Jump to content

Клапан в конзолата на горивния филтър на ААТ(С4)2,5ТДИ


комбито

Recommended Posts

Здравейте колеги,наложи се смяна на горивен филтър и при свалянето забелязах отгоре на филтъра малка пластмасова черна тапичка и фина пружинка.Предположих че са части от клапанче ,източих филтъра ,но друго не забелязах.Пружинката влиза точно в тапичката ,която е проходна и точно си щраква в отвора на болта,който стяга филтъра,но самото клапанче липсва.Забелязах че от преди известно време, въртя по дълго при палене и както изглежда,когато се е изсипал този клапан отгоре на филтъра,няма кой да задържа горивото от помпата и то се разтоварва надолу към филтъра.Бих помолил, ако някой от колегите във форума ползва ЕТКА или Аутодата програми, да постне какво представлява въпросното клапанче за да го поръчам.Имам идея за малък нормално затворен електромагнитен клапан последователно на горивната магистрала след филтъра към помпата,но това в случай ,че оригиналният вариант отпадне,или пък също е вариант горивен филтър с клапан от Фолксваген Голф си мисля.Благодаря на всички отзовали се .

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Да това е,но с номер 4 е означен клапана на обратното гориво,при мен има клапан във отвора на болта номер 3 отдолу....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост !

В смисъл че си имам клапан №4 ,но ме интересува устройството на клапана (който го няма на тази схема) в отвора на болт №3

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...