rumenrsd Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Здравейте колеги.Днес си замених старата аларма с нова,понеже беше доста стара,плюс и дистанционните ми се прецакаха и не можах да намеря подобни.С две думи със схемата на старата аларма и схемата на новата замених кабелита от едната на другата.Много внимавах да не объркам някой кабел.Така всичко работи: вратите се заключват, стъклата се вдигат, сензорите работят.Обаче ми се прояви следния проблем,който нямах с старата аларма.Като я активирам,след 10 секунди почва да пищи сирената и дистанционното ми показва отворена врата.Да,ама са затворени !!! Значи да не съм се объркал аз нещо ,прекъсвачите на вратите прекъсват минуса,защото алармата има за - прекъсвач и за + прекъсвач.Аз съм го вързал към минусовия.Става въпрос за двупосочна аларма с shock и microwave sensor.Ето и схемата.Да спомена,че за remote start на мотора нищо не съм инсталирвал.InstallManual.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 (Редактирано) Чета поста ти и разбирам, че си се захванал с нещо, което не разбираш. Какви прекъсвачи по плюс и по минус. Преди да си си изгорил модул централно заключване, отивай при алармаджия. Редактирано 11 Октомври 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 За да се ориентираш що годе, ето ти схемата за --- Audi A3 8L1, 1998, AHF --- примерно. А ако искаш да видиш схемата конкретно за твоята кола, редно е да кажеш: модел, година, двигател! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenrsd Публикувано 11 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 Чета поста ти и разбирам, че си се захванал с нещо, което не разбираш. Какви прекъсвачи по плюс и по минус. Преди да си си изгорил модул централно заключване, отивай при алармаджия. Как пък тук са събраха всички най-големи разбирачи не можах да разбера.Сега нямам време да ти обяснявам какво е positiv trigger i negativ trigger.И как разбра че съм се захванал с нещо което не разбирам??? Попитах конкретен въпрос и очаквах конкретен отговор.Не някви схемички от незнай си къде ,които нямат нищо общо с тематиката.Както и да е.Намерих проблема къде е.И "без алармаджия...." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brejo Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 редно е да споделиш къде е бил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 Как пък тук са събраха всички най-големи разбирачи не можах да разбера.Сега нямам време да ти обяснявам какво е positiv trigger i negativ trigger.И как разбра че съм се захванал с нещо което не разбирам??? Попитах конкретен въпрос и очаквах конкретен отговор.Не някви схемички от незнай си къде ,които нямат нищо общо с тематиката.Както и да е.Намерих проблема къде е.И "без алармаджия...."Определено не се нуждая да ми обясняваш какво е positive/negative trigger, все пак съм дипломиран инженер микро-процесорна електроника. Но щом и сам се оправяш, защо въобще пишеш. А по въпроса за"някви схемички от незнай си къде", щом не знаеш какво има в ELSA и за какво се ползва ПО-ДОБРЕ НЕ СЕ ОБАЖДАЙ НЕПОДГОТВЕН!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenrsd Публикувано 11 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 Ами аз и не пиша господин инжинер,ако си забелязал за 7 години имам 50 поста.Пиша само когато съм в безизходица и се надявам някой компетентен да даде смислен отговор.Но все не мога да попадна на такъв!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro_89 Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 е вие забравихте проблема на човека опитай да прекъснеш + прекъсвача - е за някой модели японски коли но там +ходи по металните части а - по провдниците така сам чул.възможно е да си дърпа - от някъде е да дава че веригата е затворена .тук не може да говорим на изуст пробвай където имаш съмнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenrsd Публикувано 13 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Значи всичко си дойде на място след като обърнах свързването на negative trigger от комуникатора на шофьорската врата с този на пасажерката . Интересното е че, когато беше свързан към шофьорската врата,при пускане на алармата след десет секунди се активираше алармата , почваше да пищи сирената и дистанционното показваше отворена врата. След като го вързах към пасажерската всичко заработи както трябва. Сега като ми пристигне vag к. ще се опитам да дезактивирам имобилайзара на колата за да мога да свържа дистанционното палене на двигателя.97.bmp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване