demoncho1987 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Колеги днес смених въпросните о-пръстени на АВФ мотора.Симптомите бяха трудно палене, мн често притрисане като стойностите на първа дюза бяха 1.6 при загрял мотор а 2-ра дюза не падаше под 2.99 другите 2 бяха долу горе добре между 0.4 и 1.1.След смяната всичките вече не се качват над 0.4-0.5, тресенето изчезна и колата почна да пали от раз. Ремонтрния комплет който купих е на Бош и дюзите също.Най-малката черна гумичка ми остана излишна не намерих къде да я сложа.Не видях и леглата на дюзите да са разбити сториха ми се добре вала също.Центровка на дюзите не съм правил на око ми изглеждаше добре.Преди колата при загрял двигател на място гореше 0.6л/час а сега падна 0.4л/час като по това съдя че и разхода може да падне защото в последно време се беше завишил.Надявам се да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 И аз тази малката гумичка не я сменях, не намерих къде може да е Колко струва комплекта от БОШ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 20.80 лв на дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 С добавка опитвах, ефекта е минимален и за кратко, ще опитам значи и аз с уплътненията. Оригиналните са към 70лв. за дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Колегата Райно може да ти съдейства за оригиналните на по добра ценаSent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Мерси колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Малката гумичка се намира най-отгоре на дюзата и държи да не пада тарелката, която контактува с кобилицата, която натиска дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Нямаше гумичка там, а и в ЕТКА гледах графиката и не я видях. Вече е късни, не ги сложих Sent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 На 100% съм сигурен , че там стоят. Това , че не си ги сложил нищо не пречи на ДВГ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Надявам се да не е проблем, не знам обаче старите защо не ги намерихSent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 И аз не ги намерих затова не съм ги и слагал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Малкият ринг наистина е горе под копчето, което натиска кобилицата. Вчера го извадих от една резервна дюза. Ако не го знаеш че е там, няма как да го видиш и смениш. Някой има ли ELSA за да каже регулирането на дюзите на колко градуса се прави на мотор 2.00 ТДИ PKW 140 к.с.? Мосля, че е на 180 градуса?Sent from my iPad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Някой знае ли къде почистват дюзи с ултразвук във Варна или някъде в региона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Можеш да провериш при Узун Тонев Мотор консулт мисля, че беше сервиза в ЗПЗ (някъде около "Метал", не съм ходил), може да имат оборудване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване