Jump to content

Проблем с турбото на ауди а3 1.9тди ахф


luskata90

Recommended Posts

здравеите колеги,вапросното ауди пренадува и влиза в авариен режим.ходих на диагностика и маистора ми каза че е зацапана геометрия.Разглобих турбото почистих геометрията колекторите,всичко но резултат нямаше.вакумите са ми добре.клапана също и продалжава да пренадува зверски.моля помагаите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, днес  даже накарах един фр да дава газ от ватре, мести се лосчето както трябва,



не разбирам много,каде се намира мап сензора и как да проверя геита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя не е на трабата а на кулера отгоре с 2 болчета се даржи и влиза букса, това ли е и по принцип на диагностика не излиза ли грешка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да е от него че вече незнам,5 пъти ходих на диагностика и пренадува адски много дори и когато извади маркучето от клапана към турбото.каза виж си актуатора но аз не сам го ръчкал че да го разбазикам



имам една джиджавка сварзана кам дебитомера но маистора каза че не е от него проблема слойено било да варви в ниските и се чудя дали да не го махна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още утре ще го махна да пробвам, хем че тои каза че не може да е от него но ......

Редактирано от luskata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пъти до сега я закачах при различни маистори и сички казват че е от турбото(зацапана геометрия) а преди 15 дена я чистих за 2ри път,нз вече ще идя тази седмица пак и ако не се намери проблема вече незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сичко е както трябва колега,преди да го сглобя сам проверил как се местят лопатките кога отварят кога затварят,гривната сам сигорен че не сам я обаркал даже снимки от нета си свалях нз и аз вече половин година я карам така,адски много ме дразни но .........онзи ден свалях само актуатора като местя лостчето на геометрията се чува как се движи гривната

Редактирано от luskata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега и аз съм със същия проблем.. Смених всички вакуми , дадох 100лв. за скапания N75, но засега резултат няма.. Докато днес не свалих десния подкалник и гледам, че целия кулер ми е в масло и тече от него и се надявам като сменя кулера да се оправи проблема.. Погледни си турбо пътищата дали случайно няма спукан турбо път или разхлабен... И на мен ми дава, че пренадува турбото и проблема ми е след 120км/h влиза в авариен режим.

Редактирано от Nasko92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми на пръв поглед маркучите са ми добре,ама ще ги сменя тая седмица иначе кулера не ми тече,вероятно може би ще трябва да се изчисти,иначе и при мен на 120 и забива.Не знам вече какво да сменям.Пиши ако разрешиш проблема.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от кулера няма какво да ви тече...

 

Нормално е да са леко омаслени турбо пътищата и самия кулер, но не и да е пълен и да тече масло от него. За да се случи това като при колегата Nasko92, значи има друг проблем от където се пълни кулера с масло, а не е той самия проблем. Хубаво е да се провери турбината в случая, дали не е отворила луфт и да пуска масло през студената част и да качва това масло по турбо пътищата и от там да го събира в кулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...