luskata90 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 здравеите колеги,вапросното ауди пренадува и влиза в авариен режим.ходих на диагностика и маистора ми каза че е зацапана геометрия.Разглобих турбото почистих геометрията колекторите,всичко но резултат нямаше.вакумите са ми добре.клапана също и продалжава да пренадува зверски.моля помагаите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Актуатора работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Смени мап сензора и провери гейта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 да, днес даже накарах един фр да дава газ от ватре, мести се лосчето както трябва,не разбирам много,каде се намира мап сензора и как да проверя геита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Гейта е въпросния актуатор,а мап сензора се намира на пластмасовата тръба на кулера в ляво на мотора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 моя не е на трабата а на кулера отгоре с 2 болчета се даржи и влиза букса, това ли е и по принцип на диагностика не излиза ли грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Да,това е. Може да не работи коректно,на диагностика се хваща ако е умрял тотално....миналата седмица имах такава кола.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 дано да е от него че вече незнам,5 пъти ходих на диагностика и пренадува адски много дори и когато извади маркучето от клапана към турбото.каза виж си актуатора но аз не сам го ръчкал че да го разбазикамимам една джиджавка сварзана кам дебитомера но маистора каза че не е от него проблема слойено било да варви в ниските и се чудя дали да не го махна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 От там трябваше да започнеш.......махай го: ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 (Редактирано) още утре ще го махна да пробвам, хем че тои каза че не може да е от него но ...... Редактирано 29 Ноември 2014 от luskata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 колега махнах въпросната джиджавка но резултат нямаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Намери диагностик колега.....и закачете колата на VAG COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 3 пъти до сега я закачах при различни маистори и сички казват че е от турбото(зацапана геометрия) а преди 15 дена я чистих за 2ри път,нз вече ще идя тази седмица пак и ако не се намери проблема вече незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Подозирам че нещо не си наредил както трябва......свали отново турбото и провери лопатките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) сичко е както трябва колега,преди да го сглобя сам проверил как се местят лопатките кога отварят кога затварят,гривната сам сигорен че не сам я обаркал даже снимки от нета си свалях нз и аз вече половин година я карам така,адски много ме дразни но .........онзи ден свалях само актуатора като местя лостчето на геометрията се чува как се движи гривната Редактирано 30 Ноември 2014 от luskata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 16 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 пробвах и с друг мап сензор,няма промяна.помагаите колеги че вече не знам какво да я правя тая кочина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) Колега и аз съм със същия проблем.. Смених всички вакуми , дадох 100лв. за скапания N75, но засега резултат няма.. Докато днес не свалих десния подкалник и гледам, че целия кулер ми е в масло и тече от него и се надявам като сменя кулера да се оправи проблема.. Погледни си турбо пътищата дали случайно няма спукан турбо път или разхлабен... И на мен ми дава, че пренадува турбото и проблема ми е след 120км/h влиза в авариен режим. Редактирано 17 Януари 2015 от Nasko92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luskata90 Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 ми на пръв поглед маркучите са ми добре,ама ще ги сменя тая седмица иначе кулера не ми тече,вероятно може би ще трябва да се изчисти,иначе и при мен на 120 и забива.Не знам вече какво да сменям.Пиши ако разрешиш проблема.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 То от кулера няма какво да ви тече... Нормално е да са леко омаслени турбо пътищата и самия кулер, но не и да е пълен и да тече масло от него. За да се случи това като при колегата Nasko92, значи има друг проблем от където се пълни кулера с масло, а не е той самия проблем. Хубаво е да се провери турбината в случая, дали не е отворила луфт и да пуска масло през студената част и да качва това масло по турбо пътищата и от там да го събира в кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване