Crazytonio Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Здравейте колеги. Имам малък проблем на който не успях да открия подобна тема във форума. Вчера цял ден карах колата която е 1.9 TDI 110 K.S AFN и нямах никакви проблеми. Вечерта я изгасих и някаде след 15 минути като я запалих се исфорсира до 2000 оборота загасих и пак така. Като давам газ имам чувството че карам чист дизел. Тази сутрин на студено запали без проблем след 10 минути пак същото форсира се сама. Някакви идеи от каде може да идва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Турбината е фърлила кърпата и най-вероятно пълни цилиндрите с масло и от там дига оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Автоматик ли е колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 от температурен датчик на топла кола така палят.Първо се форсирва и после ги кротва оборотите.А отзаде пуши ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Турбината е фърлила кърпата и най-вероятно пълни цилиндрите с масло и от там дига оборотите.Може, но трябва да види много яко пушене, не може да го пропусне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 +1 за температурен датчик на топла кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Значи колеги турбината я чувам да работи ама не ускорява. Колата е с ръчни скорости. Както вече ви казах на студено пали идеално ама покарам ли я дори 5 минути се форсира до 2000 и после 900 оборота. Аз мисля (не че много разбирам ама) че ако турбото се здуха няма ич да работи или на мен така ми се струва. А ако се окаше от температурния дадчик каде се намира и колко струва долу горе. Утре ще я закача на Вагком и ще си покаже. Иначе благодаря ви за инфото.Сега се сетих някой път като я запаля изпушва а друг път не не знам от какво зависи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Имай на идея,че грешка за датчик може да не ти покаже.Можеш да я видиш и на 49канал на климатроника.Примерно стрелката като тръгне да се одлепя от 60-те градуса погледни на въпросния канал.Показанията трябва да са сходни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 А как да го видя този 49 канал на климатроника колата е 97 ма година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 60 лв оригинален е датчика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crazytonio Публикувано 12 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Колеги извинявам се за късното продължение ама искам да споделя че колата си се оправи от самосебе си .2 или 3 дни я карах така а третия вечерта я изгасих и като я запалих всичко беше ок. Още не съм я закачал на вагком ама се надявам тая седмица да ми останае поне малко свободно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване