Jump to content

titanismo

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

titanismo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега, 

     

    Да ти се намира километраж от А3 8l фейслифт? 

    Търся да е VDO.

     

    Поздрави!

  2. Здравейте, Търся метализираната лайсна под фара за А6 2000г. И капачката на пръскалата за фара. Става въпрос за комплект леви и десни. Цяла броня не ме интересува.
  3. При мен проблемът беше лош контакт на кабела, който влиза в дюзите. Има вероятност и при теб да е така. Извади една по една буксите и ги почисти. Може и да имаш късмет
  4. Пробвай и този 016096934865 - Иво, пребивава в Мюлхайм
  5. Момчета, преди няколко дена бях на газаджия да ми смени газовите инжектори, защото се бяха разтропали. Бях му оставил колата цял ден и вечерта като отидох да я взема ми вика "Абе тука като я запалих нещо прекъсваше и като разместих кабелите, който отиват в бензиновите инжектори и се оправи". Та не знам какво е размествал, но от няколко дена колата спря да прекъсва сутрин на студено (чак ми е странно без да прекъсва ). Така че, пробвайте да извадите буксите и да ги почистите, може да има ефект и при вас.
  6. Като я запаля сутрин и започне да прекъсва, ако умишлено и подам газ и я закрепя да речем на 2000 оборота работи нормално без да прекъсва. Като отнема газта отново започва. Според мен е или от клапани и водачи или от софтуера, който бърка сместа като е студено.
  7. Вчера смених гарнитурата на всмукателните колектори (някой спомена, че са О-пръстени и гумички, но уви на AUM е гарнитура). Ефект няма!. Сменил съм и бензинов филтър (изтече доста мръсен бензин от там), но отново без ефект. Майсторът, при който бях, каза че имал няколко такива случая и това се получавало от големи хлабини на клапани и водачи при студен мотор. Като позагреел метала се разширявал и хлабините намалявали. На този етап нямам финасова възможност за отваряне на мотора, а и мисля да пробвам по-простите неща преди да пристъпя към това радикално начинание. Пак казвам прекъсването се получава, когато колата е добре изстинала и околната температура е под 10тина градуса. Това дали са минали 12 часа или 10 часа според мен няма голямо значение, въпросът е да е добре изстинал мотора.
  8. Свещите са на около 25к, но и след като ги смених нямаше промяна. Кабели не съм гледал. Ще ги проверя и ще пиша. И все пак, ако са кебели, си мисля че ще го прави и при загрял мотор, а тук го прави само студена и при студено време. Примерно лятото не го прави.
  9. Погледнах и сензора за температурата в колекторите. Имаше съвсем малко омасляване, което мисля е нормално. Почистих го и тази сутрин същата работа. Като показание мисля, че дава нормални стойности. Като се подаде газ температурата пада с няколко градуса, след което като отнемеш газта се връща колкото е била.
  10. Дросела съм го чистил и адаптирал - няма ефект. Този сензор за температурата не съм го гледал дали е омаслен. Звучи логично да е нещо такова. Утре ще го погледна и ще кажа.
  11. Да. Колата е на газ. Но това до прави сутрин студена на бензин, а и го правеше преди да сложа газ също.
  12. Свещите са сменяни, няма загуба на антифриз. В останалите си режими на работа няма проблеми, единствено и само студена докато е активен електронния смукач. Ако смуче въздух от някъде то няма ли да се отрази на работата на мотора и като загряла?!
  13. Абсолютно същото, дано някой помогне
  14. Здравейте колеги, Колата я карам 3-та зима и до сега си карах така, но започна да ме дразни. Проблемът е следния - Когато запаля сутрин при студен двигател, докато държи високи обороти (1200-1300) прекъсва ужасно, дори ако не подам газ на моменти гасне. В момента в който оборотите паднат до нормални 700-800 се оправя и спира да прекъсва. Най-интересното е че това го прави само зимно време, когато температурата падне под 10 градуса, да речем. Сменял съм температурен датчик (показваше грешни показания), но този проблем си остана. На Ваг-Ком не записва грешки въпреки сериозното прекъсване (все едно работи на 2 цилиндъра). Колата е А3 1.8Т АУМ. Заключенията ми са, че е някой датчик който отчита температура (може би нещото, което държи високи обороти при студен мотор), но нямам необходимите познания. Ще бъда благодарен, ако някои даде идея от какво може да е или поне какво да гледам на ваг-ком, като стойности, за да открия проблема. Поздрави!
  15. Няма проблем Дано свърши работа.
×
×
  • Create New...