тео Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 здравейте всички от няколко дни въртя по 100 часа докато запали имам съмнения че е един син датчик който се намира до този за температурата белия но не съм сигурен и дали е нещо свързан със смукача. Скоро сменях гумички на клапани и термостат и от тогава започна да се случва това колата е Б 4 1.6 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 Синият датчик, който е до сивия(белия) дето се намират върху пластмасовия тройник е температурен датчик. Той дава информация на компа, който пък решава колко гориво да пусне въз основа на подадената му от синия датчик информация. Имах същият проблем и като смених синия датчик колата почна да си пали нормално. Цената на въпросният датчик (нов) е малко над 20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 Аз пък смених белият и проблема изчезна. Струва за Б3-ката 9.50 Ауто + Бул. Сливница. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor5 Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 Колеги я дайте някаква снимка или ориентир за тези датчици, че и аз имам подобно проблеми и се чудя откъде да захвана. Мойта е с ACE двигател, но нищо. Между другото, ако някой има идея къде във Варна мога да намеря ЕЛКОН където да направят диагностика на мойта система (B4, 2.0 16V ACE) ще му бъда много благодарен. Защото според мен тези проблеми един съвестен елконаджия трябва да може да ги диагностицира, само дето всички са стигнали в четенето до карбораторите или някой по напредничави до моноинжекциите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 25 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2006 при мен проблема е едентичен,зимно време не пали ,от форума преди близо година четох че на синият датчик -които е като инжектор му се подава деректен ток за принодително впръскане на гориво, работи извесно време ,но сега пак мъки . некви идеи от каде може да е проблема. колкото до елком калата като загрее си пали и там отчита че всичко е наред. мисля да и дам максимално предварение . колата е b3 1.8 112 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo !!!!! Публикувано 30 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2007 някои може ли да ми каже каде са тези датчици че от няколко дни и аз имам този проблем,по някои пат вартя до като ми падне аколоматора и пак неще,но на дарпане пали. карам ауди 100 2.0 16в 94г аце. ако знаете нешто моля пишете,МЕРСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts