Jump to content

Прекъсва студена 1.8Т


titanismo

Recommended Posts

Вчера смених гарнитурата на всмукателните колектори (някой спомена, че са О-пръстени и гумички, но уви на AUM е гарнитура). Ефект няма!. Сменил съм и бензинов филтър (изтече доста мръсен бензин от там), но отново без ефект. Майсторът, при който бях, каза че имал няколко такива случая и това се получавало от големи хлабини на клапани и водачи при студен мотор. Като позагреел метала се разширявал и хлабините намалявали. На този етап нямам финасова възможност за отваряне на мотора, а и мисля да пробвам по-простите неща преди да пристъпя към това радикално начинание.

Пак казвам прекъсването се получава, когато колата е добре изстинала и околната температура е под 10тина градуса. Това дали са минали 12 часа или 10 часа според мен няма голямо значение, въпросът е да е добре изстинал мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези мотори,клапаните изгарят и пропадат......след което се получава и проблема който имате.Трябва да се провери от кадърен майстор коморесията при студен мотор,веднага след паленето някой цилиндър се вози......известно време и след загряване компресията му идва.Не е изключено,и дюза да пикае при студен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вярвам да е от клапани колеги, защото при първо палене и колата даже ми гасне някой път и като запаля после и всичко е тип-топ, това го прави само и единствено  при първото палене и както казва колегата  " титанисмо"  като са минали минимум 12 часа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз опитах с 2 комплекта свещи вчера не е от тях, утре мисля да пробвам с датчика на колектора за входящият въздух който е и да отида да я закача за ЕКУ-то и да видим , но кофтито е че го прави само когато е студена. Направи ми впечетление че тази сутрин никакъв проблем запалих държи си обороти перфектно след 1 мин си паднаха на 750 даже и върви доста добре и осезаемо на бензин. Но вечерта гърми пука 5 мин неможе да се осъзнае за какво става въпрос. Чудна работа от кво ще е тфа животно.И тези детонации :( хммм....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я запаля сутрин и започне да прекъсва, ако умишлено и подам газ и я закрепя да речем на 2000 оборота работи нормално без да прекъсва. Като отнема газта отново започва. Според мен е или от клапани и водачи или от софтуера, който бърка сместа като е студено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, преди няколко дена бях на газаджия да ми смени газовите инжектори, защото се бяха разтропали. Бях му оставил колата цял ден и вечерта като отидох да я взема ми вика "Абе тука като я запалих нещо прекъсваше и като разместих кабелите, който отиват в бензиновите инжектори и се оправи". Та не знам какво е размествал, но от няколко дена колата спря да прекъсва сутрин на студено (чак ми е странно без да прекъсва :) ). Така че, пробвайте да извадите буксите и да ги почистите, може да има ефект и при вас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ще опитам утре но днес като я закачхме нямаше проблем мисля че може би проблема идва някъде от вакумите по газовата ;0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз имам същия проблем,като я запаля студена и двигателя тресе и работи неравномерно докато не загрее после няма проблем,пали на бензин иначе е с газов инжекцион,сменил съм кабели и свещи,колата е а3 1.6 акл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем го реших. Оказа се че е софтуеарен проблем, в настроките на газта имаше една отметка за съвместно впръскване.Премахнахме я и всичко си дойде на място. Тези който са с газови инжекционни може да пробвате дали я нямате тая отметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с газов инжекцион и ще го проверя това колега,благодаря за информацията,а ако се сещаш за нещо друго ще съм ти много благодарен че тази кола ме измъчва направо студена работи като на 3 цилиндъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали има връзка, но свалих дросел клапата и я почистих много добре, имаше доста чернилка вътре и ся вече 3 дена не ми е направила никакъв проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз я чистих нея,и сега върви много добре,но сякаш пак студена си работи на 3 цилиндъра,а дросела сам ли ти се адаптира,че моите обороти още си играят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами преди да го разкачиш, откачаш и акумулатора и после нямаш ядове, ако все още ти играят оборотите разкачи акумулатора за 10-15 минути и би трябвало да нямаш ядове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дросела е най-добре след чистене да се направи една адаптация с ВАГ-КОМ. Ако всичко е наред с него, след 10тина километра ще се стабилизират оборотите. Ако не иска да се адаптира, значи е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле да опитате и с бубините, особено които са с 150 к.с понеже и те регулират ниските обороти.Поне при мен се оказа проблем с газовата една отметка за съвместно впръскване, оправи се моментно но после пак се появи, Оказа се че и бубините са играли мизерна роля в проблема :)

:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пуснахме нови настройки на газовата и всичко се оптимизира максимално. Сутринта си запали перфектно без грам замисляне и тем подобни.Малко трябва да и се бутнат времената но като цяло всичко си е перфе. Хубаво е да пробвате и вие да и пуснете едни нови настройки.Другият вариант е ако сте с широколентова сонда да се направи Remap на газовата посредством Software и Software за широколентови сонди който да лови всичките и данни LIVE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес запалих студена колата направо на газ аварийно и си запали на 4 цилиндъра,докато като я паля студеня на бензин работи на 3 докато загрее...това според вас какво означава,дюза ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът беше лош контакт на кабела, който влиза в дюзите. Има вероятност и при теб да е така. Извади една по една буксите и ги почисти. Може и да имаш късмет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...