Sogetsu Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Здравейте колеги! Някой да се е сблъсквал с този чип и да има наблюдения? Цената му е доста атрактивна особено за мощността която увеличава и се чудя дали да не сложа такъв на B8 2.0 TDI. Благодаря предварително за отзивите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Мммм, резисторен "чип-тунЕнг"... какво по-добро за един двигател А понеже всички двигатели са почти еднакви, "финната" настройка според марката, модела и двигателя става посредством няколко джъмпера... Поредната революционна магическа кутийка, мечта за всеки, който вместо да си купи кола с желаната мощност е решил да я омагьосва, ама ако може и да не струва много. И хоп - още 50 коня И тъй като дори върви с бонус - смъква и разхода (добре, че има кой да просветли Инголщат как аджеба да се наложат на пазара с икономични и екологични автомобили, гърди пред всички останали... те горките не са се сетили за тая кутийка), та предлагам да вземеш 5 такива кутии и да ги закачиш последователно! Така ще имаш поне едни 300 коня отгоре, а двигателят ти ще спре да харчи гориво! П.с. пия бира ако решиш да почерпиш за идеята като я реализираш. Редактирано 4 Февруари 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sogetsu Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Аха.. Е реално как действа тая джаджа тогава. Явно е че не струва но чета по едни английски форуми и хората казват че са доволни. Какво може да му стане на двигателя с такъв мод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Пробвай и тъкмо ще ни разкажеш Виж по немските форуми колко са доволни. Всеки е доволен докато не стане крайно недоволен, ама тогава май е късно. Какво може да стане - на този въпрос ще намериш хиляди отговори в гуугъл, само потърси.Не се занимавай с глупости за да не ти пати главата! Сложи парите в касичка и събирай за по-мощен следващ автомобил ако ти се кара такъв. А ако наистина искаш да "пипаш" настоящето возило се насочи към индивидуален чип-тунинг, писан за твоя двигател и донастроен според конкретния автомобил, документиран с дино преди и след смяната на софтуера. Далеч от магически кутийки - от тях по-мощни автомобили карат единствено търговците и производителите им - с твоите пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Кутийка тунинг, правият път към електрическото турбо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sogetsu Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Ясно. Благодаря за мненията колеги. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Нямам представа какъв е този чип, а и не ме интересува. Понеже ме подразни невежеството, с което коментира Мунчо и в интерес на истината само ще маркирам, че програмирането на компютъра може да се избегне с пиджибек контролери.Който наистина се интересува - ПоршеБГ продават такива "резисторни чиптунинги" със запазване на гаранцията на автомобилаКой метод е по-добър - всеки решава за себе си според нуждите, възможностите и конкретния двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 +2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Нямам представа какъв е този чип, а и не ме интересува. Понеже ме подразни невежеството, с което коментира Мунчо и в интерес на истината само ще маркирам, че програмирането на компютъра може да се избегне с пиджибек контролери.Който наистина се интересува - ПоршеБГ продават такива "резисторни чиптунинги" със запазване на гаранцията на автомобила Кой метод е по-добър - всеки решава за себе си според нуждите, възможностите и конкретния двигател. И не само те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Така наречените пиГибек (забележка от "невежия") контролери, които се предлгат от ОЕМ не са "резисторни" и нямат общо с темата. Сравнение между тях и въпросната кутийка тук е точно толкова джиджи-биджи, колкото и "пиджибек"-а. (Да не говорим, че гаранцията не се "запазва", а се поема от производителя на контролера. Гаранцията от производителя на автомобила приключва до минутата, в която се сложи.) Това да си оффтопик навсякъде с цел провокация далеч не те прави "вещ"... Редактирано 5 Февруари 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 оффтопик....навсякъде....цел провокация....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 .....Да не говорим, че гаранцията не се "запазва", а се поема от производителя на контролера. Гаранцията от производителя на автомобила приключва до минутата, в която се сложи. Не е по темата , но в официалния представител на "Ситроен" предлагат така нареченият "Чип тунинг" по-скоро "ремап" с цел повишаване на мощността веднага след закупуването на автомобила. Гаранцията си остава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts