Jump to content

щангите на скоростния лост


audi_80_

Recommended Posts

Здравейте интересуват ме къде влизат през тунела точно щангите на скоростния лост на а6 ц4 2,5тди 6 скорости и под каква форма е най добре ако има снимка че е спешно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щангите на скоростния лост на 6 степенна кутия не нещо нито бързо, нито лесно. Уважавам нуждата ти, но да помогнем кажи малко по точно какво искаш да стане? 

 

Щангите са 3 броя:

-1 което държи самия скоростен лост в купето да бъде винаги в еднаква позиция със скоростната кутия.

-2 основна която включва скоростите с тампон на края. Луфта от износването на тампона създава проблеми при включване. Има рем.комплект.

-3 малка щанга която се води помощна за позициониране на основната. Предлага се отделно. 

 

Ако кажеш проблема мога и по-точно да помогна. Ял съм го много дебел с А4 куатро 6 степенна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минавам от автоматик на ръчна и трябва да се направи дупка за др щанга но да знаеме ква форма големина и къде точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен никаква дупка не се прави. Демонтира се целия ск.лост, отдолу с капачето леглото всичко....После се монтира всичко това от колата донор. 

 

Щангите влизащи в купето са две. Основната и тази дето позоционира ск.лоста. Те влизат през гумен маншон. А гумения маншон все си мисля е закрепен на отделен детайл. като кутийка на самия скоростен лост отдолу. Поне така е при А4. 

 

Ето ако ще ти помогне мисля че това дето е с лоста цялото ти трябва http://audis4parts.com/images/products/a6swapkit.jpg

 

От какъв донор си взел ск.кутия и лоста??? Дай кода на кутията. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да но аз съм бил автоматик и има само една дупка а те са две щанги за това си мисла че трябва 2ра дупка да се направи.от ауди а6 ц4 2.5тди авант и на такава кола ще се слага кода на кутията не го знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам спомен, че на АЕЛ е 1 лоста към скоростие и беше с нещо алуминиево под дръжката и с 1-2 болтчета се регулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен мисля че трябва да свалиш и тази част за която говоря от колата. Дори да пробиеш дупка има прахозащитен маншон който е специфицен и според мен без него не може. 

 

Ето най после точно изображение което показва че горното побликувано от мен е различно за А4 

Ето и от къде е снимката http://audi-club.md/etka-online

 

118711400.png

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...