dido_co Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Колеги след смяна на термостат колата вдига 90 грауса а маркуча от термостата към радиатора си остава ледено студен от какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 26 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 никои ли не е имал този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorad Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Каква марка термостат си сложил? Принципно най-хубавите термостати са на Wahler. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Моята рядко го стопля този маркуч по това време на годината даже и като е на 90 градуса. Термостата ми е чисто нов и е на Wahler. Ако се притесняваш, изкарай я някъде да я понабереш, на някоя права или по някой баир и пипни след това. Естествено трябва да е вдигнала 90 преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Каква марка термостат си сложил? Принципно най-хубавите термостати са на Wahler.MahleМоята рядко го стопля този маркуч по това време на годината даже и като е на 90 градуса. Термостата ми е чисто нов и е на Wahler. Ако се притесняваш, изкарай я някъде да я понабереш, на някоя права или по някой баир и пипни след това. Естествено трябва да е вдигнала 90 преди това.загрявам я на 90 градуса но само в началото на термостата маркуча е малко стоплил а надолу си е студен.незнам нормално ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Да, знам, така се получава и при мен, но смятам, че това загряване само в горната част е по-скоро от топлината на самия двигател. Когато я покараш дълго или я натегнеш и се отвори, се усеща и в долния край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) при мен го няма това стопляне и в долния край Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Прегрява ли колата? Какво разбираш под интензивно каране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 3 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) не.минал съм 20км и си държи 90градуса нито повече Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Перфектен си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorad Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Тези градуси къде ги гледаш, на таблото или на климатроника? Защото ако ги гледаш на таблото, то винаги показва 90 градуса дори когато колата е над тях! Само когато температурата на двигателя ти мине 110 градуса се мърда стрелката на таблото, и това е направено нарочно от "инженерите" на VAG, за да не стреснело шофьора докато кара... Най-добре си виж градусите на двигателя през климатроника. При моята кола термостата отваря на 85-87 градуса и стопля целият маркуч, който излиза от двигателя и отива в радиатора. Редактирано 3 Декември 2014 от Gorad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 5 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 (Редактирано) там как да ги видя Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дроб съм Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Подобна ситуация - 1.8т, смених термостата преди няколко дни, маркучът си е все студен. Карал съм само на къси разстояния, отдавам го на това. Иначе и при мен колата си загрява нормално и си държи 90 градуса по табло и по климатроник. Става въпрос за 51 канал (Coolant Temperature), поне аз не знам за отчитане на друг канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 49 канал му трябва на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido_co Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) да 49 там ги гледам всичко е 6 Цитиране на предходен пост! Редактирано 9 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване