Jump to content

sskamen

Members
  • Мнения

    541
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B5 AFN++

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    гр. Силистра

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

sskamen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ситуацията е следната. Колата си вървеше съвсем нормално докато един ден започна да държи 2 бара налягане(следа го от уреда вътре, който е напълно здрав). Какво съм направил до сега- проверени са всичко вакуми системата, пробвах N75 от работеща кола, отворих компютъра за да проверя маркучето до МАП-а. Лоста на геометрията се движи съвсем леко на ръка. Като и дам газ 3-4 пъти подред и стигне 2 бара след това се оправя и пада на 1. Последния тест беше с откачен вакум от актуатора-направи 1.7, а не трябва ли да нямам никакво налягане при положение, че е откачен?
  2. И при мен има сивкав пушек 1 минута след като я запаля. Това стана когато минах на разпръсквачи 0,216. Явно наистина е от богата смес.
  3. И така. Поръчах чисто нов разширителен съд. Закачих го без антифриз и пак я няма индикацията. Какво да правя или каква марка да взема. Този беше Topran, защото нямаше друго налично.
  4. Някой знае ли пластмасите в багажника само на щипки ли са и има ли някакви тънкости? Питам защото знам, че се чупят много лесно.
  5. При фейс значи е друго. Окъсих и почна да мига. Мислех че ще мина от морга но не работят. Явно като се застоят на сухо и поплавъка залепва.
  6. Колеги колата е ТДИ. Смених разширителния съд с такъв от 1.8 Т който е с правоъгълна букса. Моя беше с кръгла. Смених и буксата. Като запаля колата без антифриз не ми светва лампата за нивото. Как да тествам дали е от датчика или от нещо друго? Как работи самия датчик?
  7. И при мен беше така. И изведнъш се включи и няма спиране. Сега съм с откачена букса
  8. Значи ще се кара така. Щом е сложено с такава цел. Блогадаря много за бързите отговори. Поздрави.[emoji106]
  9. Наляганията са ок. Той отначало мислеше, че е малки фреона и при по-високи обороти пада много налягането и изключва. Щом е нормално ще си карам така. Охложда си доволно просто ме дразни малко.
  10. За това пускам тема защото не му вярвам.
  11. При рязко потегляне и при леко подаване на газ дори и на свободна чувам как релето под волана цъка и изключва компресора за 5-6 сек. Някой има ли такъв проблем и как се решава? Майстора ми каза, че на някои коли е така за да пази компресора от резки промени в оборотите. Колата е А4 1997 1.9 110 коня.
  12. sskamen

    AFN не ускорява

    Той мапа е вътре в компа. И аз сменях маркуча. Пука се вътре в компютъра маркучето и всичко беше пълно в масло. Даже имаше и надолу към педалите.
×
×
  • Create New...