Jump to content

ugeorge

Members
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 Golf mk2 GTI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ugeorge's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги, Купувам светло сива задна броня за А4 Б5 седан преди фейслифта. Моля оферти на лично придружени със снимки само на брони с хубава боя без забележки. Идеята ми е направо да я сменя с мойта. Поздрави!
  2. При мен разхода се промени от 9.2 на бензин до 10.2 на газ, това е смесено. Първото е за период от 1 година 2рото е за период от 3 години. Б5 1.8Т - АЕБ предно. Тримовете са най-важното нещо при настройка на газовата. по-конкретно така наречения MUL, ADD се нагажда по-лесно и оказва влияние основно при ниски натоварвания. И само 2 думи за скоростта на ОБД-то. Тя не е важна, тези тримове не се местят особено бързо.
  3. Какви са ти стойностите на тримовете Sent from my MI 2S using Tapatalk
  4. Може да видите мойта. Най-високите стойности са само градско около 12. София, час пик с малко околовръстно. Линк в подписа. По магистрала е около 10-11, 140-150 по километраж. Б5 1.8Т предно, ръчка. Уредба Ланди Ренцо Омегаз Ево. Монтирана и настроена от мен. Интересното е че съм пипнал много малко, автоматичната настройка беше почти перфектна. В повечето случаи нямам и грешка породена от газовата. Лятото като се кара на климатик някой път излиза грешка за АДД трим-а, въпреки че корекция над 5.5% с вагком не съм видял.
  5. Не по темата, но все пак да питам, как я счупи тази биела и по мотора имало ли е някакъв тунинг?
  6. Надявам се това видео ще те убеди, че торсена няма да се счупи, тъй като в него няма триещи елементи в случайте на различно сцепление на 2та моста. В края на крайщата това му е работата на торсена.
  7. Мерси ще пробвам, до сега не бях го пробвал в този вариянт. В книжката има една сложна процедура която не работи.
  8. Здравейте Колеги, Карам 1.8Т АЕБ с газов инжекцион Ланди Ренцо Омегаз Ево. Имам един единствен проблем с колата, от време на време ми изгаря бушона на бензиновата помпа поради леко повреден нивомер за бензина Активирах паленето директно на газ при загрят двигател но не можах да разбера как да запаля аварийно на газ ако колата е студена. Сега лятото предполагам, че няма да е голям проблем да си запали директно на газ ако ми се наложи, докато си оправя проблема в резервоара. Имам някаква инструкция за палене директно на газ с натискане на копчето за смяна газ/бензин и тн. Но при мен не сработва и ме съмнява дали е правилна. Молбата ми е някои който знае процедурата да я сподели. Поздрави и благодаря предварително
  9. ugeorge

    Комутатор ауди AEB

    ако е от комутатора работи на 3 цилиндъра и се усещат вибрации при ускорение на место(на свободна). Твоят проблем е толкова зле описан, че човек освен за съединител за друго не може да се сети. Колата вдига бързо обороти но не и скорост. Значи съединителят приплъзва и не предава оборотите към скоростната кутия. Определи какъв е проблема и тогава пиши, ако намериш майстор също е вариянт.
  10. ugeorge

    А4 1.8ТQ не спира добре?

    Можеш ли да споделиш повече подробности, какво точно е направил колегата buzzi?
  11. ugeorge

    1.8Т AEB Camshaft Проблем

    вижте и комутатора, това лято моя замина и колата остана на 3 цилиндъра, като на празен ход без да се подава газ беше трудно доловимо. 3ти цилиндър на комутатора замина и като четох из форумите обикновено той заминавал. Нямах никаква грешка за изгорелия комутатор. Античния мотроник не беше разбрал дори. Може за пробата да махнеш кабела към 3ти цилиндър и да запалиш, ако няма разлика това ти е проблема.
  12. В Елбатрон работят грамотно и е изключено да са сложили погрешно лагера. Един приятел има Б5 quattro комби и сменя при тях задни лагери с ФАГ, но тои си ги беше купил предварително и вече 20к км няма проблеми. Преди това няколко пъти сменяше някакви ментета Оптимал мисля, единия и 10к не можа да изкара.
  13. Моята уредба е Ланди Ренцо Ево. Има МАП, но няма ОБД и не се самонастройва с течение на времето. А другата уредба която споменахме е Фобос 1 без ОБД. За мен основната разлика между 2те уредби са инжекторите и софта. Фобос имат прекрасен софт с много възможности, но аутото им куца и това прави настройката на колата по-бавна и трудна. И като добавим че на 20к км трябва пак да се настройва става неприятно за собствениците на Фобос. Карал съм атмосферна Астра с фобос 1 и тя беше много по-близо до истината от 1.8Т 180коня, може би аутото на Турбо коли куца повече.
  14. Ами за мен ако избива грешка за смесите, не работи. Ако има неравномерно ускорение и забиване също не работи. Ако Тримовете са над 5% също не е добре.
×
×
  • Create New...