Павлин Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Здравейте, колеги! Колата ми е B4, 2.0 ABT. От известно време, при достигане на 70-80км, се чува виещ звук откъм скоростите или диференциала. Масло има, но има и осезаем луфт на лявата полуоска към диференциала. Искам да помоля колегите, които са срещали подобен проблем при тези коли да споделят мнение. Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Модераторите могат да изтрият темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Какво стана - как реши проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) Не съм го решил. Вдигнахме колата на подемник, на 5-та и установихме шум в скоростите. Долях 400 мл масло и шума утихна, но не нацяло. Разбрах, че след 250 000 км се износвал лагер/и в кутията. Ако знаеш нещо повече - моля, сподели. Редактирано 15 Март 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) Казват, че било скъпо да се сменят лагерите.Били са си цифра и по-добре да се търси друга здрава кутия. Редактирано 13 Март 2015 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павлин Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) И аз така чувам, но с какво ще е по-различна от моята? Пак ще е от стара кола... Редактирано 15 Март 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 До късмет си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Ако вие от конусните лагери на диференциала е хубаво да се сменят. Сменят се сравнително лесно - диференциала излиза през капака отстрани след като се откачат двете полуоски и се свалят "чашките". Тъй като лагерите са конусни трябва много точно да се регулират за да не затягат - имат си реглажни пластини. Задължително се сменят и двата семеринга отстрани (от страна на полуоските). Аз лично съм сменял навремето тези лагери - по-добре е от кутия 2-ра употреба ако проблема е в тях. Вече ако има износени лагери вътре в самата скоростна кутия действително се сменят трудно и не е ясно дали няма да излезе още нещо, което да обезмисли ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване