veni72 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Аз от няколко дни карам уж със "спортната" настройка 00012,но разлика не усещам... Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 След всяка смяна на кодировката, трябва да се ресетва кутията. Аз съм пробвал с 00011, 00012 и 00022.00011 в града е г/д същата като 00012, само в голям баир връща скорост по-късно и позволява на автомобила да намали твърде много скоростта си по наклона, по-дълбоко трябва да натиснеш и педала, за да се извърши кик-даун. Като цяло не ми харесва много. 00012 извън града като че ли с натиснат педал сменя на малко по-високи обороти предавките и при натоварване връща сама скорост надолу по-бързо... така ми се струва поне : )) Т.н. спортен режим е по-скоро условен, за 4-те скорости май е по-препоръчителен. В чужд форум бях попаднал на тема, в която ползват кодировка 00022... не става ясно точно какво прави тя, но според някои от писалите в темата оправя до известна степен ако се е появило някакво биене между скоростите аз съм карал и с 00022, но не усетих ралзика с 00012. При всяко положение е по-добре да се изключи DSP-то. Може би за мен 00012 е по-добрият вариант. Първо си правите адаптация на дросела, след това сменяте кодировката, да кажем 00012, след което ресет на кутията и карате, аз направих това и биенето между 2 и 3 за мое голямо учудване, тъй като съм го правил и преди, но сега се подобриха нещата, вероятно защото сега го правя след като съм сменил маслото в кутията... но е факт, че сега включва най-добре между 2 и 3 и както преди между 1 и 2, както и 3 и 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdan.kavradjiev Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 On 29/01/2015 at 3:22 PM, veni72 said: Аз от няколко дни карам уж със "спортната" настройка 00012,но разлика не усещам... Sent from my LT25i using Tapatalk Специални благодарности към колегата Вени! Благодарение на неговия пост си спестих 4-то сваляне на скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване