Jump to content

tonko2.0T

Members
  • Posts

    11,228
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Друго

  • Kaра
    audi-та

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Ямбол
  • Interests
    quattro/4motion

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tonko2.0T's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. 2.0TDI моторите от моторната серия EA288,и 150 к.с.,и 184 к.с.,след определен пробег започват да пипат масло.И то немалко. Другото-маслената помпа има ремък,който е в картера.
  2. 2.0TDI CR 105 kw.,143 к.с.,се вгражда при А4 Б8/Б8.5,Сеат Ексео,Сеат Ибиза 4 FR.Трябва да се обърне внимание,като на дизелов мотор на доста километри.Но най-вече на задвижването(шестостена) на маслената помпа.
  3. S6 C8 за Америка,Азия и Близкият Изток се предлага с бензинов мотор 2.9TFSI V6 би-турбо,и с 8-степенен 3Ф типтроник.
  4. 3.0TFSI в A4 B8.5 е същия мотор като на S4 B8/B8.5.Заводско е с намалена мощност.С ремап на мотора и кутията,колата става друга. 2.0TFSI поне да е минал ревизия на двигателя,че разхода на масло няма да се хареса. Има доста теми из форума,просто се иска четене.
  5. 3.2FSI V6 се монтира само при A4 B8.Автоматичните кутии са две.При предно задвижване е с мултитроник,при quattro задвижване е със 6 степенен типтроник. При A4 B8.5 е вече с 3.0TFSI V6,кутията е 7 степенен S-tronic,задвижването е само quattro. Това се отнася за бензиновите шестцилиндрови мотори при A4 B8/B8.5.
  6. Мотора трябва да е с код CJEB.И да е с двата реда дюзи-FSI+MPI.Демек е от моторната серия ЕА888 Gen.3. Щом ти харесва,и километрите отговарят,взимай я.
  7. Идеална си е кутията,за това задвижване и купе.Всеки си има мнение.Става дума за стокова кола. За силов тунинг има други мотори и купета.
  8. А4 Б7 с 1.8T quattro е търсена комбинация.Но купето плюс двойното задвижване тежи.След чип ще вдигне 30 коня,но съединителя няма да държи.Заводско всичко е на Лук,но оригинален немски.Нищо общо с това което се предлага в момента.Иначе кутията е най-добрата за A4 B6/B7 1.8TQ,демек дълга.
  9. По-добри са,от по-малките кубатури.Става дума за бензиновите мотори.Но всичко зависи от състоянието на конкретния автомобил.
  10. От бензиновите мотори преди фейслифта(2013-2016 години)-1.8TFSI(A3 8V),2.0TFSI(S3 8V).Те са от моторната серия EA888 Gen.3.
  11. Поглегни и тук.Но е извън София. Тунинг Audi S8 (D4) Plus 4.0TFSi V8 605Ps 2012-2017 | Performance99
  12. При фейслифта автоматичната кутия е 7 степенна S-tronic(DQ381).Според мен търси автомобил с пробег до 100k км.
  13. S3 8V е с двигател 2.0T от моторната серия EA888 Gen.3.Същия който се монтира в VW Golf MK7R.По-напред сме коментирали,и както колегата Желяз е споменал,слабо място са им водните помпи.Протичат без причина.Мотора е с ангренажна верига.Запалителни свещи се сменят на около 40 хил.км.Турбото е IS38. При фейслифта от пролетта на 2016 г.е 228 kw.(310 к.с.) и трябва да е с двата реда дюзи FSI и MPI. Към каква скоростна кутия си се ориентирал?
  14. То така трябва да е,нали уж сме в Европа.Откакто започнаха да мерят емисиите на ГТП,на две мои коли с 1.8T 20v,и двете 2006 г.,данните са като заводските.Това при налични катализатор и SAI помпа.Иначе Евро 4,екокатегория 3.
  15. Автоматичната кутия при А4 Б8 2.7TDI V6 190 к.с.префейс,и при 3.0TDI V6 204 к.с. е само мултитроник.
×
×
  • Create New...