Jump to content

Проблем с обезвъздушаване на А3 ТДИ


dido_co

Recommended Posts

Колеги след смяна на термостат колата вдига 90 грауса  а маркуча от термостата към радиатора си остава ледено студен от какво може да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята рядко го стопля този маркуч по това време на годината даже и като е на 90 градуса. Термостата ми е чисто нов и е на Wahler. Ако се притесняваш, изкарай я някъде да я понабереш, на някоя права или по някой баир и пипни след това. Естествено трябва да е вдигнала 90 преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка термостат си сложил? Принципно най-хубавите термостати са на Wahler.

Mahle

Моята рядко го стопля този маркуч по това време на годината даже и като е на 90 градуса. Термостата ми е чисто нов и е на Wahler. Ако се притесняваш, изкарай я някъде да я понабереш, на някоя права или по някой баир и пипни след това. Естествено трябва да е вдигнала 90 преди това.

загрявам я на 90 градуса но само в началото на термостата маркуча е малко стоплил а надолу си е студен.незнам нормално ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам, така се получава и при мен, но смятам, че това загряване само в горната част е по-скоро от топлината на самия двигател. Когато я покараш дълго или я натегнеш и се отвори, се усеща и в долния край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го няма това стопляне и в долния край

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не.минал съм 20км и си държи 90градуса нито повече

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези градуси къде ги гледаш, на таблото или на климатроника? Защото ако ги гледаш на таблото, то винаги показва 90 градуса дори когато колата е над тях! Само когато температурата на двигателя ти мине 110 градуса се мърда стрелката на таблото, и това е направено нарочно от "инженерите" на VAG, за да не стреснело шофьора докато кара... Най-добре си виж градусите на двигателя през климатроника. При моята кола термостата отваря на 85-87 градуса и стопля целият маркуч, който излиза от двигателя и отива в радиатора.

Редактирано от Gorad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобна ситуация - 1.8т, смених термостата преди няколко дни, маркучът си е все студен. Карал съм само на къси разстояния, отдавам го на това. Иначе и при мен колата си загрява нормално и си държи 90 градуса по табло и по климатроник. Става въпрос за 51 канал (Coolant Temperature), поне аз не знам за отчитане на друг канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...