но и KTS-а не прочете колата, а той по друг метод провери аванса и се оказа, че на празен ход е 1 градус, даде предварение до 8 градуса и сега не пуши и МОЖЕ БИ е малко по-пъргава, но проблема с това, че няма пълна газ остана. Една от дюзите проверихме на 175 атмосфери отваря, не капе, пръска добре, НО все пак диагностика не можахме да извършим. Колега ти със сигурност ли можеш да я прочетеш? Редактирано 16 Април 2014 от O_X_I_G_I_N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Да, мога да се свържа с компа.Лошото е че не дава много информация, Има само една една табличка, с 10 показателя,който са в някакви относителни стойности ,прочитам някакви грешки ако има , (а аз имам една постоянна заради map - сензора.) Това което ползвам основно е графиката на за тайминга на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 21 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 (Редактирано) Колега ти знаеш ли на празен ход колко градуса е нормално да е предварението? И количеството впръскано гориво от плочката на помпата ли се регулира? Редактирано 21 Април 2014 от O_X_I_G_I_N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 21 Април 2014 Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 Като градуси незнам колко са, намествам я малко под зелената черта на графиката.И да, от там се регулира,като е в повече започва да придърпва при мен,нямам идея колко е в стойности.Регулирал съм я ,докато ми хареса как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 (Редактирано) Това ако го разчитам правилно означава, че последната колона са граници между които може да варира дадена стойност, а за започване на впръскването дават от 3 градуса след ГМТ до 4 градуса преди ГМТ, прав ли съм? Това данни от вагкома ли са? Редактирано 23 Април 2014 от O_X_I_G_I_N Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Не , не са данни от ваг кома.При старата електроника единственото което може да се види е това.Като влезеш в " Engine", Избираш " group 000",Появяват се десет прозореца със стойности и с помощта на тази табличка добиваш някаква представа какво се случва. Отделно има и приложение към вагкома ,което ти дава тайминга на ГНП-то в графичен вид в реално време.Ако имаш път към Варна ,може да ти демострирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O_X_I_G_I_N Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Колега, тези данни същите в движение имаш ли им референтните стойности какви трябва да са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 това само на празен ход , на място. В джижение мисля че програмата неработи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване