Mario_Ludiq Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Колеги,наскоро си закупих Ауди А4 1.9 TDI PD,2000г.Веднага смених ангренажен ремък,проверихме всички подгревателни свещи и сложих нов акумулатор,понеже стария беше пътник.Колата си палеше напълно нормално,но от 2 дни първото палене сутрин е трудно,върти около 10 секунди и пали.След това няма проблем,пали от четвърт.Ще се радвам някой,ако сподели решение за този проблем.Понеже няма в момента къде да я закача на диагностика ще се радвам,ако някой сподели за кадърен майстор от София и района,който да я погледне.Благодаря предварително на отзовалите се колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 (Редактирано) Сипи повечко и по-качествена нафта от която и да е бензиностанция. Ако проблемът продължи си за подгревни свещи или за профилактика на стартера Редактирано 2 Януари 2015 от hasplu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mario_Ludiq Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 (Редактирано) Нафта има почти пълен резервоар от ОМВ.Стартера си върти добре,но като запали от ауспуха излиза облак пушек и мирише на неизгоряла нафта.Свещите са прегледани и всичките греят. Редактирано 2 Януари 2015 от Mario_Ludiq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Какъв цвят е пушека при палене? Като сте сменили ангренажния центровката направена ли е както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Центровка на вал, подгревни свещи, о-пръстени на дюзи , горе долу в тоя ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duchiduchi Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 много ниски температури зареди малко алпин ,смесвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minoan Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Нафта има почти пълен резервоар от ОМВ.Стартера си върти добре,но като запали от ауспуха излиза облак пушек и мирише на неизгоряла нафта.Свещите са прегледани и всичките греят.Колега премери си и налягането в цилиндрите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване