Jump to content

обращане на волан Ауди а4 б5


basted

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме някои дали е правил тази процедура или дали е запознат с тънкостите. Отностно инсталацията... огледална ли е, трябва ли да се удължава или трябва да се подмени с  друга от ляв геврек..

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова много неща има различни, които трябва да е подменят, че инсталацията не е най-големия проблем. Така или иначе тя също е различна. Може да се преправи, но не и за един ден...

Рейката също не е най-важната разлика в случая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое е най-важната разлика, ако не кормилната уредба на колата? Огледалата ли са жизнено важни, или чистачките, че са наобратно... Инсталацията 100% си е същата, просто кабелите са оразмерени да са отдясно, а не отляво, като се свали таблото и се премести въпросната се вижда кое има нужда да се преправя, един грамотен човек за 2 часа може всичките кабели да ги удължи с колкото е нужно... Ся ще почнете да говорите "не се занимавай, купи си б6 б7 б8" "Мноу пари, няма да е като оригинално и т.н. Ако човека има нужните умения може да си го направи като оригинално, защото на никой майстор не му се занимава освен срещу повече от договорената сума да изпипва нещата в детайли..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква далавера, какви части? Колеги моля не коментирайте темата след като сте прочели само заглавието, на 3 пръста под него съм описал какво ме интересува. За загрижените колеги... имам налични всички части. Въпроса ми е за инсталацията, дали е по лесно да се удължи или да се завърти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое е най-важната разлика, ако не кормилната уредба на колата? Огледалата ли са жизнено важни, или чистачките, че са наобратно... Инсталацията 100% си е същата, просто кабелите са оразмерени да са отдясно, а не отляво, като се свали таблото и се премести въпросната се вижда кое има нужда да се преправя, един грамотен човек за 2 часа може всичките кабели да ги удължи с колкото е нужно... Ся ще почнете да говорите "не се занимавай, купи си б6 б7 б8" "Мноу пари, няма да е като оригинално и т.н. Ако човека има нужните умения може да си го направи като оригинално, защото на никой майстор не му се занимава освен срещу повече от договорената сума да изпипва нещата в детайли..

Като не си правил нещо, конкретно ТИ, не да си гледал, не коментирай!

Освен, че трябва да се изреже цялата ламарина между мотора и купето, трябва и да се завари после и да се направи освен здраво, то и да не тече вода в купето! Ама трябва и да се напасне, щото като не успееш да събереш обратно карантиите ще трябва да повтаряш. И ако успееш за ЕДИН ДЕН, не за два часа, да преправиш инсталацията в купето, без тая на мотора, аз лично ще ти дам моята кола да я направиш и ще ти платя двойно!

А рейката, дето е много важна, се намира във всяка морга и се държи на три болта! Просто трябва да си намериш здрава.

 

Има и още куп подробности, които ще уточниш по време на операцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите не ме приятесняват колега, ламарината не съм я изрязвам ами съм разпробил точковите заварки.. единственното нещо което ме притеснява е инсталацията, дали да удължавам тази или да се опитам да я завъртя... това за 2-то часа съм го слушал и аз... но за 2 часа не можеш да разпробиеш заварките само :D

1505988_786801634665203_7154591086910861

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталациите никога не пасват на 100%. Дори да ги целиш по година и екстри, пак ще има несъвпадащи букси и кабели, защото цялата инсталация на колата е предвидена за другата ориентация, въпреки, че на пръв поглед изглеждат еднакви буксите накрая.

 

Как мислиш да решиш проблема със захващането на рейката? Трябва да подсилиш ламарината с по-дебели планки! В последствие ще разбереш защо. 

 

Маркучите за парното също ще ти трябват, щото често се опъват или се прегъват за другото място. После ще видиш зор и с кутията на компа, щото подкалниците са различни при ляв и десен волан, както впрочем ще забележиш, също и цялата ламарина под акумулатора и сервото.

 

След занимавката с инсталацията ще ти отнеме известно време да оправиш движението на клапите за парното, посоките на ел.стъклата и огледалата.



Хубаво е, че имаш донора при теб, понеже има толкова дреболии, които ще пропуснеш ако отидеш само да вземеш частите от моргата...

Като ръчката за капака например ;) Жилото също ще ти трябва, но мисля, че ставаше и с това от десния волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 3 аудита с ляв фалц, частите не са проблем. Ламарината над рейката съм я разпробил и тя ще се премести, ще се подсили с планки точно кадето се завиват болтовете. 

Дадоха ми съвет да не вадя истаналацията а просто да удължа което е нужно(тоест кабелите който съм към кормилния прът  и корубата за парното), и да не местя бушоните и компютъра.... обаче над бушоните в двигателният отсек е компютъра, и им съвпадат местата с кутията за филтър копе.. и се чудих дали да не вкарам компа в купето.

Инсталацията от предните врати също ще се върти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант да оставиш таблото с предпазители отдясно - ще пречи на парното и жабката. Няма вариант да оставиш и компа или кабелите за мотора отдясно - там е филтъра за купето и входа за въздуха на парното.

 

Като имаш три А4 с ляв волан - няма ли едно здраво купе, което да поеме салона и мотора на англичанчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...