S3 8V е с двигател 2.0T от моторната серия EA888 Gen.3.Същия който се монтира в VW Golf MK7R.По-напред сме коментирали,и както колегата Желяз е споменал,слабо място са им водните помпи.Протичат без причина.Мотора е с ангренажна верига.Запалителни свещи се сменят на около 40 хил.км.Турбото е IS38.
При фейслифта от пролетта на 2016 г.е 228 kw.(310 к.с.) и трябва да е с двата реда дюзи FSI и MPI.
Към каква скоростна кутия си се ориентирал?
То така трябва да е,нали уж сме в Европа.Откакто започнаха да мерят емисиите на ГТП,на две мои коли с 1.8T 20v,и двете 2006 г.,данните са като заводските.Това при налични катализатор и SAI помпа.Иначе Евро 4,екокатегория 3.
Читав автомобил с 1.8T 20v мотор държи цена на пазара.Не се и учудвам какво си видял при огледите,на които си ходил.
Наскоро продадох ФВ Поло ГТИ 2006 г. с 1.8T 20v,та знам за какво става дума.
До какви пари гледаш коли/обяви?Защото пазара е малко объркан в момента.За TFSI моторите от моторна серия ЕА888 2 генерация,вече се знаят проблемите.Колегата по-нагоре е писал,че някои може да са минали ремонт на двигателя.
Едно питане колеги.А4 Б7 1.8T quattro с ръчна 6-степенна кутия.За смяна е маслото на кутията.По VIN номер дават 75W90 3.5 литра.Та оригиналното на VW или алтернативно?
Решил съм да е на VW,но мнения са добре дошли.