titanismo Публикувано 11 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Вчера смених гарнитурата на всмукателните колектори (някой спомена, че са О-пръстени и гумички, но уви на AUM е гарнитура). Ефект няма!. Сменил съм и бензинов филтър (изтече доста мръсен бензин от там), но отново без ефект. Майсторът, при който бях, каза че имал няколко такива случая и това се получавало от големи хлабини на клапани и водачи при студен мотор. Като позагреел метала се разширявал и хлабините намалявали. На този етап нямам финасова възможност за отваряне на мотора, а и мисля да пробвам по-простите неща преди да пристъпя към това радикално начинание.Пак казвам прекъсването се получава, когато колата е добре изстинала и околната температура е под 10тина градуса. Това дали са минали 12 часа или 10 часа според мен няма голямо значение, въпросът е да е добре изстинал мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 На тези мотори,клапаните изгарят и пропадат......след което се получава и проблема който имате.Трябва да се провери от кадърен майстор коморесията при студен мотор,веднага след паленето някой цилиндър се вози......известно време и след загряване компресията му идва.Не е изключено,и дюза да пикае при студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 не вярвам да е от клапани колеги, защото при първо палене и колата даже ми гасне някой път и като запаля после и всичко е тип-топ, това го прави само и единствено при първото палене и както казва колегата " титанисмо" като са минали минимум 12 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 Аз опитах с 2 комплекта свещи вчера не е от тях, утре мисля да пробвам с датчика на колектора за входящият въздух който е и да отида да я закача за ЕКУ-то и да видим , но кофтито е че го прави само когато е студена. Направи ми впечетление че тази сутрин никакъв проблем запалих държи си обороти перфектно след 1 мин си паднаха на 750 даже и върви доста добре и осезаемо на бензин. Но вечерта гърми пука 5 мин неможе да се осъзнае за какво става въпрос. Чудна работа от кво ще е тфа животно.И тези детонации хммм.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanismo Публикувано 12 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Като я запаля сутрин и започне да прекъсва, ако умишлено и подам газ и я закрепя да речем на 2000 оборота работи нормално без да прекъсва. Като отнема газта отново започва. Според мен е или от клапани и водачи или от софтуера, който бърка сместа като е студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Закачих я преди малко и грешката която ми даде е следната:17 535 - Fuel Trim Bank 1 System too Rich. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanismo Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Момчета, преди няколко дена бях на газаджия да ми смени газовите инжектори, защото се бяха разтропали. Бях му оставил колата цял ден и вечерта като отидох да я взема ми вика "Абе тука като я запалих нещо прекъсваше и като разместих кабелите, който отиват в бензиновите инжектори и се оправи". Та не знам какво е размествал, но от няколко дена колата спря да прекъсва сутрин на студено (чак ми е странно без да прекъсва ). Така че, пробвайте да извадите буксите и да ги почистите, може да има ефект и при вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 само това не съм пробвал колега, но днес ще направя тая операция, дано има ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 и аз ще опитам утре но днес като я закачхме нямаше проблем мисля че може би проблема идва някъде от вакумите по газовата ;0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 колеги и аз имам същия проблем,като я запаля студена и двигателя тресе и работи неравномерно докато не загрее после няма проблем,пали на бензин иначе е с газов инжекцион,сменил съм кабели и свещи,колата е а3 1.6 акл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 колеги никой ли неможе да ми помогне с моя проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Моят проблем го реших. Оказа се че е софтуеарен проблем, в настроките на газта имаше една отметка за съвместно впръскване.Премахнахме я и всичко си дойде на място. Тези който са с газови инжекционни може да пробвате дали я нямате тая отметката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 аз съм с газов инжекцион и ще го проверя това колега,благодаря за информацията,а ако се сещаш за нещо друго ще съм ти много благодарен че тази кола ме измъчва направо студена работи като на 3 цилиндъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 не знам дали има връзка, но свалих дросел клапата и я почистих много добре, имаше доста чернилка вътре и ся вече 3 дена не ми е направила никакъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 и аз я чистих нея,и сега върви много добре,но сякаш пак студена си работи на 3 цилиндъра,а дросела сам ли ти се адаптира,че моите обороти още си играят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 ами преди да го разкачиш, откачаш и акумулатора и после нямаш ядове, ако все още ти играят оборотите разкачи акумулатора за 10-15 минути и би трябвало да нямаш ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 За дросела е най-добре след чистене да се направи една адаптация с ВАГ-КОМ. Ако всичко е наред с него, след 10тина километра ще се стабилизират оборотите. Ако не иска да се адаптира, значи е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 блгодаря колеги,ще пробвам с разкачането на акумулатора,че нямам ваг-ком,ако не стане и така ще потърся някой да ми го адаптира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Не е зле да опитате и с бубините, особено които са с 150 к.с понеже и те регулират ниските обороти.Поне при мен се оказа проблем с газовата една отметка за съвместно впръскване, оправи се моментно но после пак се появи, Оказа се че и бубините са играли мизерна роля в проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KValachev Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Вчера пуснахме нови настройки на газовата и всичко се оптимизира максимално. Сутринта си запали перфектно без грам замисляне и тем подобни.Малко трябва да и се бутнат времената но като цяло всичко си е перфе. Хубаво е да пробвате и вие да и пуснете едни нови настройки.Другият вариант е ако сте с широколентова сонда да се направи Remap на газовата посредством Software и Software за широколентови сонди който да лови всичките и данни LIVE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 колеги днес запалих студена колата направо на газ аварийно и си запали на 4 цилиндъра,докато като я паля студеня на бензин работи на 3 докато загрее...това според вас какво означава,дюза ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
titanismo Публикувано 19 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 При мен проблемът беше лош контакт на кабела, който влиза в дюзите. Има вероятност и при теб да е така. Извади една по една буксите и ги почисти. Може и да имаш късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilkil Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Ще пробвам и това,те са доста мръсни кабелите,с контактен спрей ли ги почисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване