becinko Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Здравейте, колеги. Преди около 2 месеца ми изгоря бензиновата помпа, смених я с 2-ра употреба (VDO) и колата започна да пали по-трудно. Днес сложих друга помпа от приятел, който я смени в търсене на друг проблем, но колата му и с тази и с новата (чисто нова не китайска) върви абсолютно еднакво, така, че приемаме, че е наред, та с нея колата пали осезаемо по-добре, но има едно пропадане на оборотите веднага щом запаля, и също така като подам газ макар и съвсем плавно да натискам педала. След 2-3 внимателни изфорсирвания проблема изчезва. Ето и клип как пали и за какво говоря, реално не знам дали сега пали оптимално добре или може и по-добре. Със моята си помпа върти поне 3 пъти повече преди да запали, а отскоро започна и да гасне.На клипа: 1-вото пропадане на обороти нищо не правя, 2-рото е като се опитвам да подам газ и натам се оправя. На какво може да се дължи това пропадане и мислите ли, че колата пали добре: П.с. Извинявам се, че съм пропуснал да включа осветлението, но все пак се вижда оборотомера.Поздрави! Редактирано 12 Май 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Това е от днес след почистване на дюзите със спрей за карбуратори на топъл мотор, добре ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Ето и един студен старт след смяна на помпата и почистване на дюзите със спрей за карбуратори. Остава си обаче проблема с пропадането на оборотите. Като запаля и падат до 200-300 и се нормализират. Ако веднага подам газ колата тръгва да гасне, ако я изчакам 30 секунди няма проблеми, някакви предположения за тези аномалии? Иначе бенз. регулатор не пуска бензин през вакумчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 А аз не видях да пропадат оборотите след старта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Закачи я на ваг ком и виж за грешки. Провери си стойностите на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Има само една грешка, ECM Module Error и тя е в следствие на това, че колата е с чип.Имам и компютър без чип, там грешката я няма. Показанията на всички датчици са в норма. Дебитомера: сток - 120 единици, с чип - 160 единици, на ПХ 2-4 и с двата компютъра. Прави ми впечатление, че ако колата е изстинала, но е седяла по-малко 6-7 часа примерно го няма проблема, но ако е седяла над 12-14 часа го има пропадането на оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 С колко бензин си? При мен имаше подобни проблеми като съм с под 1/4 резервоар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Над 15 литраSent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 14 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 (Редактирано) Сега започна нов зулум да прави моя АЕВ. На студен мотор пали супер трудно. Въртя въртя и в един момент спирам да въртя и мотора започва да заработва на 100-200 оборота и така няколко секунди докато се нормализират оборотите. Преди никога не го е имало това явление... Някой да има предположение изключващо помпа, дюзи, регулатор, бензинов филтър. П. С. Имам чувството че мога да въртя докато падне акумулатора и пак няма да запали, като пусна ключа започва да припалваSent from my HTC One using Tapatalk Редактирано 14 Юни 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soldat Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 на 1,8т помпата вдигаше 1 атмосфера бензин ,смених я с чисто нова помпа пак не запали замерих я и тя едва 1 атмосфера вдигна .кажете на какво се дължи това.новата помпа бош Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Регулатора за налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Горивен филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Ако е филтъра няма да може да заработи (той или пуска или .. не). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Аз имам същата ситуация, но съм изкарал блоу оф-а навън и от там си мисля, че е нормално. Ти какво друго освен чип си правил на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 При мен ситуацията се влоши. Когато е студен мотора пали нормално но щом подам газ веднага колата загасва, дори и супер нежно да галя педала пак гасне. Ако пък все пак успея по някакъв начин да я изфорсирам като тръгна и веднага гасне. Не са дюзи,помпа, регулатор или горивен филтър и нямам идея къде да търся проблема. Мисля да погледна какви стойности дава датчика за температурата на антифриза. Ако е ок може би дросел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 по-скоро говорим за издишане на турбо пътища Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 и как издишат само като е студена колата? Иначе наскоро надувах с компресор и нямаше ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Някой имал ли е такъв проблем колеги,че е много дразнещо ако бързаш за някъде... Забелязах, че ако когато запаля успея да задържа на 2000об. колата работи и в един момент оборотите стават 2500 и проблема изчезва. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване