spiritfog Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Здравейте колеги. След като подкарам колицата на дълъг път (250-300) км. ,доливам около 300 мл. антифриз. Смених капачката на казанчето, не се вижда теч ,но загубите продължават. Няма промяна в маслото и маркучите не са надути. Микро пукнатина ли е що ли? Някой с подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Вероятно е теч,гледай хубаво.Преди време един АФН така губеше по малко и накрая ме остави на пътя от маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 И аз съм със същия приблем капеше през разширителния съд и смених капачката. Вчера я забелязах че ми сълзи през един троиник който влиза в главата и има датчик на него, аз го засякох като е студена я понастъпих (не е хубаво докато не загрее) и почнах да оглеждам двигателя пробвай по този начин, иначе на топъл двигател веднага се изпарява и неможеш да хванеш теча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 За да губиш толкова антифриз може да имаш теч от водната помпа.Ако отдолу под двигателя имаш кора и евентуално око имаш теч от водната помпа ти не можеш да видиш следи от онтифриза по земята,защото той се събира по кората,изсъхва и не може да се забележи.Вдигни колата на подемник,крик или някой канал и огледай хубаво отдолу,развий кората,ако трябва и хубаво огледай всичко,също теча може да е от тройника,от спукан лазширителен съд на незабележимо място,от спун маркуч,който леко да сълзи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 18 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Като я карам в града няма проблеми. Минавам си по 50-100 км. не пипа. На ниски обороти няма проблем, но извън градско като я карам 2500-3000 оборота и тогава избива от някъде. Благодаря за мненията почвам с огледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Гарнитура на главата моето предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 20 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 (Редактирано) Новата капачка която купих, уж най скъпата и хубава май не върши работа. От никъде не капе, само пак от отдолу на разширителния съд е мокро "пробката". Възможно ли е новата капачка да е скапана? Ще пробвам с друга "работящя" от кола да видя как ще е. Редактирано 20 Август 2014 от spiritfog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 21 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2014 Проблема се оказа в капачката за моя радост. Сега си взех по-евтиния вариант на "топ ран" и нещата си дойдоха на мястото. Явно е била скапана капачката на "мейле" . За съжаление пак се убедих,че в нашите ширини цената не означава качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Да поровя из темата малко.Имам вече 2 капачки за антифриза +1 от морга. Та на въпроса. С 2-те капачки от моргата и от моята кола, колата си влиза в работно състояние т.е. маркучите си стават нормално надути. След като пренощува на сутринта пак са под налягане. С новата която купих, колата си е нормално загряла, маркучите нормално твърди, но на сутринта са меки. Какво означава това ,че другите "оригинални" капачки са прецакани или новата не става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване