sashocos Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 Понеже не ми бачка задната чистачка,и искам да сваля моторчето за да проверя дали със сигорност в него е причИната.В сервиза ми искат 20 кинта за прожерката(и още 218 за ново),а не ми се дават.Явно е ,че кората е на щипки ,понеже няма никакви винтове,но въпроса е да напъвам в правилната посока,щото иначе става мелявина.Та ако някой е свалял или има схема да помага.МЕрси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 На щипки е със сигурност, напъни я с ръце навън, като същевременно натискаш и към центъра на кората, ако не стане напъвай в някой ъгъл с отверка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 28 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 (Редактирано) И на мен интуативно ми идва да напъна с отверката,като почна от единия край,даже оня ден я сложих под кората,ама ме достраше да напъна без да съм информиран,щото нищо не ме ядосва така както нелепостите,а не едно и две неща съм прецакал поради незнание Мерси все пак,ще поизчакам още някое мнение,дано се появи някой коитоя е свалял Редактирано 28 Ноември 2006 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 Ела ако си в София да видиш моята как се сваля, няма какво да чакаш, едва ли някой схема ще ти даде за такава работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 29 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2006 Къде и кога е срещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Понеже не ми бачка задната чистачка,и искам да сваля моторчето за да проверя дали със сигорност в него е причИната.В сервиза ми искат 20 кинта за прожерката(и още 218 за ново),а не ми се дават.Явно е ,че кората е на щипки ,понеже няма никакви винтове,но въпроса е да напъвам в правилната посока,щото иначе става мелявина.Та ако някой е свалял или има схема да помага.МЕрси предварително Действай внимателно за да не счупиш задната кора! Преди да напъваш за да се освободи от щипките, трябва да развиеш 2 болта. Единият е под аварийния триъгълник, другия зад дръжката за затваряне отвътре вдясно-вгледай се в тапицерията, ще го видиш. Проблема с това моторче важи за повечето немски автомобили, които съм виждал. При моето Ауди А6 Авант, го усетих навреме и го предотвратих. Всичко се дължи на водата за миене на задното стъкло и начина и за доставяне до пръскалката. Системата е вградена в механиката за задвижване на рамото и когато се развали от действието на ръждата блокира, като може да повреди и моторчето. Водата минава през тръбичка, която остава неподвижна в центъра на механизма, при движението му. При сваляне на капака му, трябва да излезе цяла, но уви най-вероятно се е повредила от ръждата и ще стане на парчета. (Основата на тази тръбичка е закрепена неподвижно към пластмасово рамо, в което се вмъква от външна страна тръбата на водната система.) Все пак подходи внимателно, защото ако е невредима, може да почистиш и смажеш, за да работи отново. Преди това измъкни нагоре пластмасовата пръскалка на задното стъкло. Ако тази метална тръбичка е ръждясала, капака на механизма ще излезе без нея-ще се счупи неподвижната и връзка с него. Може да пробваш дали двигателчето ще тръгне, когато не го тормози тази причина. Аз съм я подменил с пластмасова, но ползвам пръскалката рядко, защото голяма играчка да възстановиш после. Е успех! Ако има въпроси питай, но всичко зависи от уменията, желанието и свободното време. С думи не мога да ти опиша всичко, разчитай и на интуицията си. П.П. Между другото провери си дали не е счупено ухото на пластмасов елемент от централното заключване на багажника, който е закачен за моторчето в средата. Поради тази причина при мен багажника оставаше отключен (заключвах го с ключа). Залепих счупеното парченце(което за щастие намерих) с моментно лепило после уякчих с нагрети и вкарани в пластмасата телчета и сега всичко е ОК! Работи безотказно, надявам се и дълго. Дано да съм бил полезен! Поздрави, безаварийно и безпроблемно шофиране и стопанисване на всички колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Мерси батка за изчерпателната информация.Ще си разпечатам напътствият ти и в неделя ще се пробам.После ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Мерси батка за изчерпателната информация.Ще си разпечатам напътствият ти и в неделя ще се пробам.После ще пиша какво е станало.OK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 31 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2006 Днес свалих кората .в багажника ми е.Не знаех,че се сваля заедно с пластмасовата лайсна под задното стъкло.Тази лайсна е закрепена към "мокета"на кората с некави нитове които явно са слагани готещи(около тях е разтопена пластмасата).И май при напъването спуках два в лявата страна и крайния в дясно .Добре че има още десетина здрави!Пробах да ги залепя с локтайд-гел-НЕСТВА.поне не моментно,наквасих ги притисках 10 минути ама нещо е афив работа май(ще пробвам с силикон ,то не за здравина ами поне да не резонира при движение)По моторчето всичко е както Маринело каза,но аз опрях до гайката на рамото на задната чистачка(под пластмсовата капачка),много е ръждасяла и неможах да я отвия ,а пък нямам под ръка спрей за ръжда.По всичко личи ,че започнатия ремонт ще завърши до година.Дано да е успешен.ВЕСЕЛО ПОСРЕщАНЕ НА ВСИчКИ И УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 1 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2007 Честита нова година на теб и всички колеги във форума! По-въпроса за пластмасовите нитове...Вместо да ги лепиш, завий по една вида, със широка шайба, която да обхване спуканата част и да я пристегне . Така ще замениш функцията на тези нитове, като използваш основата им на мокетната част от кората. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 2 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2007 За много години на всички Не мога да сваля рамото на задната чистачка,за да се освободи механизма с моторчето.Развих гайката но рамото ,не помръдва,явно не може да се свали по нормалния начин.Ако някой го е свалял ,моля да сподели техниките които е използвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 3 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2007 Спрей! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 3 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2007 използвах WD-40 ,абсолютно никакъв ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Иди при някой механик, да я свали а после действай както писах в Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 18 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2007 Започнатия миналата година ремонт на задната чистачка ,днес завърши:-Успешно.!Вече всичко работи и чистачката и пръскалката,много съм доволен.Специални благодарности на Мaranello,без неговите напътствия едва ли щях да се справя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 21 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2007 Започнатия миналата година ремонт на задната чистачка ,днес завърши:-Успешно.!Вече всичко работи и чистачката и пръскалката,много съм доволен.Специални благодарности на Мaranello,без неговите напътствия едва ли щях да се справя.Браво! Така си е друго като работи всичко, нали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване