Jump to content

Почукване от двигателя


kriso2001

Recommended Posts

Здравейте.

Проблема ми е следният:На моменти се чува много яко чукане от мотора(NG).Обикновенно след по сериозно настъпване се появява.Чукането идва от под капака на главата.Все едно някой удря с нещо метално по капака от вътрешната страна.Звука е плътен.Също така се разчуква и след продължително спиране на скорост.При потегляне чат пат го чувам до около 3000 - 3500 оборота и след това или изчезва или не го чувам.Чукането се чува високо горе.На моменти звука е по силен, на моменти по слаб.Появи се след 1 вата смяна на масло след като я купих.Спомням си че масларите надуваха с компресор двигателя през капачката за наливане на масло за да го източат до капка защото сменях вискозитета на маслото.В момента съм с Кастрол Магнатек 10в40.Иначе колата си върви отлично.Набира много добре.На студен мотор не го прави.Всичко започва след като поработи малко.Чукането най-вече се чува на празен ход.Когато се вдигат оборотите зачестява успоредно с тях.Карам така вече 5-6 хиляди километра.

Направо съм се побъркал какво да правя.

Възможно ли е да е от много разбит повдигач или разпределителен вал?

Много ви благодаря предварително.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко нищо ти няма, вакумна помпа е това много NG-та го имат този "проблем" и при мен дрънчи чат пат. Карай и се не шашкай излишно. Появило се е след смяната на маслото защото най-вероятно е имало някаква добавка да го "заглуши".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет, и аз го имам проблема. Имаш ли идея дали лесно се сменя тази помпа ? Само въпрос на сваляне и слагане на новата ли е ? Обяснихе ми че вътре имало зъбчати колела които докато си паснат трака.

А каква е тази добавка ?

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснихе ми че вътре имало зъбчати колела които докато си паснат трака.

поздрави

Ако не се лъжа, тази помпа е като на дизелите. Ако е така, то вътре няма кьораво зъбно колело. Тракането и идва от износена гърбица на разпр. вал, износен стержен на помпата, или омекнала възвратна пружина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Влади напълно си прав :blink:

И даже следния "феномен" съм забелязъл, колкото повече остарява маслото толкова по-често и по-силно дрънчи тая гад, един вид индикация за остаряло масло. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли опастност нещо да се счупи и да доведе до по сериозни проблеми.В какво се състои ремонта.Подмяна на вал??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами износва се вала, а той не е евтин.

Не е от вала тропането, буталото дрънчи в цилиндърчето. И аз бях тръгнал да я сменям и 5 майстора ми казаха, че съм луд и, че нищо не може да и стане на колата, и май са прави 4 години как е у мен придрънква чат пат,а кой знае от кога дрънчи и досега няма никви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме че при мен си чука почти постоянно.Много често.Нямам случаи в който да карам и да не се разчука.Абсолютно всеки ден.

Редактирано от kriso2001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...