Jump to content

Помощ за разчитането на VAG схема


Recommended Posts

Здравейте. Боря се да присадя фейслифтово управление на климатика от кола 2000-та година на моята, която е 1997-ма. Ползвах ТОВА ръководство, но се сблъсках с проблема с мигането на подсветката, за което е споменал човека във 2-рия пост.

Зарових се в диаграмите в ЕЛСА-та и се оказа, че почти всяка моделна година има промяна в сигналите и захранванията на подсветката  :stupid: .

Извадил съм означенията, но не мога да разбера какви сигнали са 58, 58a, 58b и 58d.

Би трябвало диаграмите да са писани по DIN 72 552, но там пише само за 58 (осветление през крушка на номера) и 58d (димер)

а и b да не са ляво и дясно или нещо подобно? Те се ползват при новия панел и не знам какви сигнали очаква...

 

Има ли някой с опит, че не намирам инфо? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емпирично установих следното:

58 е сигнал за включено осветление директно след ключа

58а е същото след бушон

58b е същия сигнал, но минал през километража

58s е "signal"

 

Кое къде трябва да е на панела ще допиша в Audizine, защото и там е останал отворен въпроса, а аз намерих решение  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Днес най-накрая открих какво имат предвид с 58d (така е упоменато в схемата) или 58s (така са го написали в разпиновката на километража). Това е 0 или 12 волта сигнал, който идва от километража. От него имат нужда фейслифтовите и тези с диоди на подсветката на километража. При подадени 12 волта дисплея на климатроника започва да работи в дневен режим: подсветката на диодите не работи, а дисплея и индикациите за включена функция светят ярко, за да се виждат на силна дневна светлина

 

Проблема е, че е точно обратен на 58/58а, който е 12 волта при включени фарове.... Сега размишлявам как да се сдобия с подобен сигнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така ще го изиграя...

 

П.С. от толкова преправяния по инсталацията вече ми трябва нова стойка за релета, бушони и модули :) Май трябваше да си взема А8...  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58s - сигнал, модулиран от копчето за реглаж на силата на подсветката! На колкото е нагласено от копчето, толкова силна ще е подсветката от Терминал 58s

58d - Немодулиран сигнал, който винаги го има, когато работят габаритите и е винаги с максимална яркост

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното:

58d (dimmer) е сигнала за сила на подсветката. Идва от потенциометъра

58/58а е сигнал/захранване 12в за включване на подсветката

58s/58b имат коли след 1998-ма. Излиза от километража и кара дисплейте и индикаторните диоди да светят по-силно при подадени 12в., без да е включена подсветката. Идеята е да се виждат денем. Точно обратен на 58/58а

Аз намерих такъв сигнал от монтирания модул за дневни светлини: има изход за управление на габарити и ми върши перфектна работа.

Благодаря за помощта ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...