stefko-bg Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Колеги помогнете имам проблем с едно А4 губи парното веднъж го има друг път не идва когато си иска аудито е AVJ 18Т мисля си че не върти достатъчно добре водата защото на високи обороти идва но когато е на празен хот започва чак студено да духа помпи термостати всичко е наред работя в сервиз и съм проверил не е и гарнитура на главата просто когато е на 2.500оборота си топли перфектно падне ли на 800 и изчезва и постоянно има въздух макар че съм го обезвъздушил преди това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 При мен стана така след смяната на антифриза,почна на тихи обороти да няма парно а на по-високи да идва,също така като се форсираше се чуваше къркорена на водата в радиаторчето.Фанахме да промием радиатора с каналин 2 пакета и резултата е страхорен,парното е като навтова печка и няма къркорене вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Ами точно заради въздуха е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefko-bg Публикувано 16 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) да де но от къде идва ?като е студена отварям разширителния съд и там където се обезвъздушава на двигателя и на парното надигам разшерителния съд за да се обезвъздуши навсякъде и паля и пак същата работа то идва по някое време като загрее мн и понадуе системата но до тогава го няма никакво!Останаха ми два варианта надух цилиндрите няма издухана гарнитура или е спукана главата някъде и затова или от турбото защото и то се охлажда но пък и като извадя мъркучите на парното ми се струва че няма налягане както би трябвало да има чак като дам мн газ тогава понапъва малко но иначе изобщо не церкулира а помпата е нова ....? Цитиране на предходен пост! Редактирано 16 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 За обезвъздушаването пробвай следното: оставяш колата да загрее докато отвори термостата (трябва да се вкл. перката) и тогава, при отворена капачка на казанчето, започваш с ръце да стискаш/помпиш горния дебел маркуч (ще пари да знаеш ) и така около 10 мин и би трябвало да излезе въздуха. На старото Ауди (Б3) това работеше, но на Б5 не съм пробвал, нека и друг с такава кола да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Ако в системата няма изпарител (газова уредба) и си я обезвъздушил веднъж, не може да се появи въздух от нищото. А температурата при загрял двигател постоянна ли е в градско и на вън? За сега се насочи към "новата" водна помпа, вероятно е ментак и турбинката не нагнетява срещу отворите (изместена встрани) или е пласмасова и се е пукнала от много работа и попревърта в оста. За парни тапи ще говорим друг път. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefko-bg Публикувано 16 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) няма изпарител и газова уредба само на бензин си е и новата помпа е супер сменял съм я преди 20 000км но за всеки случай я отворих пак и пак е наред с месингова торбина е и си е точно за модела клиента е такъв че се слага всичко най хубаво и няма как да е ментак а иначе е обезвъздушена на 100% и когато я запаля тогава идва въздуха но си мисля че пак не върти както трябва през парното...и термостата е наред една е температурата градско и извън Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 колега същия проблем имах миналата година колата нямаше парно само извън градцко идваше и то по малко като помпата разварти повечко парното се беше запушило много мислих как да го отпуша дали с няква добавка дали с някав компресор и накрая я закарах на автомивка свалих двата маркча на парното и хакнах водуструиката в входа и взех да припомпвам в началото от другата страна излизаше едвам едвам раздива вода и постипено се засилваше докат не се отпуши и почна да тече нормално но около 2 минути ако ражди изкара после парното беше уникано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Еми при съмнения в циркулацията всеки би се захванал с водна помпа. В специализираните сервизи имат анализатор, който открива газове в системата и определя какви са, изгорели или въздух. Турбото не е вероятен виновник, ама ако са запушени гърнета и катализатор би могло през пукнатина да влизат изгорели газове и все пак налягането на водната система е по голямо и не се получава така. "Добра помпа" , значи като извадиш тънкия черен маркуч от разширителния съд, на празен ход шурти антифриз, а при подаване на газ хвърля на струя. Имаш ли постоянна циркулация - сменяш радиатора не парното и не се занимаваш повече. Първо на сервиз за климатици да приберат фреона, после таблото вън ... има хубава тема за А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Да не би колата да пуши прекомерно много с бял пушек. Загуба на антифриз има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefko-bg Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 не не пуши изобщо и парното не е запушено защото на 2.500оборота пари не можеш да си държиш ръката на духалките вътре а що се отнася до специализираните сервизи......както и да е нали казах че съм надувал цилиндрите ако имаше проблем с гарнитурата щеше да покаже но си мисля че не прави достатъчно налягане тази помпа а по добра от нея няма на пазара !!!А иначе до скоро колата си е била добре помпата е на 20 000км да кажем от месец е започнал проблема няма как до преди месец да има налягане сега да няма и затова се обърнах и към вас защото може някой да е имал подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Значи само с промивка на системата може да се получи задоволителен резултат. След общата промивка с препарат намерете една кофпомпа и промийте само радиаторчето за парното, първо вкарайте маркуча към изхода, после и на входа, дано се прокарат всички тръбички от питата. Това собственика на колата би го направил по-старателно, с любов така да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefko-bg Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) но то не е задръстено едно че не сменям за първи път парно което действително е задръстено и др че като вдигнеш оборотите и пари вътре не можеш да си държиш ръката а и никога не е карано с смотан антифриз др е проблема колега а иначе всяка кола правя с любов и във всяка оставям частичка от себе си бъди сигурен в това Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 При мен стана така след смяната на антифриза,почна на тихи обороти да няма парно а на по-високи да идва,също така като се форсираше се чуваше къркорена на водата в радиаторчето.Фанахме да промием радиатора с каналин 2 пакета и резултата е страхорен,парното е като навтова печка и няма къркорене вече.Колега как го проми радиаторчето чувал сам че става с кофпомпа ама няма от каде да намеря такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 дори и да го промиеш , рано или късно пак ще се запуши. вземи си ново и го смени. няма нищо вечно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване