HellFire Публикувано 19 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2014 Здравейте. Боря се да присадя фейслифтово управление на климатика от кола 2000-та година на моята, която е 1997-ма. Ползвах ТОВА ръководство, но се сблъсках с проблема с мигането на подсветката, за което е споменал човека във 2-рия пост.Зарових се в диаграмите в ЕЛСА-та и се оказа, че почти всяка моделна година има промяна в сигналите и захранванията на подсветката .Извадил съм означенията, но не мога да разбера какви сигнали са 58, 58a, 58b и 58d.Би трябвало диаграмите да са писани по DIN 72 552, но там пише само за 58 (осветление през крушка на номера) и 58d (димер)а и b да не са ляво и дясно или нещо подобно? Те се ползват при новия панел и не знам какви сигнали очаква... Има ли някой с опит, че не намирам инфо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 20 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2014 Емпирично установих следното:58 е сигнал за включено осветление директно след ключа58а е същото след бушон58b е същия сигнал, но минал през километража58s е "signal" Кое къде трябва да е на панела ще допиша в Audizine, защото и там е останал отворен въпроса, а аз намерих решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepesound Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 другия вариант е да видиш на платката къде ти е подсветката и да се хванеш директно там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 2 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 влиза в някакво управление и са два сигнала: ВКЛ/ИЗКЛ и потенциометър и става каша... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 28 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Днес най-накрая открих какво имат предвид с 58d (така е упоменато в схемата) или 58s (така са го написали в разпиновката на километража). Това е 0 или 12 волта сигнал, който идва от километража. От него имат нужда фейслифтовите и тези с диоди на подсветката на километража. При подадени 12 волта дисплея на климатроника започва да работи в дневен режим: подсветката на диодите не работи, а дисплея и индикациите за включена функция светят ярко, за да се виждат на силна дневна светлина Проблема е, че е точно обратен на 58/58а, който е 12 волта при включени фарове.... Сега размишлявам как да се сдобия с подобен сигнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Най-лесно се обръща сигнал с реле, не е и с транзистор не става, ма е по-сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Май така ще го изиграя... П.С. от толкова преправяния по инсталацията вече ми трябва нова стойка за релета, бушони и модули Май трябваше да си взема А8... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) 58s - сигнал, модулиран от копчето за реглаж на силата на подсветката! На колкото е нагласено от копчето, толкова силна ще е подсветката от Терминал 58s58d - Немодулиран сигнал, който винаги го има, когато работят габаритите и е винаги с максимална яркост Редактирано 29 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Точно обратното:58d (dimmer) е сигнала за сила на подсветката. Идва от потенциометъра58/58а е сигнал/захранване 12в за включване на подсветката58s/58b имат коли след 1998-ма. Излиза от километража и кара дисплейте и индикаторните диоди да светят по-силно при подадени 12в., без да е включена подсветката. Идеята е да се виждат денем. Точно обратен на 58/58аАз намерих такъв сигнал от монтирания модул за дневни светлини: има изход за управление на габарити и ми върши перфектна работа. Благодаря за помощта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване