Влади_мир Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Здравейте, колеги.Имам следния въпрос, засилил съм се да сменям комплект съединител(феродов+ притескател+ лагер), но информацията по сайтовете е малко объркваща. За моя мотор има 228мм, 228,6мм и 229мм. Има с пружини на феродовия диск и без пружини. На всичките е описано, че са за AVJ.Аз съм се спрял на този и ми е чудно дали ще има проблем- http://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-valeo-audi-a4-sedan-8e2-b6-1.8-t-quattro-826579-g637c110-i10208456.html Знам, че най добре е да се свали стария и да се види какъв е, но това ще ми е трудно. Ако някой може да помогне моля за инфо, относно милиметрите и пружините. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Това Валео е боклук страшен Вземи си Люк или Закс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) Колега писах ти на лични, трябва да си луд да дадеш 460лв. за тоя боклук дето си посочил.http://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-sachs-audi-a4-sedan-8e2-b6-1.8-t-3000951210-g630c110-i10746646.html Хем по-евтино, хем по-добро Редактирано 25 Юли 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Ами предполагах, че Valeo е една идея по добро от Закс или Лук. Не знам, още не съм решил, а някой да каже, относно милиметрите и пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Колега, може ли да опишеш какви са ти симптомите, че ще го сменяш.Аз се чудя за моя, отлепя височко и трудно се тръгва плавно, трябва много внимателно да боравя с него, иначе не ми боксува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Ами, ако спра на нанагорнище, тръгването е много тегаво и мирише на феродо-здраво. трябва яка форсировка. Усещам го как буксува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Явно си в по-напреднал стадий от мен.Важно е маховика да е здрав, съединител на всяка кола се сменя рано или късно.Пиши като го приключиш това начинание, дали хода е станал по-голям, пак ли високо отлепя и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_мир Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 (Редактирано) това с отделянето не е проблем, всички бензинки с турбо отделят високо.Ще пиша, като го сменя, трябва да стане до края на месеца, замислям се за оригинален, който да изкара над 150 хиляди, вместо ментак, който да изкара 20 хиляди.Не разбирам само, защо всички плюете по Валеото, аз на предишни коли съм тествал със Лук и Закс, страшен боклук. На всичките служебни се слага само Лук- едва изкарва 10 хиляди.Просто споделям опит. Валео съм слагал един път на предишна кола и изкара над 20 хиляди и я продадох.Смятам, че след оригинален, Валео е най добрия избор.(може и да съм в грешка).Все още никой не се е включил да обясни за тези милиметри. Каква е разликата между 228, 228,6 и 229, и трите ли пасват еднакво. Редактирано 25 Юли 2014 от Влади_мир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване