Jump to content

Проблем с парното, не духа топло


weezybg

Recommended Posts

То за свалянето ще го направя лично... Въпроса ми е следния... Четох във форума някъде си , че при отделянето на всичките му простотии се откачали и тръбите на климатроника и изтичал фриона.. Верно ли е това или някой си е драскал глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Май може и без да се махни, но имаше някаква уловка. По принцип знам, че се свалят и се изпуска фрион, но ако процедурата се прави сега фрион не ти трябва се 50лв ще събереш до лятото догодина .. :> Радиатора ти е 50лв, а усилието и занимавката да го сложиш БЕЗЦЕННО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дунапрените бяха накъсани и направо хвърчаха на малки и големи парчета през въздуховодите, след като  разкостихме таблото излезе, че дунапрените на клапата са си заминали, претапицирахме я и се оправи, обаче е голям филм по разглобяването.

Колега дунапрена ако е изгорял не следва ли да не духа и студено при мен студ има топло няма  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студено духаше, хладилник прави :hilezh: , зимата само топло, но горещо НЕ :eusa_naughty: . Странна работа незнам.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а тази х*йня при фейските има ли я с тоя дунапрен и прочие ? И как са устроени ,от имат ли такива слаби места ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля,че при моделите след 98 тоя дунапрен го няма а било само пластмаса и там такива ядове хората не берат като нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил 3 пъти парно обикновенно се оказва запушено радиаторче и 1 път съм го отпушвал но не е решение а само временно се оправя. въпроса е дали е от клапите или от топлообменника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, вчера карах колата за парното при мой човек и сменихме радиатора сега вътре е жега, че направо си е за къс ръкав :D

 

Относно въпроса по-горе на един колега дали трябва да се изпусне фреона, ако парното и климатика ви е едно цяло тяло се изпуска, а ако искаш да го запазиш преди това отиваш при някой с автоклиматици прибира си го, а после ти го връща обратно, НО ако климатика и парното са разделени на две части, няма абсолютно никакъв проблем да се работи без изпускане на фреона. :) Цялата процедура като цяло, отнема 6/7ч. зависи и от майстора колко бързо работи.. :) Хубавото при мен е, че нямам тези дунапрени на клапите, а са ми нещо между гума и пластмаса..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип ако е на 2 части парното и климатика има едни щипки и се цепи кутията на 2 но са на ковти места и мисля че няма да може да се откачи или ако се откачи няма да може после да се сложи щипката и има вероятност да не прилепне плътно и да духа от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моята мъка. При мен е малко по странно от половината клапи в купето духа студено а от другите марно. След като изчетох няколко теми стигна до два извода. ИИзгорели дунапрени на клапите или блокирало управление на климатика но ми се струва че ще е първото. Някой знае ли майстор в СТЗ който е свалял табло на Ауди Б5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес пробвах да продухам радиаторчето на парното отначало имаше напън по системата сякаш наистина беше запушено излезе някои друга мизерия,но нищо фрапиращо резултата беше нулев,другото което ми прави впечатление е ,че колата загрява по бавно с пуснато парно.Нормално ли е ? Преди да поръчвам радиаторче искам да опитам с препарат може ли някои да препоръча нещо само без оцет :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се занимавай с глупости, да слагаш киселини!! Не се стискай за 30/40лв радиаторче, защото от разните препарати вероятността да избие вода е доста голяма, а от там стават още толкова главоболия. Ако не си сигурен дали е радиаторче остави колата да загрее малко и пипни 2та маркуча, ако единия е по-студен от другия.. смени го и не се занимавай с щуротии. И аз виках а бе ще го отпуша, ами как да ти кажа, че като го свалихме и пробвах яко налягане на чешмата едвам изплуваха малките мизерии и водата избиваше от входа(връщаше се), а това радиаторче един майстор ми препоръча да не му слагам препарати защото не е предвидено за такива неща и не се знае какви ще са последиците .. Вярно, че смяната му е доста занимавка, но пък да ти кажа си заслужаваше !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ми е за парите просто неми се сваля таблото притесняваме ,че като се зглоби ще има последици лопане тракне нещо нескачено както трябва да ти кажа и двата маркуча са си горещи.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не бяха и 2-та маркуча еднакво топли,а единият(десния като застанеш срещу колата) беше по-студен от другия и логиката е ясна. Ако не си сигурен в това дали са еднакво топли другият вариант е следния. - Запали колата и спри парното(на мен ми се пуска автоматично) и покарай да вдигне хубаво 90 градуса, след като вдигне градусите спри някъде, но не я гаси подавай леко газ и пусни парното ако тръгне топло за малко и изчезне проблема е в радиатора, ако не то проблемите малко се удвояват, ако имаш въпроси за другите евентуални проблеми и как да разбереш дали е от тях, не се притеснявай да ме питаш и на ЛС. :)

 

 

п.п В отговор на миналия ти въпрос за загряването, това е странно колата по принцип загрява ли хубаво до 90 градуса и отвара ли големия кръг, че да не се окаже термостат, а ти да търсиш проблема на други места.. :) Защото сега си е и по-студено вече и загряването със сигурност ще става по-трудно.

Редактирано от weezybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега термостата работи държи твърдо 90 градуса да ти кажа като е загряла и пусна топлото от начало почва топло и лека полека изстива като карам по топло духа от стоене на място.Ще си поръчвам радиатор и ще се сменя само да разбера цена за хубав не ментак.Благодаря за отзивчивоста колега жив и здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай си за радиатор и вярно, че се разглобява всичко, но пък си заслужава.. ами за раздрънкването го има като вариант, при мен майстора забрави едно болче :blowkiss: за сега не трака и се радвам на добро парно.

Редактирано от weezybg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако климатика и парното са ти разделени, а не са в едно цяло тяло може да се остави, но ако е в едно няма как и трябва да се махне, но имаш 2 варианта отиваш при някой с автоклиматици прибира фреона и после след смяната си ти го връща.. другия вариант е като моя, просто го изпускаш във въздуха, защото точно тогава го нямаше човека и така..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако климатика и парното са ти разделени, а не са в едно цяло тяло може да се остави, но ако е в едно няма как и трябва да се махне, но имаш 2 варианта отиваш при някой с автоклиматици прибира фреона и после след смяната си ти го връща.. другия вариант е като моя, просто го изпускаш във въздуха, защото точно тогава го нямаше човека и така..

Колега предлагат ми италиански радиатор за 29лв. да вземам ли или да търся по скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че би трябвало да ти свърши работа се пак 29лв не са никак малко пари, но виж ако има нещо по-добро за 10лв отгоре не се стискай, после ще знаеш, че проблеми няма да имаш. :) Не съм от най-компетентните, но винаги давам повече пари за каквото и да е! Предпочитам да дам 50лв(примерно), но да знам, че проблеми скоро няма да имам. Както прецениш, виж ако има нещо немско поне аз съм привърженик на немско производство, но ако не разполагаш със повече средства взимай по-изгодният, но да не е от най-евтините...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Meyle-44.00

Това е другия вариант но незнам какво производство е.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...