Krisko_A6

Members
  • Content Count

    1,523
  • Joined

  • Last visited

About Krisko_A6

  • Rank
    AUTO UNION
  • Birthday 10/04/1996

Друго

  • Kaра
    ми се Виетнамка

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Tortuga
  • Interests
    Audi|GAZ 66|ZIL 131/157|BTR 60/80|BMW

Recent Profile Visitors

4,014 profile views
  1. Ако коляновия вал не е зацепен правилно би трябвало колата да удари клапани. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  2. Какво ти трябва, имам свалени някои работи. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  3. Симо, варианта е да му вкараш два лакътя в главата (за да нямаш рани по кокалчетата, от зъби и счупен нос) и няколко ъперкъти... тва естествено на неосветено, и без камери място. Ако сринеш сервиза е много вероятно да те осъдят. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  4. Баси измекярската жилка... тея са за Господари на ефира. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  5. Интересно, какво би станало ако човека беше дал 8к и си вземе колата със същите проблеми? Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  6. Аз нямам тези проблеми с тапатолк. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  7. Ако го запалиш с новото помпа е много вероятно и той да отиде курбан. Аз бих си докарал нова от Германия, а тая да я пробутам на някой от махалата... Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  8. Марто, виж нагоре в темата съм дал номера и снимки, на правилните дискове. Има два варианта притискател за 2.2T - трябва ти този, който не е за демпферен маховик. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  9. Маховика става от ABK, ABT, 1Z, 6A, ACE... от каквото намериш. Феродов от 2.5TDI или S2 coupe до 92-ра Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  10. Лош, още ли караш с такава центровка? Днес си поиграх малко с душегуба и на мене ми хареса най-много на 0 градуса. Мисля да я покарам така една-две седмици.
  11. Не си разбрал какво имам предвид. Има мотори, които са за кеф. В тази тема, такъв мотор няма място. Авторът има други изисквания, а и кефът е субективно понятие. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  12. Има мотори, които са за кеф. При този, кефът е пълен - ако те закара от точка А, до точка Б и после те върне пак до А... Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  13. Моето мнение за душегуба е, че трябва да е автомат. Стоковите душегуби са адски лагави и мудни в ниските, и това ме дразни най-много в този мотор. Усещането при автомата, като че ли е малко по-добре (може би, хидротрансформатора компенсира донякъде? ...при потегляне от място) Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  14. За обслужването на S6, имах предвид, че не е нужно да се сваля двигателя за да се обслужи ангренажа. Последно S4 B6 е с 6hp, така ли? Това е голям плюс според мене... аз бих изключил другите варианти, ако държах на автомата. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk
  15. Колега, грешна ти е информацията за автомата в S4 B6 - стария 5 степенен е, същия като в S6. Също така, S6 C5 е с ангренажен ремък, отпред - обслужва се по стандартния начин. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk