Bogich73 Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Здравейте колеги !От скоро имам автомобила и забелязвам ,че уреда за работната температура на водата отчита своеволно. Забелязвам ,че при температура на маслото 90гр., водата понякога след продължително каране е с показание 60гр.Интересното в случая е ,че при първо палене и каране продължително без загасяне почти винаги си отчита 90гр., а при загасяне за кратко и след това каране продължително, пропада стрелката за водата( 60гр. ) Колата е така от преди пълно обслужване и след него. Термостат не е сменян . Антифриза е нов.3.0 i avant quattro Някои ако се е сблъсквал с подобен проблем -да сподели . Благодаря Ви предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 термостат или датчика който се намира в ляво от ГНП-то(помпата)първо смени датчика с нов и виж как е после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogich73 Публикувано 2 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) Предполагам не говориш за дизел ( гнп ? ) ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) опп не съм видял че си бензин ... но пак трябва да е от датчика само трябва да видиш къде се намира и да го смениш за да си сигурен че не е от него. ако пак продължи така значи е от нещо друго. датчика не е скъп около 20-25 лв е Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitnick85 Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 преди седмица имах същия проблем .. но покарах с закачен vag-com и видях че температурата на антифриза не пада .. .смених си датчика и проблема е решен. УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogich73 Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Благодаря! Предполагам говориш за температурния датчик на двигателя или...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitnick85 Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 (Редактирано) ДА ,синия датчик с четири пин-а Цитиране на предходен пост! Редактирано 7 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 И най хубавото е че има на behr на двайсе и малко лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogich73 Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Проблема се реши найстина само със смяна на датчик , благодаря на отзовалите се ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване