Jump to content

Педалът на съединителя потъва - A3 8P 2004 (BKD)


scream_rs

Recommended Posts

Ауди а3 2004 БКД сменена нова горна помпа но проблема остана педала потъва пак някакви мниния казаха ми че може да е от притискателя дали е възможно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро имах такъв проблем след смяна на горна помпа и спирачна течност.След 2-3 обезвъздушавания се оправи!

Редактирано от Ivelin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде из audi-sport, че има някаква драма с обезвъздушаването. Не всеки го може, имало си пиниз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е така!Съвсем скоро минах по този път и се наслушах на какви ли не глупости включително заминал демпферен маховик.А и помисли,щом проблемът се появи след смяна на помпата едва ли е от нещо друго :)

Редактирано от Ivelin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

How to bleed your 02M clutch slave cylinder, the effective way.

 

Намерих и къде бях чел за драмата. Готиното е, че започва със думите: Това е работа за двама души. А в БГ "майсторорът" почти винаги е един.  :hilezh:

Ето и текста. Няма да ви го превеждам, вярвам 99% сте достатъчно добре с английския.

 

its a two man job.
firstly ghet a mate to pump the clutch on queue. if look down to where the gearbox meet your engine, you will see the slave cylinder.
use this link: to locate the slave cylinder:
http://tdiparts.com/catalog/im...4.jpg
There are several methods of bleeding the slave cylinder. One is done prior to installing the slave cylinder into the clutch housing and can be done by one person. The other is the more common method of bleeding the slave cylinder. It is done after the slave cylinder is installed in the clutch housing and requires an assistant.

NOTE
Regardless of which method of bleeding the slave cylinder you choose, it is always important to ensure that the master cylinder reservoir remains full. This is especially true when bleeding the slave cylinder as its supply line taps off of a high point on the master cylinder. Check the master cylinder reservoir level frequently during the bleeding procedure.

Bleed the slave cylinder using one of the following methods:
Bleeding Method 1

Raise the rear of the vehicle as high as possible above the front of the vehicle.
With the slave cylinder not yet installed in the clutch housing, raise the end of the slave cylinder with the bleed nipple as high as possible.
Open the bleed nipple and use the slave cylinder operating shaft as a pump to bleed the slave cylinder. Have some rags and a bucket ready to catch any brake fluid that spills.
When bubbles stop coming out, close the bleed nipple.
Install the slave cylinder in the clutch housing using the two retaining bolts.
Bleeding Method 2

Install the slave cylinder into the clutch housing.
Raise the rear of the vehicle as high as possible above the front of the vehicle.
Have an assistant depress the clutch pedal and hold it to the floor.
Open the bleed nipple on the slave cylinder. Have a bucket and rags ready to catch any brake fluid that spills. When fluid / air stops coming out, close the bleed nipple.
Have the assistant release the clutch pedal. The first few times the slave cylinder is vented, the clutch pedal with have to be pulled off the floor.
Repeat steps c, d, and e until clutch pedal operation feels normal.
Bleeding Method 3

Install the slave cylinder into the clutch housing.
Raise the rear of the vehicle as high as possible above the front of the vehicle.
Have an assistant depress the clutch pedal. It should stay on the floor.
Connect a mityvac (hand vacuum pump) to the bleed nipple on the slave cylinder. Open the bleed nipple and draw brake fluid from the slave cylinder using the vacuum pump until the fluid flows clear with no air bubbles. Ensure that the brake reservoir remains full during the bleeding.
Close the slave cylinder bleed nipple.
Slowly pull the clutch pedal off the floor. This will draw fluid into the master cylinder. Check the brake fluid reservoir for proper level.
Repeat Step "b" to remove any additional air.
At this point the clutch pedal should operate normally. Pump the clutch pedal a few times to see if it feels spongy. If it does repeat Step "b" as necessary.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема несе появи след смяната просто почна да потъва като сменям скорости връштах го с крак и натискам пак и няма проблем и ми казаха триабва да се смени въпросната помпа смениха го но проблема остана то маховика ми е за смяна претраква дали е от него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То потъването и връщането с крак е признак за въздух в системата. Отиди при някой който знае какво прави и познава тези коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си замине притискателя, не можеш да сменяш предавки при работещ двигател. За пръв път чувам за невръщащ се педал, заради заминала слънчогледова пита. Но не е невъзможно. Смени и комплект съединител и ако се оправи - екстра, а ако проблема остане ги питай момците : И са кво праим?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казввам ти иди да я обезвъздушат още венъж!Минах по същия път там се крие решението на проблемът :)

Редактирано от Ivelin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

понеделник ште отида и ште пиша после резултата

 

Колега получи ли се с още 1 обезвъздушаване, че и при мен го има този проблем 2 пъти вече я обезвъздушавам. Смених и тази помпичка от където се обезвъздушава, но проблема все още си го има ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...