Jump to content

Recommended Posts

Искам да си направя колата по-бърза нещо от сорта на 250-300 коня.Въпросите са ми следните колко горе долу ще ми излезе да и кача 100-150 коня.И въобще заслужава ли си като цяло ще има ли осезаема разлика във вървенето или да търся нещо бензиново да взимам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти излезе около 2 бона за турбина, разпръсквачи и дреболии. И да, определено ще усетиш сериозна разлика, по точно питай ще има ли прилика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си направя колата по-бърза нещо от сорта на 250-300 коня...

 

Ще ти излезе около 2 бона за турбина, разпръсквачи и дреболии....

 Евтинийка... за 150к.с - 2 бона. Кой казва , че душегуба се тунингова по-скъпо от тръц? Някой изкарал ли е 150к.с от 1.8Т с 2 бона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам ако получа още няколко мнения по въпросите.Заслужава ли си да се дига този двигател и колко горе долу ще ми излезе всичко? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам ако получа още няколко мнения по въпросите.Заслужава ли си да се дига този двигател и колко горе долу ще ми излезе всичко? 

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1

 

Това е тема на човек реализирал подобен проект....прочети какви проблеми са му изникнали и направо си говори с него, да ти каже /евентуално/ кое, колко и как се прави и каква е крайната сметка....като цяло обаче 2000 лева няма да те оправят хич даже....най-съществените неща за които се сещам са турбина, разпръсквачи, кулер, съединител, софтуер....а колко неща ще изникнат още не е истина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1

 

Това е тема на човек реализирал подобен проект....прочети какви проблеми са му изникнали и направо си говори с него, да ти каже /евентуално/ кое, колко и как се прави и каква е крайната сметка....като цяло обаче 2000 лева няма да те оправят хич даже....най-съществените неща за които се сещам са турбина, разпръсквачи, кулер, съединител, софтуер....а колко неща ще изникнат още не е истина...

Като цяло това което е основният проблем на човека от темата са му скоростите и то най-вероятно защото е автомат и не издържат,аз съм ръчка и не би трябвало да имам подобен проблем.

Много обмислям дали да не я продам и да търся 2.7би-турбо?

Редактирано от nike_33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1

 

Това е тема на човек реализирал подобен проект....прочети какви проблеми са му изникнали и направо си говори с него, да ти каже /евентуално/ кое, колко и как се прави и каква е крайната сметка....като цяло обаче 2000 лева няма да те оправят хич даже....най-съществените неща за които се сещам са турбина, разпръсквачи, кулер, съединител, софтуер....а колко неща ще изникнат още не е истина...

Ти как прецени че 2000 лева няма да му стигнат, колко подобни проекта си направил?, защото аз съм направил три такива проекта по над 300 коня. Колата от темата която си постнал е направена с моя помощ, компресорното колело за хибридната турбина е купено от мен, разпръсквачите са разработени и купени от мен, софтуера и управлението на турбото съм ги правил аз, моля те позволи ми да знам колко ще му струват тези 250 - 300 коня.

 

Като цяло това което е основният проблем на човека от темата са му скоростите и то най-вероятно защото е автомат и не издържат,аз съм ръчка и не би трябвало да имам подобен проблем.

Много обмислям дали да не я продам и да търся 2.7би-турбо?

Колега, чел си темата но явно отгоре отгоре, колата от темата не е с автомат а е с ръчна кутия, проблемите му бяха със съединителя защото не издържаше на мощността, но тя е доста над 300 коня и е настроена да има максимален въртящ момент на 2000 оборота. Налягането на турбината на 2000 оборота е 2 бара, на 2500 оборота е 3 бара! На твоята кола и трябват разпръсквачи, цената им е около 850 лева, турбина gtb2260vk може да се намери за 800 - 1000 лева, и настройка на софтуера. Кулера и генерацията ти са достатъчни за тази мощност. С тези промени ще изкараш над 260 коня, и съединителя ти ще издържи ако не е свършил в момента, все пак той е може да се каже най силният при стандартните аудита. Така че приблизително 2000 лева стигат за такъв проект, стига да си правиш сам колата а не да плащаш на някого за това.

Редактирано от pavelsst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще видим графика и видео на някоя от колите? Имам познат, който проявява сериозен интерес, но иска да види нагледно някакви резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как прецени че 2000 лева няма да му стигнат, колко подобни проекта си направил?, защото аз съм направил три такива проекта по над 300 коня. Колата от темата която си постнал е направена с моя помощ, компресорното колело за хибридната турбина е купено от мен, разпръсквачите са разработени и купени от мен, софтуера и управлението на турбото съм ги правил аз, моля те позволи ми да знам колко ще му струват тези 250 - 300 коня.

 

Колега, чел си темата но явно отгоре отгоре, колата от темата не е с автомат а е с ръчна кутия, проблемите му бяха със съединителя защото не издържаше на мощността, но тя е доста над 300 коня и е настроена да има максимален въртящ момент на 2000 оборота. Налягането на турбината на 2000 оборота е 2 бара, на 2500 оборота е 3 бара! На твоята кола и трябват разпръсквачи, цената им е около 850 лева, турбина gtb2260vk може да се намери за 800 - 1000 лева, и настройка на софтуера. Кулера и генерацията ти са достатъчни за тази мощност. С тези промени ще изкараш над 260 коня, и съединителя ти ще издържи ако не е свършил в момента, все пак той е може да се каже най силният при стандартните аудита. Така че приблизително 2000 лева стигат за такъв проект, стига да си правиш сам колата а не да плащаш на някого за това.

Колега ти сигурен ли си че стандартният съединител ще издържи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ви издържат едно дисковите, слагахте много дискови. Въртящият момент явно е много.

Ами точно това мисля как да направя в момента, защото няма многодисков съединител плъг енд плей за този двигател и мисля сега как да насадя някой тридисков TILTON, голяма игра ще е със главинки, шлици и т.н.

 

Колега ти сигурен ли си че стандартният съединител ще издържи?

Ще издържи ако не правиш много стартове и да сменяш яко с полусъединител сноростите, при нормално каране няма да има проблеми, ако в момента е здрав. Поне моят издържа доста, преди да я подкара на 3 бара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли кой да ти престърже един маховик? Съмнявам се, че искаш да го плеснеш на стоковият, ще се предаде много бързо. Аз моят го поръчах от тези агенти http://ttvracing.com/, правят маховици за доста състезателни отбори, отделно правят и за частни лица. Имат готови за доста приложения, като има възможност и за поръчка за къстъм приложения. Сайтът им не е нищо особено, но произведеният им са страхотни.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно това мисля как да направя в момента, защото няма многодисков съединител плъг енд плей за този двигател и мисля сега как да насадя някой тридисков TILTON, голяма игра ще е със главинки, шлици и т.н.

 

Ще издържи ако не правиш много стартове и да сменяш яко с полусъединител сноростите, при нормално каране няма да има проблеми, ако в момента е здрав. Поне моят издържа доста, преди да я подкара на 3 бара :)

Не износен е доста ще трябва да се сменя и той.И ги виждам вече към грубо към 3 хиляди..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се цупиш на 3000лв, за да увеличиш мощността на колата си два пъти или близо два пъти, по-добре не се захващай. Хората хвърлят в пъти повече пари за подобни резултати и не мрънкат. Желанието за бегачка, трябва да е подкрепено финансово, на гол гъз нищо не става.

 

П.П. И 3000лв са малко, при такива интервенции, винаги излизат странични неща.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как прецени че 2000 лева няма да му стигнат, колко подобни проекта си направил?, защото аз съм направил три такива проекта по над 300 коня. Колата от темата която си постнал е направена с моя помощ, компресорното колело за хибридната турбина е купено от мен, разпръсквачите са разработени и купени от мен, софтуера и управлението на турбото съм ги правил аз, моля те позволи ми да знам колко ще му струват тези 250 - 300 коня.

 

 

 

Това, че ти си си правил колата сам не значи и че колегата ще си я прави сам. Айде кажи му сега ако дойде при тебе да му я правиш колко ще му излезе.....щото 1000 лева турбина и 850 разпръсквачи и 2000-те лева заминаха. За софтуера пари не се споменават, ма едва ли са 150 лева. Съединителят едва ли му е първа младост и най-вероятно и той трябва да се сложи в сметката + труд.....и кво стана накрая???? 2000 лева ма ако ти си си тунинг майстора....ако е за некой друг надали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли кой да ти престърже един маховик? Съмнявам се, че искаш да го плеснеш на стоковият, ще се предаде много бързо. Аз моят го поръчах от тези агенти http://ttvracing.com/, правят маховици за доста състезателни отбори, отделно правят и за частни лица. Имат готови за доста приложения, като има възможност и за поръчка за къстъм приложения. Сайтът им не е нищо особено, но произведеният им са страхотни.

Аз карам със твърд маховик, имам и личен струг и останалите нужни машини под ръка, маховика не е проблем, проблема е че като дойде съединителя шлиците на фрикционните дискове няма да паснат на моя първичен вал, и ще трябва някак да им сменям целите главини на дисковете с подходящи.

 

Не износен е доста ще трябва да се сменя и той.И ги виждам вече към грубо към 3 хиляди..

Във такъв случай със или без тунинг ще трябва да го смениш, така че не виждам защо прибавяш цената на неотложен ремонт към цената на тунинга?

Това, че ти си си правил колата сам не значи и че колегата ще си я прави сам. Айде кажи му сега ако дойде при тебе да му я правиш колко ще му излезе.....щото 1000 лева турбина и 850 разпръсквачи и 2000-те лева заминаха. За софтуера пари не се споменават, ма едва ли са 150 лева. Съединителят едва ли му е първа младост и най-вероятно и той трябва да се сложи в сметката + труд.....и кво стана накрая???? 2000 лева ма ако ти си си тунинг майстора....ако е за некой друг надали

Така е, това е минималната цена само за нужните части, но е възможно да успееш да я засилиш ако си я правиш сам. Ако трябва да плащаш на някой определено не стигат, прав си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми там е работата, че той ако можеше сам да си я засили нямаше да пише тема тука. Уважавам хората които сами си правят нещата, но те са частен случай и не може да се правят заключения на тяхна база и опит. Сега е момента да кажеш и цената на такъв проект за нормални хора....разбирай такива дето си нямат струг в гаража :hilezh:

 

PS: И в тази връзка да питам....по помпата нищо ли не се прави за повече гориво?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега само сме продавали частите и клиентите се оправят с монтажа, не се е налагало аз да ги монтирам. Ние изпращаме разпръсквачите монтирани на дюзите и настроени, за клиентите остава само да си ги монтират. Ако трябва да се монтира друга турбина клиентите мислят къде и как, често правя хибридни турбини на базата на оригиналната, тогава има само монтаж и демонтаж. Ако се наложи да монтирам новите разпръсквачи, друга турбина, нов даунпайп, да напасна турбопътя за новата турбина и прилежащите дреболии бих искал 500 лева за труд. Помпата сток може да изкара 400 коня.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със твърд маховик, имам и личен струг и останалите нужни машини под ръка, маховика не е проблем, проблема е че като дойде съединителя шлиците на фрикционните дискове няма да паснат на моя първичен вал, и ще трябва някак да им сменям целите главини на дисковете с подходящи.

Сега те разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...