yonkogeorgiev Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 То за свалянето ще го направя лично... Въпроса ми е следния... Четох във форума някъде си , че при отделянето на всичките му простотии се откачали и тръбите на климатроника и изтичал фриона.. Верно ли е това или някой си е драскал глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 28 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Май може и без да се махни, но имаше някаква уловка. По принцип знам, че се свалят и се изпуска фрион, но ако процедурата се прави сега фрион не ти трябва се 50лв ще събереш до лятото догодина .. :> Радиатора ти е 50лв, а усилието и занимавката да го сложиш БЕЗЦЕННО! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 При мен дунапрените бяха накъсани и направо хвърчаха на малки и големи парчета през въздуховодите, след като разкостихме таблото излезе, че дунапрените на клапата са си заминали, претапицирахме я и се оправи, обаче е голям филм по разглобяването.Колега дунапрена ако е изгорял не следва ли да не духа и студено при мен студ има топло няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кабаев Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 (Редактирано) Студено духаше, хладилник прави , зимата само топло, но горещо НЕ . Странна работа незнам.Цитиране на предходен пост! Редактирано 1 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yonkogeorgiev Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 И така! Дори не е необходимо да се вади кутията... Спестява се доста главоболие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Много лошо май работата отива на клапи само не знам кой ще го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Добре а тази х*йня при фейските има ли я с тоя дунапрен и прочие ? И как са устроени ,от имат ли такива слаби места ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Колега мисля,че при моделите след 98 тоя дунапрен го няма а било само пластмаса и там такива ядове хората не берат като нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnicky Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Аз съм правил 3 пъти парно обикновенно се оказва запушено радиаторче и 1 път съм го отпушвал но не е решение а само временно се оправя. въпроса е дали е от клапите или от топлообменника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 4 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Така, вчера карах колата за парното при мой човек и сменихме радиатора сега вътре е жега, че направо си е за къс ръкав Относно въпроса по-горе на един колега дали трябва да се изпусне фреона, ако парното и климатика ви е едно цяло тяло се изпуска, а ако искаш да го запазиш преди това отиваш при някой с автоклиматици прибира си го, а после ти го връща обратно, НО ако климатика и парното са разделени на две части, няма абсолютно никакъв проблем да се работи без изпускане на фреона. Цялата процедура като цяло, отнема 6/7ч. зависи и от майстора колко бързо работи.. Хубавото при мен е, че нямам тези дунапрени на клапите, а са ми нещо между гума и пластмаса.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnicky Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Попринцип ако е на 2 части парното и климатика има едни щипки и се цепи кутията на 2 но са на ковти места и мисля че няма да може да се откачи или ако се откачи няма да може после да се сложи щипката и има вероятност да не прилепне плътно и да духа от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Да споделя и аз моята мъка. При мен е малко по странно от половината клапи в купето духа студено а от другите марно. След като изчетох няколко теми стигна до два извода. ИИзгорели дунапрени на клапите или блокирало управление на климатика но ми се струва че ще е първото. Някой знае ли майстор в СТЗ който е свалял табло на Ауди Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Колеги днес пробвах да продухам радиаторчето на парното отначало имаше напън по системата сякаш наистина беше запушено излезе някои друга мизерия,но нищо фрапиращо резултата беше нулев,другото което ми прави впечатление е ,че колата загрява по бавно с пуснато парно.Нормално ли е ? Преди да поръчвам радиаторче искам да опитам с препарат може ли някои да препоръча нещо само без оцет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Колега не се занимавай с глупости, да слагаш киселини!! Не се стискай за 30/40лв радиаторче, защото от разните препарати вероятността да избие вода е доста голяма, а от там стават още толкова главоболия. Ако не си сигурен дали е радиаторче остави колата да загрее малко и пипни 2та маркуча, ако единия е по-студен от другия.. смени го и не се занимавай с щуротии. И аз виках а бе ще го отпуша, ами как да ти кажа, че като го свалихме и пробвах яко налягане на чешмата едвам изплуваха малките мизерии и водата избиваше от входа(връщаше се), а това радиаторче един майстор ми препоръча да не му слагам препарати защото не е предвидено за такива неща и не се знае какви ще са последиците .. Вярно, че смяната му е доста занимавка, но пък да ти кажа си заслужаваше !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) Колега не ми е за парите просто неми се сваля таблото притесняваме ,че като се зглоби ще има последици лопане тракне нещо нескачено както трябва да ти кажа и двата маркуча са си горещи.Цитиране на предходен пост! Редактирано 9 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) При мен не бяха и 2-та маркуча еднакво топли,а единият(десния като застанеш срещу колата) беше по-студен от другия и логиката е ясна. Ако не си сигурен в това дали са еднакво топли другият вариант е следния. - Запали колата и спри парното(на мен ми се пуска автоматично) и покарай да вдигне хубаво 90 градуса, след като вдигне градусите спри някъде, но не я гаси подавай леко газ и пусни парното ако тръгне топло за малко и изчезне проблема е в радиатора, ако не то проблемите малко се удвояват, ако имаш въпроси за другите евентуални проблеми и как да разбереш дали е от тях, не се притеснявай да ме питаш и на ЛС. п.п В отговор на миналия ти въпрос за загряването, това е странно колата по принцип загрява ли хубаво до 90 градуса и отвара ли големия кръг, че да не се окаже термостат, а ти да търсиш проблема на други места.. Защото сега си е и по-студено вече и загряването със сигурност ще става по-трудно. Редактирано 8 Октомври 2014 от weezybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Колега термостата работи държи твърдо 90 градуса да ти кажа като е загряла и пусна топлото от начало почва топло и лека полека изстива като карам по топло духа от стоене на място.Ще си поръчвам радиатор и ще се сменя само да разбера цена за хубав не ментак.Благодаря за отзивчивоста колега жив и здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) В такъв случай си за радиатор и вярно, че се разглобява всичко, но пък си заслужава.. ами за раздрънкването го има като вариант, при мен майстора забрави едно болче за сега не трака и се радвам на добро парно. Редактирано 8 Октомври 2014 от weezybg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Дано има вариант да не се маха фреона че дърво голямо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Ами ако климатика и парното са ти разделени, а не са в едно цяло тяло може да се остави, но ако е в едно няма как и трябва да се махне, но имаш 2 варианта отиваш при някой с автоклиматици прибира фреона и после след смяната си ти го връща.. другия вариант е като моя, просто го изпускаш във въздуха, защото точно тогава го нямаше човека и така.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Тая седмица дават по добро време и като се разглоби таблото ще огледаме какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Ами ако климатика и парното са ти разделени, а не са в едно цяло тяло може да се остави, но ако е в едно няма как и трябва да се махне, но имаш 2 варианта отиваш при някой с автоклиматици прибира фреона и после след смяната си ти го връща.. другия вариант е като моя, просто го изпускаш във въздуха, защото точно тогава го нямаше човека и така..Колега предлагат ми италиански радиатор за 29лв. да вземам ли или да търся по скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Мисля, че би трябвало да ти свърши работа се пак 29лв не са никак малко пари, но виж ако има нещо по-добро за 10лв отгоре не се стискай, после ще знаеш, че проблеми няма да имаш. Не съм от най-компетентните, но винаги давам повече пари за каквото и да е! Предпочитам да дам 50лв(примерно), но да знам, че проблеми скоро няма да имам. Както прецениш, виж ако има нещо немско поне аз съм привърженик на немско производство, но ако не разполагаш със повече средства взимай по-изгодният, но да не е от най-евтините... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 (Редактирано) Meyle-44.00Това е другия вариант но незнам какво производство е.Цитиране на предходен пост! Редактирано 14 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Немско е колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване