Livestock Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Здравейте колеги,имам следният проблем. Колата е A3 8L 96' 1.9 TDI, а от няколко седмици забелязах, че от единия от маркучите, който излиза от горивния филтър - капе нафта. В началото беше доста незначително, но сега дори и на кратки разстояния си тече. Въпроса ми е как се води точно този маркуч, само той може ли да се смени или вървят в комплект двата, с този който е успоредно до него и груба ориентировъчна цена, ако някой ги е сменял ?Мерси и поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 (Редактирано) отиваш в някоя автоморга и си вземаш това което ти трябва . може и по отделно . единият вариянт . другия ако ти се забавлява е парче маслоустойчив макуч кербоваш и си ти. за препоръчване е от морга ще те изкара повече от боклуците които се продават на нашия търгашки пазар . да ма звиняват търгашите /търгофци/ ама си е точно тъй Редактирано 27 Юли 2014 от lubo1918 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 27 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 То е ясно, че ако отново се окаже трицифрена сума за един маркуч, по моргите ще се обикаля. Но първо винаги гледам, ако има възможност да се сложи ново. Иначе някой друг колега да знае как се казва, поотделно ли се сменя и г/д цена ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 по моргите често е както се спазариш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 28 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Това, което успях да намеря е, че двата маркуча (от снимката) вървят комплект под този парт. номер 1J0130307B. И цената им респективно е 130$+, та колеги дайте съвет, дали черният маркуч може да се замени с друг горивен маркуч, за доста по-евтина сума. Какъв точно ? Къде бихте ми препоръчали да отида? И най-вече дали някой от вас го е правил като процедура ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 30 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 А поне до колко бара налягане да търся маркуч, че не намерих инфо? Някой нещо? Че ме чака път и трябва бързо да го оправя това. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 За налягането не мога да кажа,но ти трябва вид маркуч,който е устойчив,демек да не се скапе от нафтата.На 2-ката съм имал проблем със скъсан маркуч за излишната/обратната нафта/ и съм търсил чаркалаци в магазини,продаващи аксесоари и части за товарни автомобили/камиони/,като бързи връзки,маркучи и т.н.Примерно-http://www.hitautoparts.com/index.php/joomshopping/product/view/22/363 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 31 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 без проблем може да сложиш най обикновен маркуч за гориво колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 31 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2014 Много благодаря, колеги. Ще пиша като оправя проблема, за да знаят и други занапред!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Livestock Публикувано 1 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2014 Така колеги, тъй като впоследствие забелязах, че и от двете страни на клапана, маркуча обилно е с нафта, очевидно проблема е в клапана. Взех такъв от Ауто+ за 14 лв и за момента всичко заспа и няма течове.Благодаря отново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване